Suomalaislääkärin ulkomaalainen vaimo
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010526912.html
"LÄÄKÄRI Arno Talvisaran pitäisi olla jo ottamassa potilaita vastaan oululaisella klinikalla, mutta sen sijaan hän saa hädin tuskin nukuttua Pohjois-Thaimaassa.
Talvisaran vaimo Yingcham Dtaagaaeo ei pääse Suomeen. Vaimon oleskelulupahakemuksen lakisääteinen, korkeintaan yhdeksän kuukauden mittainen käsittelyaika umpeutunut. Päätöstä ei ole silti kuulunut"
Joskus väitetään, että aasialaisen naisen ottava suomalainen mies on juntti joka on käynyt peruskoulun ja eikä osaa englantia.
Tämä kaveri on lääkäri, mahtaa suomalaisia naislääkäreitä vituttaa.
Kommentit (65)
Nainen köyhä, tavallisen näköinen pulliainen Myanmarista. Tottakai ottaa miehekseen kenet tahansa länsimaalaisen, joka kohdalle osuu. Nyt koukkuun osui hyvätuloinen lääkäri. Tyypillinen tarina Thaimaassa, jossa köyhät naiset etsivät länsimaalaisia miehiä. Kyseessä on raha, ei rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Nainen köyhä, tavallisen näköinen pulliainen Myanmarista. Tottakai ottaa miehekseen kenet tahansa länsimaalaisen, joka kohdalle osuu. Nyt koukkuun osui hyvätuloinen lääkäri. Tyypillinen tarina Thaimaassa, jossa köyhät naiset etsivät länsimaalaisia miehiä. Kyseessä on raha, ei rakkaus.
No näinpä. Tosin luulisi lääkärillä olevan varaa kustantaa perheensä elatus. Mut voin kuvitella että pulliaisella ihmettelemistä kun taksi kuljettaa lasta kouluun ja ilmaista rahaa sataa Kelasta.
Hän on hyvä lääkäri kuitenkin. Olen käynyt.
Myös lapsia kohtelee kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvä lääkäri kuitenkin. Olen käynyt.
Myös lapsia kohtelee kivasti.
Ehkä normaalilapsia kohtelee kivasti. Minun autistilapseni sai nelivuotiaana kunnon ryöpytyksen tältä lääkäriltä, kun ei uskaltanut vastata vastaanotolla lääkärin kysymykseen siis pitäähän tämänikäisen pystyä vastaamaan kysymyksiin! Ei kiitos toista kertaa ikinä.
On tää kyllä erikoista meininkiä. Lääkäri ja vauvaikäisen lapsen äiti tissuttelevat blogin mukaan harva se ilta. Lääkäri pummii lapselle leluja ja vaikka mitä ja luonnollisesti koko perhe on tuotu elätiksi tänne ja luonnollisesti äidillä ei pienintäkään tarkoitusta mennä töihin.
Kovalla kiireellä etuudet on haettu ja eukon isompi muksu kulkee koulukyydillä kouluun, vaikka äiti vauvan kanssa kotona. Aika hyvät elätit saatu tänne näemmä.