Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa naisella oli leggingsit, jotka menivät pakaroiden väliin!

Vierailija
02.07.2024 |

Oli kuin ilman housuja. Oli miehen kanssa, miksi mies ei ollut kieltänyt laittamasta?

Kommentit (398)

Vierailija
81/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat vastaavasti alkaa pukeutua niin superkireisiin housuihin niinettä paketti ja makkara paistavat läpi selvästi. Sitten voi uhriutua kun joku tuijottaa tai kommentoi.

Minä kun olen katsonut vanhoja tv-sarjoja jostain kasarilta nyt paljon, niin jotenkin huomio kiinnittyy niihin miesten housujen etumuksiin. Välillä näyttäisi hyvinkin muotoa paljastuvan.

82/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat vastaavasti alkaa pukeutua niin superkireisiin housuihin niinettä paketti ja makkara paistavat läpi selvästi. Sitten voi uhriutua kun joku tuijottaa tai kommentoi.

Kannatetaan! Minä voin olla irstas kuolaava mummo. Saatan jopa pyrkiä kourimaan!

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan! Minä voin olla irstas kuolaava mummo. Saatan jopa pyrkiä kourimaan!

Siinähän ei ole mitään seksuaalista. He pukeutuvat noin, koska se on mukavin asu.

Vierailija
84/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kangas voi mennä sinne persvakoon? Olen itsekin nähnyt usein näitä.

Ei käsitä.

Vierailija
85/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä olivat n.k. peppu/pimppihousut. Näitä näkee nykyään päivittäin.

Vierailija
86/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kangas voi mennä sinne persvakoon? Olen itsekin nähnyt usein näitä.

Ei käsitä.

Joo, en ole itsekään perillä näistä. Jos ovat mukavat, sitten ovat, en ole kokeillut niitä. Mutta näyttävät vähän epämukavilta omasta mielestä.

Vierailija
87/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen leikkaukseen oikein muotoltu molemmat pakarat, että kangas menee vakoon? 

Vierailija
88/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kelpaisi jos nuorilla miehillä myös olisi samanlaiset legginsit. Mikäs siinä.

Vierailija
89/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi miehillä. Tulee poliisi pamputtaan sakkoo putkaa vankilaa

Vierailija
90/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nypätä ne housut pois vaosta jos nainen ei itse tajua 🤔

Vierailija
91/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mitä uutta siinä on? Katse muualle jos häiritsee.

Samalla logiikalla voin tulla munaani heiluttaa naamallesi. Katso muualle jos häiritsee. Ja ihan hyvin voitaisi harrastaa seksiä vaikka keskellä katua. Katse muualle jos häiritsee. 

Vierailija
92/398 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan epäillä, että ihminen jolle toisen ihmisen kehon ääriviivat ovat jotenkin kammottavia, on hieman huonosti sinut oman kehonsa kanssa.

Samaa mieltä. Minä tulen lerssiäni heiluttaa naamasi edessä, onneksi tämä ei haittaa.

Onneksi tämä on täysin sama asia eikä mitenkään eroa alkuperäisestä tilanteesta

Vierailija
93/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei mies valvo naisenSA pukeutumista" on tämän pikku runkkarin vihaketjun ydin.

Ensin tyyppi esittää muotiasiantuntijaa, sitten kilahtaa kanattelun ja frigidiksi nimittelyn jautta huorittelemaan.

Lopussa sitten jo heiluttelee lerssiään ja panee julkisesti.

Sairas ihminen, joka syyttelee muita omista seksuaalipakkomielteistään. Näinhän on tapana miehistä surkeimmilla.

Vierailija
94/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt. 18:9

"Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen. "

Vierailija
95/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit+pitempi yläosa päälle(esim t paita tai huppari=ok, rento asu

Legginsit+ ei pitkää yläosaa=näyttää kalsareilta, varsinkin jos ovat eri väriä kuin mustat

Vierailija
96/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta. Oliko timmi peppu vai löysä toimistotyöläisen taikina?

Vierailija
97/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeeta. Oliko timmi peppu vai löysä toimistotyöläisen taikina?

Melko sama se sinänsä, lähettää joka tapauksessa voimakkaan sensuellin signaalin ja kyllä kelpaa seurata hetki niitäkin, jotka eivät aivan kaikkia esteettisiä kriteerejä täytä.

Lisää tuollaista pukeutumista, kannatan.

Vierailija
98/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä ensimmäinen kerta kun näet naisella tuollaiset housut? Missä tynnyrissä olet oikein elänyt, nehän on ollut muotia jo vuosia. 

Legginsit Ei ole housut. 

Vierailija
99/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Mitä jos ne ovat massiiviset ja kohotetut, kuin jäävuori. Niin että täti kauhistuu aivan ja sedällä menee suklaapatukka melkein väärään kurkkuun kaupan aulassa. Tai läpinäkyvät. 

Vierailija
100/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne takapuoleen uppoavat ohutta kangasta olevat legginsit ovat ennen kaikkea mauttomat. Tyttären yläkoulun rehtori pitää sellaisia töissä. En tiedä luuleeko olevansa teinien mielestä cool, mutta oikeasti nuo teinit vaan naureskelee tälle.

Onneksi muoti on ilmeisesti taas muuttumassa peittävämpiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä