Onko.40 vuotiaana elämä ohi ja vanhuus? Vertaistukea, en jaksa harrastaa mitään töiden jälkeen!
Ruualaitto ja suoraan päiväunille. 2h unet,sitten olet pökkyrässä illan.
Ja sitten kun piristyy,niin pitää mennä nukkumaan, että jaksaa olla töissä klo 7.00
Ja kun lasten koulu alkaa,nii isompi joutuu kulkemaan itse harrastuksiin ja isä kuskaa vanhempaa.
Olen ihan loppu.
N40 BMI 42
Kommentit (28)
No ei edelleenkään ole. Puolet vielä jäljellä. Miksi annat itsesi ajatella noin negatiivisia?
Nii, sehänse kupletin juoni on, että rääkätään kuoliaaksi...
Vierailija kirjoitti:
No ei edelleenkään ole. Puolet vielä jäljellä. Miksi annat itsesi ajatella noin negatiivisia?
Tolla BMI:llä voi olla vähemmän.
En mäkään jaksa harrastaa töiden jälkeen, joten harrastan ennen kuin työt alkavat. Menen aamukuudelta salille joka arkipäivä.
Siirry iltatyöhön. Mullakin on väsymys kuolema aamuvuoron jälkeen. Yövuorojenkin välissä olen pirteämpi kun aamuvuoron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nii, sehänse kupletin juoni on, että rääkätään kuoliaaksi...
Alvit, tellit ja lellit.
Mun vanhin ystävä on 86 vuotias. Joka päivä käy kaupoilla, hoitaa asiansa, pesee pyykit jne. Miten 40 vuotias voi olla loppu?
Täysin normaalia kun ei enää jaksa niin ei jaksa
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhin ystävä on 86 vuotias. Joka päivä käy kaupoilla, hoitaa asiansa, pesee pyykit jne. Miten 40 vuotias voi olla loppu?
No jos mulla ei töitä olis ja tarttis päivän aikana vaan käydä kaupassa ja laittaa pesukone pyörimään nii hyvin jaksais.😂
Naiselle 40 v on sama kuin miehelle 65 v. Onhan sitä jo aika ikäloppu kieltämättä. Mutta pitää vain porskuttaa eteenpäin, ei siinä muu auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mulla ei töitä olis ja tarttis päivän aikana vaan käydä kaupassa ja laittaa pesukone pyörimään nii hyvin jaksais.😂
Tuskin jaksaisit.
Oli ohi jo 20 vuotta sitten. Eläkepäiviä odotellessa vai mitä päiviä ne siinä vaiheessa sitten onkaan
Kakkostyypin diabeteksen oireita?
Ehkä joku uusi fanaattinen aate voisi piristää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, pitäisikö 86-vuotiaan käydä vielä töissäkin, ääliö?
Olet sairaalloisen lihava. Herkkujen jälkeen makaat sokeri- ja rasvakoomassa?
Mulla sama. Olen tyhjä kuori, joka raahautuu töihin ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, pitäisikö 86-vuotiaan käydä vielä töissäkin, ääliö?
Pitäisikö pikkuisen mennä nukkumaan kun noin kiukuttaa. Pus pus...
Provo.