Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!

Vierailija
02.07.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2

Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei  missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)

Kommentit (494)

Vierailija
441/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit on persvaossa vain itseä varten, tuntuu hyvältä!

Vierailija
442/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeutuu paljastaviin vaatteisiin vain itseään varten, ainoa syy lienee vaatteiden mukavuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menet salille pukeudu sen mukaisesti. Muulloin ei muiden tarvitse katsella kamelinvarvastasi tai persvakoasi. Mihin on kadonnut tavallinen pukeutuminen? Ei kaupungille pukeudutaan jumppatrikoisiin ja rintsikoihin. Ovatko nuo jotenkin tyhmiä? Kotona ei ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja. 

Ei siellä salillakaan tarvitsisi käyttää trikoita, jotka paljastavat käytännössä kaiken. Se on häiritsevää ihan kaikille kanssaihmisille. Naisille ja miehille. Monesti niistä trikoista näkyy vielä ihan kaikki kyykätessä läpi ja alla on vain stringit jos niitäkään. 

Vierailija
444/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on vähän sama kun jos mä laittaisin sadan tonnin Rolexin ranteeseen ja lähtisin jonnekin ruokakauppaan Napolissa. Ei kenelläkään ole oikeutta varastaa kelloa minulta, mutta tiedostaisin että riski on olemassa. 

Vierailija
445/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen vartalo tiukoissa trikoissa on silmäkarkkia.

Njaah. No kenties jos on läskifetissi.

Läski? Nyt kyllä kannattaa ottaa se silmä käteen. Vaikka ei pukeutumisesta tykkäisikään, niin läski on kyllä aika kaukaa haettu...

Läskiksi kutsuminen on kyllä liioiteltua, mutta kyllähän tuo nainen on ylipainoinen, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Ehkä? Löytyy myös paljon lihasta. On ihan sopusuhtainen kaunis nainen. 

Vierailija
446/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet salille pukeudu sen mukaisesti. Muulloin ei muiden tarvitse katsella kamelinvarvastasi tai persvakoasi. Mihin on kadonnut tavallinen pukeutuminen? Ei kaupungille pukeudutaan jumppatrikoisiin ja rintsikoihin. Ovatko nuo jotenkin tyhmiä? Kotona ei ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja. 

Ei siellä salillakaan tarvitsisi käyttää trikoita, jotka paljastavat käytännössä kaiken. Se on häiritsevää ihan kaikille kanssaihmisille. Naisille ja miehille. Monesti niistä trikoista näkyy vielä ihan kaikki kyykätessä läpi ja alla on vain stringit jos niitäkään. 

Olen nähnyt videoita saleilta, jossa nuoret naiset venyttelevät näyttävästi koipiaan trikoissa, joista näkyy ihan kaikki läpi eikä niiden alla ole mitään. Jos tuota ei tehdä tahallisesti niin mistä on kyse? 

Vierailija
447/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pukeutuu paljastaviin vaatteisiin vain itseään varten, ainoa syy lienee vaatteiden mukavuus. 

Haha, näin varmaan. Oletan, että kommenttisi on ironinen.

Sitä en sano, etteikö treenivaatteet olisi mukavia. Mutta niitä mukavia treenivaatteita on myös sellaisia, jotka päällä ei tarvitse esitellä koko anatomiaansa.

Jotenkin sitä on onnistunut koko kesän pukeutumaan mukavasti urheiluvaatteisiin paljastelematta yhtään mitään. Ne löysähköt shortsit, joissa on kunnon vyötärö ja 10cm lahkeet ja tavallinen T-paita tai toppi ovat ihan yhtä mukavat.

Ei tuolle pukeutumiselle oikeasti ole mitään muuta syytä kuin huomionhaku. Tyttöparka, kun joutuu sitä tuolla tavoin hakemaan.

Vierailija
448/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naurettavaa, että naiset esittelevät takamuksiaan rintojaan ym., mielestäni kireät, pakarat paljastavat housut, liian avonainen pusero ovat mauttomia,- enkä todellakaan halua nähdä kenenkään yksityisiä vartalonosia.

Ihmiset eivät ymmärrä sitä, että pukeutuminen antaa ensivaikutelman ihmisestä, ja paljastava vaatetus luo kevytmielisen vaikutelman. Miehet eivät arvosta ilotyttöjä, heitä käytetään hyväksi, ja kohtelu on sen mukaista.

Ei ole oikeutettua käydä toiseen käsiksi, mutta arvostuksen puute on syynä siihen.

Näin naisena sanon ,- fiksu nainen pukeutuu asiallisesti, sen ei tarvitse olla kaapu, mutta sopivan peittävä, joka ei esittele yksityisiä paikkoja !

Vähän ohis, mutta liittyy osittain aiheeseen. Olen entinen kilpaurheilija ja juttelin vanhan urheilukaverin kanssa juuri viime viikolla aiheesta. Teininä ja nuorena aikuisena ne paljastavasti ja provosoivasti pukeutuvat saivat ihan valtavasti huomiota miehiltä. Olivat tavallaan suosittuja ja kelpasivat kerta toisensa jälkeen yhden illan juttuihin. Heitä myös ahdisteltiin enemmän kuin meitä muita.

Nyt ollaan 35+vuotiaita. Nämä provosoivasti pukeutuneet ovat edelleen sinkkuja eikä heillä ole ollut yhden yhtä vakavasti otettavaa parisuhdetta. Ehkä ovat halunneet näin. Tai ehkä kukaan mies ei lopulta halua oikeaan parisuhteeseen naista, joka paljastaa kaikki sulonsa kaikille ja myös näissä tapauksissa on jakanut aika anteliaasti. 

Vierailija
449/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski? Nyt kyllä kannattaa ottaa se silmä käteen. Vaikka ei pukeutumisesta tykkäisikään, niin läski on kyllä aika kaukaa haettu...

Läskiksi kutsuminen on kyllä liioiteltua, mutta kyllähän tuo nainen on ylipainoinen, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Keskimittainen ja sopusuhtainenhan se sanoi Sörsselssönkin olevansa vaikka muut kyllä näkivät totuuden, eli lyhyt ja lihava.

Vierailija
450/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likka sai nyt moninkertaisen huomion pukeutumiselleen. Sehän se oli tarkoituskin.

Vierailija
451/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo idioottimainen pukeutuminen ja ahdistelu ovat kaksi ihan eri asiaa. Ahdistelu on aina väärin. Minua on ahdisteltu makuupussiuntuvatakissa ja talvisaappaissa, joten ei se katso vaatteita.

Mutta tuo Hillan tyyli. Ei se ainakaan fiksuja miehiä ympärille kerää vaan lähinnä karkoittaa ne. 

Vierailija
452/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimittainen ja sopusuhtainenhan se sanoi Sörsselssönkin olevansa vaikka muut kyllä näkivät totuuden, eli lyhyt ja lihava.

Miksi tällaisesta asiasta täytyy nyt vääntää? Ihan järkyttävää tällainen nuoren ihmisen haukkuminen ja läskien arvostelu. 

Vierailija
453/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi pukeutuu tuolla tavalla vain ja ainoastaan sen takia, että saisi miehiltä huomiota. 

Hillalla oli kuvassa trikoot ja urheilutoppi. Arkipäiväiset vaatteet vähääkään urheilua harrastavalle, enkä ymmärrä, mikä noista vaatteista tekee seksikkäitä? Hän varmasti pukeutuu niihin ainoastaan sen vuoksi että ne tuntuvat hyvältä päällä ja mahdollistavat esteettömän liikkumisen. Mikä miehen korvien välissä on vialla, että oman himosi vuoksi käännät syyllistävän sormen naiseen? Koska nainen pukeutuu näin, hän kerjää huomiota ja on oikeutettua tulla avautumaan ja lähestymään, jopa käymään käsiksi?

Kyllä niitä arkipäiväisiä urheiluvaatteita saa myös sellaisia, jotka eivät paljasta jokaista vartalon muotoa. Ja ihan yhtä mukavia ovat. Se on valinta pistää päälle nuo, jotka päällä miehet kuolaavat.

T. Aktiivijuoksija, jolla on treenivaatteet päällä lähes joka päivä. 

Vierailija
454/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ahdisteltu jo lähes lapsena.  En todellakaan pukeutunut "provosoivasti",  kuitenkin erittäin oksettavia kommentteja ja jopa käsiksi käymistä sain kokea jo päälle 10-vuotiaana.  Eräs pahimmista oli erään luokkakaverini isä. 

Aikuisena aloin uskaltaa pitää puoleni.  Menen sitten vaikka alasti keskelle toria (tämä karrikoitu esimerkki) kenelläkään, ei yhdelläkään ole oikeutta tulla koskemaan.  Jos aikuinen mies ei kykene pitämään oksennuksiaan kiduksissaan, ei se kyllä edes mikään mies ole.

Mitä naisiin tulee jotka hyökkäävät itseään rohkeampien ja hyvin usein itseään paremman näköisiksi kokemiaan ja siten uhkana kokevien naisten kimppuun,  itsetunto ei kovin korkealla voi olla. Ihminen joka hyväksyy itsensä ja rakastaa itseään omana itsenään, tuntee olonsa hyväksi omassa kehossaan ja elämässään ei tunne tarvetta solvata ja haukkua ketään.

Jos koet olevasi jotenkin uhattu toisen, tuntemattomankin naisen taholta, mieti miten voisit itsetuntoasi kohentaa. 

Ei ole kummoinen luottamus omaan kumppaniin jos toinen nainen herättää raivoa esiintymisellään ja ulkonäöllään.

Miehen kohdalla taas avoimesti seksikkään ja siellä mielenpohjalla ,salaa ehkä itseltäänkin, tällaisesta naisesta haaveileva raivostuu kun tajuaa ettei tule häntä saamaan.  On houkutus mutta koskemaan ei pääse.

Minä olen kasvattanut itsetunnon jonka avulla uskallan olla minä ja näyttää minulta. Oma tyylini ei todellakaan kaikkia miellytä eikä tarvitsekaan, en ole olemassa hyväksynnän kerjäämistä varten.  Kaikkien tyyli ei minua miellytä mutta en todellakaan siitä vedä hernettä nenään, miksi pitäisi?  Eiköhän se ihminen itse tiedä mitä tekee, eihän se minulta pois ole millään tavalla.

Peiliin rehellisesti katsominen ihan rehellisesti tekisi niin hyvää hyvin monelle. Kestätkö sen mitä sieltä näkyy? Enkä tarkoita ulkoista olemusta.

Vierailija
455/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukainen pukeutuminen olisi ihan kaiken ikäisten hyvä oppia. Myös maassa maan tavalla pätee silloinkin, kun suomalainen matkustaa. Jos kohdemaan kulttuurissa ei ole soveliasta pukeutua liian paljastavasti, silloin ei pukeuduta tai valitaan maa, missä pukeutumisnormit ovat lähempänä meidän vapaita normeja.

Mutta tietyissä maissa se ei silti estä sitä huutelua ja kourimista. Itse pääsin siitä eroon vasta, kun aloin matkustamaan mieheni kanssa. Nyt olen tosin jo niin vanha, että olen teinitytön äiti. Olemme matkustaneet paljon ja olen pitänyt todella tärkeänä opettaa sen, että pukeudutaan kohdemaan kulttuuria kunnioittavasti. Toki vaalea teini saa silti joissain maissa paljonkin huomiota, mutta myös enemmän kunnioitusta paikallisilta, kun ei pukeudu täysin vastoin heidän arvojaan. Me suomalaiset emme ole mitään maailman napoja, joiden vapaaseen kulttuuriin pitäisi kaikkien sopeutua jopa silloin, kun me matkustamme toiseen maahan.

Vierailija
456/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään miten kateuden vihreä peikko on taas ahkeroinut palstalaisten keskuudessa! :D

Naiset vihreinä kun nainen on kauniimpi ja seksikkäämpi ja omaa hyvän vartalon, miehet koska eivät pääse koskemaan joten h-rahan sen pitää sitten olla! :D :D

Samat miehet ulvoo kun eräissä maissa naiset verhoutuu hijabiin ja burkaan, sitten ollaan vaatimassa samaa Suomessa kun mieli tekisi mutta resurssit ja rahkeet ei riitä.  Ei saa näkyä kun MINÄ en pääse koskemaan!

Kirveltää se ja kovaa! :D :D

Itse ainakin olen saanut miehiltä huomiota aina, vaikka minulla ei ole koskaan ollut trikoot persvaossa tai tissit esillä. Kun on kasvoiltaan nätti ja muutenkin hyväkroppainen, ei tarvitse pukeutua paljastavasti ja provosoivasti, että saa asiallista huomiota miehiltä jatkuvasti ja välillä vähän liiankin kanssa.

Vierailija
457/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun naiset keksivät näitä tekosyitä miksi pukeutuvat huoramaisesti mutta miehenä se on aivan sama, katselen niitä mielellään ja muutakin mutta vaimoksi en ottaisi. 

Sama pätee Hillan ikäluokkaan myös. Seurustelevat tytöt ovat sellaisia naapurintyttömäisiä ja fiksuja suurimmaksi osaksi. Hillamaisilla vaihtuu pojat viikottain tai kuukausittain.

T. sen ikäisten kanssa töitä tekevä

Vierailija
458/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuollaista miesvihaa mitä yksinäiset ja vihaiset naiset harrastaa. Näitä on päivittäin lehdessä mutta ei ne liity mitenkään meihin normaaleihin ihmisiin.

Vierailija
459/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että nuori. Mielestäni ei ollut hyvä vertaus koulukiusaamiseen.

Miksi ei peitä peppua vaikka pidemmällä urheilupaidalla, jos pitää provosoivia leggareita ahdistelijoille? Vai eikö se enää tunnu itseltään hyvältä, kun peppu ei erotu hyvin..?

Vierailija
460/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että nuori. Mielestäni ei ollut hyvä vertaus koulukiusaamiseen.

Miksi ei peitä peppua vaikka pidemmällä urheilupaidalla, jos pitää provosoivia leggareita ahdistelijoille? Vai eikö se enää tunnu itseltään hyvältä, kun peppu ei erotu hyvin..?

Ja mielestäni rennon pitkä urheilupaita olisi mukavempi kuin tiukka lyhyt toppi leggareiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan