Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudosti katosi tänään minun termospullo töissä.

Vierailija
18.08.2026 |

Jätin sen pöydälle kolmen aikaan ja kävin hoitamassa yhden homman jossa meni 5 minuuttia ja kun tulin takas niin termospulloa ei ollut missään. Siellä oli teetä. Huomenna vaadin että turvakameroista katsotaan kuka sen vei. töissä oli kolme henkilö sinä aikana joten varkaita ei ole montaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teidän turvakameroista vastaa? Ei hän kuitenkaan sinulle saa kertoa syyllistä.

Vierailija
2/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pomo niistä vastaa. Kyllä minun mielestä pitää saada niitä katsoa, haluan sen termospullon takas tai sitten työpaikka korvaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinut vahingossa ottaa jos itsellä vaikka samanlainen.

Vierailija
4/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se pomo niistä vastaa. Kyllä minun mielestä pitää saada niitä katsoa, haluan sen termospullon takas tai sitten työpaikka korvaa sen.

Pomo voi sitten niitä katsoa, mutta ei hän saa sinulle näyttää tai kertoa syyllistä.

Vierailija
5/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pomo voi sitten niitä katsoa, mutta ei hän saa sinulle näyttää tai kertoa syyllistä.

Ei kyllä välttämättä saa edes pomo.

Vierailija
6/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikoinaan kamalaa, kun ihan "hyvä" työporukka ja yhdeltä vietiin lukitsemattomasta kaapista lompakko. Eipä ollut kamalasti porukalla enää luottamusta toisiin ja vaikutti ilmapiiriin kun tekijää ei saatu kiinni.

Vierailija
7/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vahingossa pudotti ja hajotti sen, ja kiikutti salaa roskiin? 

Vierailija
8/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain varastetaan niin sitten katsotaan kameroista. En mää ymmärrä miksei muka saa katsoaa, ei varmasti laki kiellä.

Vierailija
9/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä AY-väkeä töissä?

Vierailija
10/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä AY-väkeä töissä?

Taitaa olla persuja.

Vierailija
11/11 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain varastetaan niin sitten katsotaan kameroista. En mää ymmärrä miksei muka saa katsoaa, ei varmasti laki kiellä.

Jos sen kieltäisi laki ettei kukaan saa katsoa niin kamerahan olisi laiton. Vähän tilanteesta riippuen katsomisern voi olla lupa sillä joka kameran "omistaa" tai sitten poliisilla.