Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko masentunut paljon jos joku ihminen on suuttunut hänelle

Vierailija
01.07.2024 |

Mietin vain ajatteleeko hän syitä tai muuta? Eivät tunne toisiaan hyvin, mutta olivat lähellä tutustua ennen konfliktia

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät riitaantuneet?

Vierailija
2/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti enemmän kuin ei masentunut miettisi. Etenkin, jos suuttumuksesta ei ole kommunikoitu vaan esimerkiksi nökötetään tai vaietaan. Riippuu toki siitäkin miten kukakin reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti enemmän kuin ei masentunut miettisi. Etenkin, jos suuttumuksesta ei ole kommunikoitu vaan esimerkiksi nökötetään tai vaietaan. Riippuu toki siitäkin miten kukakin reagoi.

Entä jos on oikeasti oltu vihaisia? Ei huudettu, mutta tuotu ilmi selkeästi pettymys toisen käytökseen. Masentunut on tässä yrittänyt ymmärtää, mutta häntä ei ole kuunneltu.

Vierailija
4/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella todella masentunut, silloin tuskin miettii ollenkaan.

Vierailija
5/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit?

Vierailija
6/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kyllä.

Vierailija
7/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa eli nostan..

Vierailija
8/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä helvetistä muut tietää, mitä joku aattelee. Edes masentunut?

Kaikilla on oma elämänsä työ, perhe, harrastukset, asuntovelat ja muut.

Ei ole aikaa aatella eikä miettiä onko joku suuttunut.  Jos on suuttunut, sitten on.

Jos itse hoksaa  loukkaaneeni jotakuta henkilöä, menen hänen luokseen ja pahoitele  asiaaa.

E  halua loukata ketään, mutta ei mulla ole myöskään aikaa eikä jaksamista vatvoa asioita arkisessa elämässä loputtomasti.

Outo, oudoista oudoin aloitus.

Vierailija
9/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu masennuksen tasosta. Jos on vasta tuore masentuja niin ottaa tämmöiset raskaasti ja saattaa viedä nopeasti syvemmälle. 

Kroonisesti masentunut sen sijaan pitää jo itsestään selvänä että kaikki vihaavat häntä eikä ylläty tai niin kovin enää reagoi. Silti se lisää syitä listalle vihata itseään yhtä enemmän ja kroonistaa masennusta entisestään. 

Vierailija
10/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu masennuksen tasosta. Jos on vasta tuore masentuja niin ottaa tämmöiset raskaasti ja saattaa viedä nopeasti syvemmälle. 

Kroonisesti masentunut sen sijaan pitää jo itsestään selvänä että kaikki vihaavat häntä eikä ylläty tai niin kovin enää reagoi. Silti se lisää syitä listalle vihata itseään yhtä enemmän ja kroonistaa masennusta entisestään. 

Kyllä kroonisestikin masentuneella on parempia ja huonompia jaksoja. 

Vierailija
11/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseni parani heti kun pääsin narsistisesta tuttavasta, joka saattaisi kysyä tällaista, eroon. Vastaus: ei.

Vierailija
12/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut ei ajattele kuin selvitymistään tai kuoleman nopeuttamista. Ja syyllisyyttä tilastaan lähimmäisiään ajatellen. Sanon ihan kokemuksesta.

Vierailija
13/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse masentuneena ajattelen että kaikki inhoavat mua ja niiden elämä on parempaa ilman mua, ja eristäydyn.

Ap:n kysymykseen siis vastaisin, että kyllä. Kokisin olevani alinta saastaa jne.

Vierailija
14/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Vierailija
15/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut ei ajattele kuin selvitymistään tai kuoleman nopeuttamista. Ja syyllisyyttä tilastaan lähimmäisiään ajatellen. Sanon ihan kokemuksesta.

Jokainen masentunut on yksilö, omine ajatuksineen. Eivät kaikki ole itsetuhoisia.

Vierailija
16/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse masentuneena ajattelen että kaikki inhoavat mua ja niiden elämä on parempaa ilman mua, ja eristäydyn.

Ap:n kysymykseen siis vastaisin, että kyllä. Kokisin olevani alinta saastaa jne.

Sama mulla. Ottasin hyvin raskaasti kaiken ja syyttäisin itseäni. Ajattelisin, että vihaavat mua ja olisi parempi kuolla.

Vierailija
17/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kroonisestikin masentuneella on parempia ja huonompia jaksoja. 

Tiedän, olen sellainen itsekin. Enkä väittänyt muuta tekstissänikään. 

Vierailija
18/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi joskus niin, et tykästyin yhteen ihmiseen. Hän oli mulle tosi mukava, kannustava ja rohkaiseva. Välittävä vaikka en edes tuntenut häntä. Meissä oli älyttömästi samaa. Lopulta kuitenkin lopetin jutun jonka jälkeen tein ilkeän tempun. Hän suuttui minulle ja esti. 

Välillä mietin. Olin masentunut.

Vierailija
19/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi joskus niin, et tykästyin yhteen ihmiseen. Hän oli mulle tosi mukava, kannustava ja rohkaiseva. Välittävä vaikka en edes tuntenut häntä. Meissä oli älyttömästi samaa. Lopulta kuitenkin lopetin jutun jonka jälkeen tein ilkeän tempun. Hän suuttui minulle ja esti. 

Välillä mietin. Olin masentunut.

Pyydä anteeksi.

Vierailija
20/30 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan