Sohvan alta tulee mörkö, puolustaudut esineellä joka on lähimpänä oikealla puolellasi.
Kommentit (294)
Puolilitraisella teemukilla. Saa ainakin mojovan kuhmun! Oppiipahan olemaan.
Pinsetit tai kynsileikkurit. Molemmat on tuossa oikealla samassa kasassa sähkölaskun kanssa.
Karjahdan ja tukehdutan hiusdonitsilla!
Kissa tai kaukosäädin. Ehkä mä alotan tolla kissalla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti alan opettamaan sille ruotsia, lattialla lojuu Ruotsia Ankkalinnasta -kirja. Sanakokeen pidän huomenna samaan aikaan mitä tuli tänään. Jälki-istutnoa tulee jos lintsaa tai jos ei ole opetellut sanoja niin joutuu aasin hattu päässä nurkkaan seisomaan!
Jos tuo ei auta niin siirryn astetta kovempaan eli mitä tuon kirjan jälkeen on seuraavaksi, eli Kelan postia. Asumistuen tarkastus pitää tehdä, joten jos mörkö on muuttanut kämppiksekseni, niin pitää hänetkin siihen lisätä ja mitkäs hänen tulonsa ovatkaan ja... :D
Tässä vaiheessa muistan ettei minulla ole edes sohvaa :(
Tää on ihan paras! :D
Melkein täydellä tölkillä Oatly iKaffe Barista Editionia.
Nenäkarvatrimmeri - mahtaa mörkö hämmästyä!
Musta kuminen imukupilla varustettu jättikokoinen dildo.
Vierailija kirjoitti:
Musta kuminen imukupilla varustettu jättikokoinen dildo.
Tungen sen mörön perseeseen kuivana.
Luontaistuotetippoja, jotka auttavat nukahtamaan. Ilmeisesti kaadan tuon sitten mörön suuhun.
Juustoleivällä. Toimii ehkä paremmin hämysyöttinä, jonka avulla pääsen livahtamaan pakoon.
Ilmeisesti alan opettamaan sille ruotsia, lattialla lojuu Ruotsia Ankkalinnasta -kirja. Sanakokeen pidän huomenna samaan aikaan mitä tuli tänään. Jälki-istutnoa tulee jos lintsaa tai jos ei ole opetellut sanoja niin joutuu aasin hattu päässä nurkkaan seisomaan!
Jos tuo ei auta niin siirryn astetta kovempaan eli mitä tuon kirjan jälkeen on seuraavaksi, eli Kelan postia. Asumistuen tarkastus pitää tehdä, joten jos mörkö on muuttanut kämppiksekseni, niin pitää hänetkin siihen lisätä ja mitkäs hänen tulonsa ovatkaan ja... :D
Tässä vaiheessa muistan ettei minulla ole edes sohvaa :(