Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhtäkkiä herännyt ikään kuin uuteen todellisuuteen, että minähän olen nyt vanha. Tämä tuntuu todella pahalta, surettaa ja on stressaava

Vierailija
03.07.2024 |

Olen yhtäkkiä herännyt ikään kuin uuteen todellisuuteen, että minähän olen nyt vanha. Tämä tuntuu todella pahalta, surettaa ja on stressaavaa ja kuin ilokin olisi kuollut. Miten olette 'selvinneet' tämmöisen jo tunteneet? Ikä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaahan tuo on. Aika vilisee ohitse silmien edessä. Olet jossain yhtenä hetkenä ja toisena hetkenä siitä onkin jo 5 vuotta! Ja hump 10 vuotta! :O :O Tuntuu kuin olisi huijattu, että on aikaa ja elämä edessä ja yhtäkkiä se alkaakin olla jo takana päin.

Vierailija
2/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Heräsin tähän myös hiljattain ja tunne on musertava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vanha. IMutta en ole vielä kuolllut. Olen vain ihminen joka on elossa niinkuin kaikki muutkin täällä nyt.

Vierailija
4/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minulla se aiheuttaa vain sen tunteen että jee mun ei tarvitse elää enää mitään potentiaalista 100 vuotta katsomassa tätä, vaan toivottavasti exitus on jossain 50 vuoden sisällä.

Vierailija
5/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi "jännä" olla vanha, sen ikäinen kun nuorena katseli vanhempiaan että ovat "vanhoja". Ja jaan tunteen että juuri kun alkoi olemaan kivaa, kaikki kääntyykin loppua kohti kiihtyvällä vauhdilla. Tunne on sama kaikilla ikäisilläni, itse naisena alan ymmärtämään miesten 50v kriisiä jossa vaihtavat nuorempaan ja hankkivat vielä lisää lapsia.....miehenä tekisin varmaan samoin. 

Vierailija
6/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä että ihmisiä alkaa kuolla ympäriltä vaikka eiväthän he mitään vanhoja olleet! Ja sitten tämä luku - 80! Kuinka on mahdollista että ihmiset joita rakastin ovatkin yhtäkkiä 80v - eihän sellaisia enää nuorina voi pitää vaikka päässäni olisivat kuinka nuoria! Haluan kerätä heidät kaikki ja elää vielä jotain nuoruudestani niin kauan kuin se on mahdollista edes mielen tasolla. 

666? sexsexsex??? mikä ihmeen vihjaileva kontrollinumero??? 

Vierailija
7/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstalla ei sitten kilpailla kuka on vanhin tai keski-ikäisin. Ikä on numeroita. Ehkä yhteiskunta on tehnyt vaan kropan vanhentumisesta kummallisen ja hierarkioita että tyyliin mummut hiljaa. Ehkä kaikille saisi asiat hyvin jos haluttaisi, siltä osin kuin mahdollista. Raha ja koti on kaikille elämää tukeva, ei köyhistely. 

Vierailija
8/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi "jännä" olla vanha, sen ikäinen kun nuorena katseli vanhempiaan että ovat "vanhoja". Ja jaan tunteen että juuri kun alkoi olemaan kivaa, kaikki kääntyykin loppua kohti kiihtyvällä vauhdilla. Tunne on sama kaikilla ikäisilläni, itse naisena alan ymmärtämään miesten 50v kriisiä jossa vaihtavat nuorempaan ja hankkivat vielä lisää lapsia.....miehenä tekisin varmaan samoin. 

Minä en ymmärrä taas lainkaan mikä siinä työleirissä niin kiehtoo. Sehän on juuri parasta vanhenemisessa kun ei joudu enää passaamaan ihmisiä ja laittamaan kaikkien muiden hyvinvointia itsensä edelle. Tietysti jos nämä miehet ei aio olla muuta kuin siittämishetken paikalla kuten oli nuoruutensa perheen kanssa niin sitten tajuan. Sitäkin voi harrastaa vasektomian tehtyään ihan huoletta ilman uhkaa lapsista.

Vierailija
9/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin viiskymppistä ikäloppuna kun olin nuori. Nyt olen jo yli 50 enkä tunne itseäni vielä vanhaksi. Lasken että vanhuus alkaa vanhuuseläkkeellä, eli 65 vuotiaana. Nykyään senkin ikäinen on vielä nuori kun lääketiede on kehittynyt ja sairauksia parannetaan. Ihmettelen vaan miten nykyään niin nuoria ihmisiä kuolee. Itsemurhiin ja huumeisiin.

Vierailija
10/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani! Voiko tuota sanaa edes käyttää 'tässä iässä'? Tule hakemaan minut ihanalla autollasi ja ajetaan maan ääriin saakka! Ihanaa!

Vierailija
11/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi 43 v ja en yhtään tuntenut itseäni vanhaksi. Elä tässä ja nyt. 

Vierailija
12/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä taas lainkaan mikä siinä työleirissä niin kiehtoo. Sehän on juuri parasta vanhenemisessa kun ei joudu enää passaamaan ihmisiä ja laittamaan kaikkien muiden hyvinvointia itsensä edelle. Tietysti jos nämä miehet ei aio olla muuta kuin siittämishetken paikalla kuten oli nuoruutensa perheen kanssa niin sitten tajuan. Sitäkin voi harrastaa vasektomian tehtyään ihan huoletta ilman uhkaa lapsista.

Eiköhän se liity miehillä naisen hallintaan se lasten hankinta. Nuori nainen haluaa lapsen ja hopeakettu ymmärtää että jollei hän sitä lasta tälle nuorelle naiselle suo niin joku toinen suostuu. 

Vierailija
13/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkulapsesta saakka tajunnut tulevani vanhaksi ja kuolevani, ellen kuole jostain syystä jo aiemmin.

Eipä siis häiritse, eikä häiritse naamakaan. Jokainen uusi ryppy on vain kunniamerkki siitä, että olen elänyt.

Jotkut sitten kai eivät tajua tätä?

Vierailija
14/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Äitini on kuolemassa ja oma vanhuus iski, kun tajusi olevansa seuraavana jonossa.

Vierailija
15/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Äitini on kuolemassa ja oma vanhuus iski, kun tajusi olevansa seuraavana jonossa.

Tämä on juuri se hetki, kun omat vanhemmat kuilevat, jolloin tajuaa olevansa jo itsekin vanha. Sitä alkaa myös katsella ympätilleen sillä silmällä, että missä olisi järkevintä asua oman vanhuutensa ajan, että muuttaa ajoissa esim esteettömään pienempään asuntoon jne.

Vierailija
16/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minulla se aiheuttaa vain sen tunteen että jee mun ei tarvitse elää enää mitään potentiaalista 100 vuotta katsomassa tätä, vaan toivottavasti exitus on jossain 50 vuoden sisällä.

Olen 50 vuoden päästä olematon, tuhkanikin on hävinnyt. 

Omaisuudestani on lapsilla jotain jäljellä, tai sitten ei ole.

Tämä fyysinen ympäristöni on erilainen, ehkä talokin on purettu.

Eikä haittaa yhtään. Niin sen kuuluukin olla. 

Vierailija
17/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Työ on tehty. Olen vasta vähän yli 50, mutta ymmärtänyt asian. 

Aikuisista lapsistaan huolehtii, mutta vain silloin tällöin. Ja lopulta ei tarvitse tehdä sitäkään. 

Vierailija
18/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP kyselee muiden ikää, mutta ei kerro omaansa? Kuitenkin joku kolmekymppinen ensimmäisessä ikäkriisissään.

Vierailija
19/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ensimmäisen kerran sitä 50 vuotiaana tunsi itsensä vanhaksi. Tajusi ettei omat vanhemmat elää enää välttämättä kauaa ja omat lapset on jo aikuisia. Kaikenlaista vaivaa tulee eikä enää jaksakaan samalla tavoin kuin nuorena.

Vierailija
20/32 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä tuli nyt 60+vnä.

En tunnista kroppaani enkä naamaani, en vanhene ns kauniisti vaan olen muutaman kilon (7) ylipainoinen ja näytän muovailuvahaköntiltä. Hiukset on ainoa mitkä on yhtä kauniit kuin ennenkin, tosin väri vähän outo harmaan-punertavanraidallinen. Mutta paksut, puolipitkät ja taipuisat. 

Kivut ja säryt on hanurista.

Outoa koska sisältä olen edelleen hädintuskin 45v! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän