Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2
Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Onpa kypsää puhua toisista ala-arvoisesti.
Hyi saakeli teitä ihmisiä, jotka puhutte toisista rumasti. Opetelkaa tavoille!
Menepä nyt takaisin kotiisi kasvamaan.
Sulojaan tyrkyttävät saavat mitä haluavat. Siinä tulee mukaan koko paketti. Voi sitä tietysti hakata päätään seinään niin paljon kuin haluaa.
Mistä hän saanut mallin sille, mikä on hyvännäköistä? Periaatteessa hän voisi pukeutua vaikka lakanaan, mutta pukeutuukin nyt kireisiin vaatteisiin.
Neiti Etsi lisää seuraajia somealustalleen, ja päätti kokeilla vanhaa kunnon "soita iltapaskaan ja tee kunnon uhriutumis, miesten syyttely, uhoava voimaantumis-juttu" Ja näin tehtiin. Lähtikö seuraajamäärä nousuun, sitä tarina ei kerro, mutta saipa takapuolelleen ainakin sen 15 min. julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes pukeudu erityisen paljastavasti tai tiukkoihin vaatteisiin, mutta silti tälleen kesällä tullut useampi huohottaja niskaan kaupan kassajonossa. Jotkut oikein painautuu kiinni. Riittää ilmeisesti että olen nainen, normaalipainoinen, nuorehko ja ok näköinen. Joku saa varmaan tämänkin käännettyä minun viakseni, että joudun ahdistelluksi?
No tämähän se, että tätä huomiota tulisi muutenkin ihan riittävästi (liikaa) niin miksi on pakko pukeutua siten että tietää saavansa. Eikä siinäkään mitään, mutta pitää avautua julkisesti että ulkomaillakin kouritaan.
Ärsyttävää on se, että tehdään itsestään tollojen päiväuni "ihan itseni takia" ja sitten pyllistetään ja törötetään tiktokissa ja lehdissä ja itketään.
Ja ei, en ole sitä mieltä että kouriminen olisi ok. Ketään ei saa koskea ilman lupaa vaikka olisi alasti kauppajonossa. Mutta miksi toistaa käytösmallia, jolla saa epämiellyttävää huomiota epämieluisilta tyypeiltä?
Oon itse ottanut kärryt ja siirtänyt ne taakseni. Saattaa olla, että olen joskus vahingossa tuupannut.
Vierailija kirjoitti:
Toi pukeutuu tuolla tavalla vain ja ainoastaan sen takia, että saisi miehiltä huomiota.
Ei se ole välttämättä ainut syy. Saa samalla toiset naiset kateellisiksi ja ehkä ärtymään. Jotkut tykkää tuosta, etenkin tyrkyt.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei kenelläkään miehellä täällä ole naista elämässään. Ei tytärtä, vaimoa tai äitiä. Koska jos ymmärsin oikein, naisen kouriminen on ihan ok jos vain tekee mieli. Ei tarvitse ottaa muita huomioon tai edes yrittää elää soveliaasti, koska aina vaan on niitä, jotka rikkoo sääntöjä. Tämä selvä. Jos naisillenne käy jotain pahaa, sehän on heidän vikansa, ei tekijän.
Ai tuonko sinä näistä kommenteista ymmärsit? Toivon että tollanen pahviaivo ei ole keneenkään tytär, äiti tai sisko. Jos tiedät riskit ja otat sen riskin, niin kyllä se aika pitkälti omakin vikasi on. En minäkään mene pimeälle kujalle jos tiedän että siellä voi tulla ryöstetyksi. Miten voitte olla noin vi tun tyhmiä, en voi käsittää? Huomaa miten naivi olet. Et ymmärrä kuinka vaarallinen paikka maailma todellisuudessa on, mutta mistä voisitkaan tietää kun ainut paikka missä käyt on lähin Prisma.
Melko romuluiset piirteet ja korkeintaan taviskasvot saavat aikaan mielikuvan tyrkytyksen kanssa että jos nyt kuka vaan huolisi ja kyllähän tuolla jos jollakin luulisikin saavan huomiota mitä näin miehenä on vaikea käsittää jonkun haluavan jos ei ole aivan epätoivoinen.
Kamalaa kun on vain noita miehiä katseineen kun kuitenkin pukeutumisella on vain tarkoitus kampittaa sitten muita siskoja ja voitaisiin sitten liikkua jo postimerkit peittoina.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään välitä noista legginsseistä missä kangas katoaa vakoon, mutta se ei ole kutsu kouria. Jos joku niitä haluaa käyttää, siitä vain. Aikuiset, järkevät ihmiset osaavat pitää itsensä kurissa vaikka miten houkuttaa. Miksi miehille sallitaan törttöily?
Miksi naiset asettuvat tyrkylle? Mikään pakko ei ole pukeutua kuin viiden pennin h...
Katsoin hänen insta- kuviaan. Hän todellakin rakastaa takalistoaan.
Taas tällainen tyyppi jolle tärkeintä on minäminäminä eikä kiinnosta yhtään muiden mielipiteet tai ympäröivä kulttuuri. Sanoo videolla että "Mä en oo rajoittamassa mun omaa pukeutumista sen takia, että tuolla kaduilla liikkuu ihmisiä, keillä ei oo käytöstapoja ja ketkä ahdistelee naisia". Ei niin minkäänlaista ymmärrystä siitä että yksi ihminen ei voi hetkessä muuttaa toista kulttuuria tai toisia ihmisiä. Yleensä ne ahdistelijat ei ole tyyppejä joilla ei ole vaan tietoa siitä että ei ole ok ahdistella muita vaan kyllä taustalla on ihan muut syyt. Tuolla itseriittoisella käytöksellä kerjää itselleen vaikeuksia. Eihän se oikein ole mutta maailma on sellainen.
Samanlaisia tyttöjä näkee yhtenään YouTubessa jos seuraa matkavideoita tekeviä traveller-tyyppejä. Mennään jonnekin Marokkoon tai vastaavaan maahan ja marssitaan ympäriinsä puolialasti ja käyttäydytään samoin kuin kotimaassa. Minkäänlaiset hälytyskellot ei soi vaikka ympärillä kukaan ei ole kuumuudesta huolimatta pukeutunut yhtä paljastaviin ja kireisiin vaatteisiin ja ihmiset tuijottavat paheksuvasti. Nämä ei myöskään tajua että huolimatta siitä mitä sinä ajattelet ja millaisia arvoja kannatat, tuollaisissa maissa ei välttämättä ole hyvä juttu olla rempseä ja normeista välittämätön länkkärinainen jonka poikaystävä (sitäkään kun ei kannattaisi paljastaa että ei olla naimisissa) antaa naisensa olla vapautunut ja tehdä mitä lystää. Paikallisten oletus on että tällainen nainen on maksullinen eikä sellaista näkökulmaa hetkessä muuteta, varsinkin jos siihen vaikuttaa uskonto ja kulttuuri. Ja sitten vielä uskotaan ihan täysin paikallisten naistennaurattajien tyhjät puheet siitä miten kaunis on ja pälä pälä. Ihan perusläppää jolla hölmöjä huijataan.
Pohjoismaissa on hyvä riehua siitä miten pukeutuu niinkuin itse haluaa ja tekee mitä lystää mutta on hyvä ymmärtää että tämä on maailman mittakaavassa ihan poikkeus. Mitenköhän Hilla mahtaisi pärjätä jossain vanhoillisessa Aasian maassa jossa pääuskontona on eräs erittäin hanakasti pukeutumiseen puuttuva? Saa toki tehdä ja olla miten haluaa mutta jos on tyhmä niin kerjää vaikeuksia itselleen.
Ja kun sanoo että pukeutuu sellaisiin vaatteisiin joissa on hyvä olla, onko oikeasti jonkun mielestä hyvä olla kun persvaossa hiertää joku kangassuikale?!
Hyvä kirjoitus tuo edellinen.
Nuoruuden naivismi ja ehdottomuus voi saada ihmisen tekemään typeryyksiäkin.
Mutta sama koskee esim. pride-liikettä - kun nämä lapselliset ihmiset haluavat 'valistaa', 'saarnata', 'opettaa', 'siedättää' valtaväestöä, niin tapahtuu näitä ylilyöntejä - ja niillä ylilyönneillä taas saadaan vain uusia vihollisia. Ja pian ollaan paradoksaalisessa tilassa: itse ollaan itsensä pahin vihollinen ja mustamaalaaja.
Entä paljonko vastuuta on yllyttäjillä? Niillä jotka hokevat kehopositiivisuudesta, 'sun oikeudesta olla ja puhua ja pukeutua miten sä niiku haluat' tai vastavuoroisesti näillä äärioikeistolaisilla, jotka usuttavat hermoheikkoja 'vieraslajien tuhoamiseen' ja juu ihan kasveista vaan puhuivat. Pthyi.
Ihmisillä ei enää ole yhtään kärsivällisyyttä. PItkäjänteisyyttä. Ja sitähän ennen kaikkea tarvitaan, kun ja jos halutaan muuttaa ihmisten asenteita ja kulttuuria.
Mutta kun penskat ovat järjestään näitä asap, napin painalluksella pitää kaikki muuttua, yritetään väkisin muuttaa ihmisten ajattelua, eikä ymmärretä, että sellainen aiheuttaa vain kahta kovempaa vastarintaa.
Vierailija kirjoitti:
Liian paljastava pukeutuminen on jo ahdistelua itsessään. Jos mies pukisi päälleen sukukalleudet esiin piirtävät housut niin joku soittaisi välittömästi poliisille. Kukaan ei halua vasten tahtoaan nähdä kenenkään privaattialueita.
Senkö tähden miehet kulkevat Suomessa julkisilla paikoilla ilman paitaa? Pitääkin alkaa soittamaan välittömästi poliisille heti kun huomaa sellaista ahdistelua.
Pitäähän se lärvi jollain saada lehteen. Kohta saadaan varmaan taas lukea jalotiinan somekiusaamisesta.
Minä haluan takas ysärille ja jäädä sinne tästä paskasta jatkuvasta mielensäpahottamisen älypuhelin somepaskasta aikakaudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tonki aivoissa liikkuu? Ulkonäkö?
Myös helppo raha.
Nainen esittelee itseään sitä laatikkoleuka lentäjäkirurgia varten.
Onpa kypsää puhua toisista ala-arvoisesti.
Hyi saakeli teitä ihmisiä, jotka puhutte toisista rumasti. Opetelkaa tavoille!