Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitelettekö julkisesti?

Vierailija
03.07.2024 |

Julkisilla paikoilla näkee ja kuulee harmillisen usein pariskuntia ja jopa perheitä, jotka puhuvat toisilleen rumasti. Eivätkö he tajua, että se kuuluu?

Tulee mieleen, että miten sitten neljän seinän sisällä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan yhden esimerkin tähän, milloin mulla paloi pinna julkisesti:

Lähdettiin yksi kaunis kesäpäivä ajamaan pyörillä, tarkoituksena mennä keskustan kautta paikasta A paikkaan B, nauttimaan kesäsäästä. Miehelläni on välillä outo tapa, tuplasti isompana ja vahvempana, vetää ihan omaan tahtiin urheilussa, eikä anna siimaan löysää yhtään.

Olin huudellut pitkin matkaa, useaan otteeseen aina välillä, että voisitko odottaa ja hiljentää tahtia, kun toinen vetää karrikoiden n. 200 m kauempana koko ajan. Itse jouduin kispaamaan siis hänen vauhtia pysyäkseni edes jotenkuten näkötuntumassa, mikä on ihan läähätystahti itselle. Sitten keskustan katusokkeloihin ja liikennevaloihin tultua, se mies katosi minulta. En enää pysynyt perässä enkä nähnyt mihin suuntaan hän lähti. En tiennyt itse, mihin suuntaan lähteä, koska en tuntenut kaupunkia kuten hän, enkä tiennyt reittiä minne oltiin matkalla. Paras hommahan tässä oli se, et

Tässä tilanteessa on ihan ymmärrettävää räjähtää. Tietenkin jätit miehesi tämän tempun jälkeen?

Vierailija
62/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, olen räjähtänyt miehelleni julkisella paikalla, kun hän on riittävän pitkään jatkanut henkistä alistamistaan, mikä on hänelle tyypillistä.

Yleensä siis pyrin hillitsemään tunteeni, mutta noissa hetkissä, kun hänen ilkeä käyttäytyminen saa kupin kuohumaan yli, en välitä siitä näkeekö tai kuuleeko joku. En elä muita varten.

Muistan kerran todistaneeni eräänkin pariskunnan suukopua Prismassa, mutta en enää ihmettele miksi joku antaa tunteidensa vyöryä julkisesti.

Miksi olet tällaisen miehen kanssa yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus, olen räjähtänyt miehelleni julkisella paikalla, kun hän on riittävän pitkään jatkanut henkistä alistamistaan, mikä on hänelle tyypillistä.

Yleensä siis pyrin hillitsemään tunteeni, mutta noissa hetkissä, kun hänen ilkeä käyttäytyminen saa kupin kuohumaan yli, en välitä siitä näkeekö tai kuuleeko joku. En elä muita varten.

Muistan kerran todistaneeni eräänkin pariskunnan suukopua Prismassa, mutta en enää ihmettele miksi joku antaa tunteidensa vyöryä julkisesti.

Miksi olet tällaisen miehen kanssa yhdessä?

Hankala sanoa. Kodin? Miksi ihminen on fyysistä vakivaltaa käyttävän puolison kanssa yhdessä?

Eiköhän näissä parisuhteissa ja niissä pysymisissä ole aika monimutkaisista psykologisista kuviokiemuroista kyse, eikä ole ihan niin mustavalkoista, mitä ulkopuolinen saattaa nähdä.

Vierailija
64/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon rehakka paini keskellä kauppiskeskusta ruuhka-aikaan ja rääkyminen perässä se vasta ..

Vierailija
65/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä riitelyllä tarkoitetaan? Jos tiukkasävyistä keskustelua, niin joskus joo. Ei me mitään nimittelyä ja huutamista harrasteta.