Esprit konkurssiin
Harmi. Olen tykännyt Espritin vaatteista.
Kommentit (24)
Totta. Ehkä sitä oli vaikea löytää, ellei ole selvästi tarjolla. Hinnat nousseet? Oliko isojen kokojen puuttumista tai kausivaatteita muutama, joka sitten äkkiä loppuu.
Kun kuulin tän, ryntäsin ostamaan viimeisiä Espritin teeppareita varastoon. Ne on mun lempi perusvaatteita, en tiedä mitä sitten ostan kun nää loppuu. Menee neuleitten ja bleisereiden kanssa.
Laatuunsa nähden aivan ylihintaisia vaatteita.
vaatteiden laatu ja kestävyys huononi niiden ecomateriaalien vuoksi niin paljon, että itsekin vaihdoin kauppaa.
Itseaiheutetusti konkurssiin.
Se on sitten kirpparilta Espritit tästä eteenpäin.
Todella harmi. Mielestäni t-paidat olivat todella laadukkaita eikä kaulus mennyt huonoksi vuosienkaan käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuulin tän, ryntäsin ostamaan viimeisiä Espritin teeppareita varastoon. Ne on mun lempi perusvaatteita, en tiedä mitä sitten ostan kun nää loppuu. Menee neuleitten ja bleisereiden kanssa.
Mikä on teeppari?
Ostin aikoinaan paljonkin heidän tuotteitaan. Samat paitamallit alkoivat kypsyttää mm. Kaapissa on kymmenkunta käyttämätöntä tai lähes käyttämätöntä paitaa. Pitkähihaiset eivät olleet makuuni. Kengät olivat todella tyylikkäät. Aleksi 13:ssa kävin ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teeppari?
T-paita
Vierailija kirjoitti:
Ostin aikoinaan paljonkin heidän tuotteitaan. Samat paitamallit alkoivat kypsyttää mm. Kaapissa on kymmenkunta käyttämätöntä tai lähes käyttämätöntä paitaa. Pitkähihaiset eivät olleet makuuni. Kengät olivat todella tyylikkäät. Aleksi 13:ssa kävin ostoksilla.
Mullakin on sellainen mielikuva, että mallisto on pysynyt muuttumattomana viimeiset 20 vuotta. Ainakin ne kangashousut, joissa on mukana raidallinen vyö, ovat pysyneet myynnissä aina.
Joo, paidat kyllä kestää paljon paremmin kuin joku henkkamaukka ym.
Höh, ei tullut mitään loppuunmyyntiä edes.
"HS tavoitti Tanskan-yhtiön konkurssia hoitavan asianajajan, joka kertoi, että kaikki Suomessa toimivat liikkeet on suljettu ja työntekijät on jo irtisanottu"
Vierailija kirjoitti:
"HS tavoitti Tanskan-yhtiön konkurssia hoitavan asianajajan, joka kertoi, että kaikki Suomessa toimivat liikkeet on suljettu ja työntekijät on jo irtisanottu"
Loppuunmyynti olisi ollut kiva. Hyvillä alennuksilla. Mihinköhän loput vaatteet päätyvät, vai oliko loppuunmyynti kaikessa hiljaisuudessa?
Harmi. Olen aina tykännyt Espritistä. Niillä on ollut mun vartalolle sopiva mitoitus. Mikä vaan 38 vaate ja lähes aina on ollut sopiva. Eikä laatukaan ihan superhuonoa ole ollut. Aiemmin toki oli parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teeppari?
No mikähän se nyt voisi olla? Joskus ihmettelen. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuunmyynti olisi ollut kiva. Hyvillä alennuksilla. Mihinköhän loput vaatteet päätyvät, vai oliko loppuunmyynti kaikessa hiljaisuudessa?
Ainakin viime viikolla oli Sellossa isot alennukset. Harmi lahjakortin saaneille, jos luki asiasta tänään lehdestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin viime viikolla oli Sellossa isot alennukset. Harmi lahjakortin saaneille, jos luki asiasta tänään lehdestä.
Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että jos haluaa antaa lahjaksi lahjakortin niin kannattaa antaa ihan vaan S-ryhmän lahjakortti ihan juuri tästä syystä. S-ryhmä tuskin on menossa heti konkurssiin tai lopettamassa toimintaansa. Lahjakortin saaja voi sitten ostaa vaikka ruokaa, jos ei muuta keksi. Turha myöskään valittaa, että S-ryhmässä ei muka olisi mitään ostettavaa kun ruokaa ja hygieniatuotteita tarvitsee jokainen.
Ideaparkin Esprit oli ainakin äsken auki.
Jotenkin aavistettavissa, kun heillä ei toiminut jo vuosia sitten nettikaupasta osto. Eivät korjanneet vikaa.