Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet joskus aiemmin elämässäsi ollut yksinäinen mutta tilanne helpotti niin mikä muuttui?

Vierailija
02.07.2024 |

Millaisilla asioilla sait helpotettua yksinäisyyttä? Vaihtuiko asuinpaikka tai työpaikka? Aloititko opinnot tai uuden harrastuksen?

Tai löysitkö uuden parisuhteen tai mikä muuttui?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttunut

N52

Vierailija
2/6 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Olin avioliitossa todella yksinäinen. Pahaa teki, kun periaatteessa ei olisi pitänyt olla. Olin silti aina yksin ja tein kaiken yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin varhasiteininä maalta Helsinkiin. Maalla minulla oli paljon kavereita, mutta uusien hankkiminen oli hankalaa. Puhuin murretta ja se aiheutti kiusaamista ja väkivaltaa.

Olin kuitenkin sen verran isokokoinen, että muutaman tappelun jälkeen tönijätkin halusivat kavereerata ja pian minulla oli jälleen kavereita. Vaan koville otti niin itseni, äitini kuin koulunkin mielestä.

Vierailija
4/6 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin lukemaan mangaa, katsomaan animea ja seuraamaan vtubereita.

Vierailija
5/6 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyin asian. Nyt en enää edes kaipaa ihmiskontakteja. Sinällään erikoista, koska kipu oli kova silloin yksinäisenä. Tai ehkä valaistuin ja ymmärsin, että yksin me kaikki olemme loppujen lopuksi. Mutta joo, en osaa auttaa. 30 vuotta olen ollut yksin, mutten enää yksinäinen.

Vierailija
6/6 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuttunut

N52

Niin, sitten ap:n kysymys ei ollut tarkoitettu sinulle.