Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kysyy naisilta onko teitä pantu seinää vasten?

Vierailija
01.07.2024 |

Tässä kokemus jota vaille olen jäänyt mutta todella kaipaisin saada kokea... miltä se tuntuu? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta itse en erityisen paljon nauttinut siitä asennosta. Mies ei pääse tarpeeksi syvälle siinä.

Pöytää vasten taivutettuna parempi!

Vierailija
22/24 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapin ovia vasten on pantu, varmasti sama kuin seinää vasten, ja se oli todella kuumaa ja tulista seksiä ja muistelen sitä vielä noin 15 vuoden jälkeenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme sitomista, ihan mieletön fiilis kun mieheni sitoo minut mahalleen pöytään. Kädet pöydänjalkoihin ja jalat myös haraleen pöydänjalkoihin. Siinä sitten odottelen mitä tuleman pitää haarat levällä pillu auki. Ensin hän hieroo että tulen ja sitten nai takaa kovaa. Tunnen kuinka sperma valuu pitkin reisiäni kun hän on tullut. Sen jälkeen mies kiertää eteeni ja työntää kullin suuhuni ja kohta on taas seisokki. Tässä vaiheessa hän menee taakseni takaisin  ja tiedän että saan anaaliin. Hän pursottaa liukkaria reijälleni ja kullille ja alkaa pikkuhiljaa työntyä sisään. Huudan ja kiljun kivusta mutta hetken kuluttua hän on pohjassa ja alkaa rytmikkäät työnnöt. Työnnöt alkavat tuntua nautinnoliselta ja  saan rajun orgasmin. Jasmin 38.

Vierailija
24/24 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies niin tuskinpa kukaan kieltäytyy kun pyydät. Minä kerroin heti seurustelun alkuvaiheessa, että pidän myös "pikapanoista" mm. pöytää vasten. Olenkin niitä sitten 11v. yhdessäolon aikana saanut niin monta ettei pysty laskemaan 😊 Keskesn ruoanlaiton, tiskien tyhjennyksen, imuroinnin jne... mies saattaa tulla vetäistä housuni nilkkoihin, kellistää pöydälle, sohvalle ttsi työntää seinää vasten ja naida. Homma kestää muutaman minuutin ja "imurointini" ja miehen kesken jääneet hommat jatkuvat.