Nainen kysyy naisilta onko teitä pantu seinää vasten?
Tässä kokemus jota vaille olen jäänyt mutta todella kaipaisin saada kokea... miltä se tuntuu?
Kommentit (24)
Aika hankalaa on seinää vasten, ehkä suihkussa, yleensä huoneessa on huonekaluja missä on helpompaa. N54
On sillai että mulla oli farkut ja pikkarit polvissa ja yritin pitää jalkoja levällään. Mies tuli edestä ja koukisti polviaan että sai ohjattua housuista ulkona pystyssä seisovan peniksensä muhun. Vaatii mieheltä lihaksia ja tasapainoo panna mua noin pituuseronki takia mut ihanaa kun tyttönä voi nojata kietoutuu kädellä toisen niskaan ja nauttii. Se tekee tytöt ja nauttii siit työskentelystä ja tuntuu kiihottuvan vaan enemmän kun joutuu ponnisteleen.. :D
On pantu selkä seinää vasten. Tultiin jostain juhlista, eteisessä mies työnsi mut seinää vasten, kiskoi multa helman korviin, pikkarit jalasta ja hieroi sormella pillua samalla, kun toisella kädellään avasi vyönsä ja laski housunsa alas. Nosti mua niin, että olin varpaillani ja koukistui itse niin, että sai kalun työnnettyä sisään. Pani siinä mua selkä seinää vasten jonkin aikaa, sitten käänsi mut niin, että nojasin eteenpäin eteisen lipastoa vasten ja takaapäin pani lujia työntöjä niin, etten meinannut pysyä pystyssä.
En ole saanut, paitsi niin, että olen nojannut käsillä seinään, kun mies on pannut takaa päin.
Ajatus ja mielikuva on kyllä kuumempi kuin käytännön kokemus. On yritetty, mutta epämukavaa ja huteraa, vaikka oltiin molemmat urheilullisia, nuoria ja kiimaisia. En tiedä millaisella kokoerolla tämä käytännössä toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus ja mielikuva on kyllä kuumempi kuin käytännön kokemus. On yritetty, mutta epämukavaa ja huteraa, vaikka oltiin molemmat urheilullisia, nuoria ja kiimaisia. En tiedä millaisella kokoerolla tämä käytännössä toimisi.
Mä en kyl yhtään tiedä miten mies tekee sen, miten se pystyy siihen. Pystyy saamaan ite nautinnon ja antaa mulle ja yhtään ei tuu sellainen olo että menee säheltämikseksi. Tosi määrätietoisia työntöjä ja halukasta panemista ja lopussa vielä spurttaa kunnolla. Pitää varmaan olla ihan mieletön vartalon hallintakyky.
Muutama päivä sitten syliseksiä seisten, mökin ulkoseinää vasten kovassa kaatosateessa ja tuulen tuiverruksessa...Onnistuu, kun nainen on kevyt/ sirorakenteinen ja mies pystyy häntä kannattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl yhtään tiedä miten mies tekee sen, miten se pystyy siihen. Pystyy saamaan ite nautinnon ja antaa mulle ja yhtään ei tuu sellainen olo että menee säheltämikseksi. Tosi määrätietoisia työntöjä ja halukasta panemista ja lopussa vielä spurttaa kunnolla. Pitää varmaan olla ihan mieletön vartalon hallintakyky.
Musta siinä on jotain niin ultraseksikästä kun mies haluaa ottaa mut seinää vasten kasvokkain. Naisena tietää, että se on niin paljon helpompaa miehelle takaapäin, mutta että hän himoaa mua niin paljon että haluaa tehdä sen vaikeamman kautta. Ah.
Vierailija kirjoitti:
Aika hankalaa on seinää vasten, ehkä suihkussa, yleensä huoneessa on huonekaluja missä on helpompaa. N54
Suihkun liukkaalla lattialla on todellinen liukastumisen ja loukkaantumisen vaara. Varsinkin silloin, jos nainen on reilusti ylipainoinen ja hänet pitäisi nostaa ja kiilata seinää vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkun liukkaalla lattialla on todellinen liukastumisen ja loukkaantumisen vaara. Varsinkin silloin, jos nainen on reilusti ylipainoinen ja hänet pitäisi nostaa ja kiilata seinää vasten.
Parempi tällöin jättää kiilaamiset sikseen!
Pöytää vasten oli kerran oikein kiihottavaa, kun käteni oli käsiraudoilla selän takana ja mies otti oman ja minun vyöni ja kiinnitti jalkani nilkoista pöydänjalkoihin ja kallisti minut mahalleen pöydälle. Siinä sitten nai minua useamman kerran takaapäin, ennenkuin irroitti minut.
Yhden kerran olen kokenut tuon ja muistelen sitä edelleen yhtenä parhaista seksikokemuksista. Olimme tuolloin miehen kanssa nuoria. Olimme tulossa kotiin jostan iltamenosta ja kiihko oli kova jo matkalla ja hississä. Kun pääsimme ovesta sisään, niin äkkiä seinää vasten puuhiin. Mies tuli nopeasti, minä en lainkaan, mutta muistelen tuota edelleen masturboidessa. Todella kiiihkeää.
On mieheni pannut minua. Ja pöytää vasten usein. Pyytää kumartumaan pöydälle ja vetää pikkuhousni alas ja työntyy sisään. Tuntuu muuten tosi ihanalta kun mies vaan komentaa pöytää vasten.319
Ollaan miehen kanssa samanmittaisia, niin onnistuu suihkussa helposti. Tarvii kyllä olla mittaa tavallista enemmän.
Oi, tää oli kiva!
Olin paljon lyhyempi mieheen verrattuna (minä noin 160 ja hän noin 190), niin hän vaan nappasi minut syliinsä ja kirjaimellisesti nosti seinälle.
Minä pidin kaulasta kiinni ja jaloilla vyötärön ympäri.
Loppuhuipennus otettiin lattialla futonilla.
En ole mikään keijukainen vaan ihan normaali + 60kg, niin hyväkuntoisellakin miehellä meinasi kyllä loppua nostovoima.
Siksi huipennus futonilla.
Mutta kyllä, oli ihanaa.
N42
Siitä on aikaa. Taisi olla kolmannet treffit,ja olimme molemmat odottaneet koska olisi sopivaa siirtyä seksiin. Jännitin että mitähän small talkkia nyt pitäisi elokuvan jälkeen vääntää miehen asunnolla, mutta seksi alkoikin heti kun ulko-ovi sulkeutui. Juteltiin sitten seksin jälkeen, ei enää jännittänyt.
On kerran, ja se mies hekumoi vieläkin vuosien jälkeen sitä panoa ja kärkkyy revanssia. Eli vissiin kannattaa sitten panna seinää vasten! Harmi, kun ei itseäni kiinnosta se mies :D
Vierailija kirjoitti:
Tuosta olen fantasioinut monet kerrat samoin pöytää vasten sekä takaa että minä pöydällä mies seisten.. Voi kun ei haaveet aina toteudu..
No mitä se mies sanoi kun kerroit näistä haluista?
Tuosta olen fantasioinut monet kerrat samoin pöytää vasten sekä takaa että minä pöydällä mies seisten.. Voi kun ei haaveet aina toteudu..