Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko.40 vuotiaana elämä ohi ja vanhuus? Vertaistukea, en jaksa harrastaa mitään töiden jälkeen!

Vierailija
01.07.2024 |

Ruualaitto ja suoraan päiväunille. 2h unet,sitten olet pökkyrässä illan. 

Ja sitten kun piristyy,niin pitää mennä nukkumaan, että jaksaa olla töissä klo 7.00

Ja kun lasten koulu alkaa,nii isompi joutuu kulkemaan itse harrastuksiin ja isä kuskaa vanhempaa.

Olen ihan loppu.

N40 BMI 42

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töiden jälkeen 10 minuutin välein hälyytys soimassa ja teen burpeita tai punnerruksia, leuanvetoja tai hakkaan kymmenen minuuttia täysiä säkkiä yhteen soittoon ja lepään taas kymmenen minuuttia.

Kokoajan jotain ja puhelin hälyyttää kokoajan. Lepään aina vähän ja sitten taas.

Neljän tunnin ajan. Aloitan bussissa työmatkalla ihan kyykyillä tai punnerruksilla.

Jos en muka jaksa, niin vihastun itselleni ja saan vihasta entistä enemmän energiaa painaa raivolla ne sarjat loppuun. Suusta tulee vaan sylkeä tai ihan konkreettisesti räkäsen ikkunaan, niin että läjähtää.

Vierailija
22/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyminen. Aikuisen arki ei ole yhtä jännittävää kuin nuorempien. On nähnyt ja kokenut enemmän ja elimistö alkaa muistuttaa iästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koitettu on laihduttaa, ei vain ota onnistuakseen.

Tuntuu ettei väliä enää tässä iässä ja moti katoaa.

Ap

Vierailija
24/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhin ystävä on 86 vuotias. Joka päivä käy kaupoilla, hoitaa asiansa, pesee pyykit jne. Miten 40 vuotias voi olla loppu?

En usko,että 86 v hoitaa perhearjen pyöritystä työelämän ohessa. Oletko jotenkin vajaa?

Vierailija
25/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me monet muutkaan jakseta 😃

Vierailija
26/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on töiden jälkeen 10 minuutin välein hälyytys soimassa ja teen burpeita tai punnerruksia, leuanvetoja tai hakkaan kymmenen minuuttia täysiä säkkiä yhteen soittoon ja lepään taas kymmenen minuuttia.

Kokoajan jotain ja puhelin hälyyttää kokoajan. Lepään aina vähän ja sitten taas.

Neljän tunnin ajan. Aloitan bussissa työmatkalla ihan kyykyillä tai punnerruksilla.

Jos en muka jaksa, niin vihastun itselleni ja saan vihasta entistä enemmän energiaa painaa raivolla ne sarjat loppuun. Suusta tulee vaan sylkeä tai ihan konkreettisesti räkäsen ikkunaan, niin että läjähtää.

Traumaterapiaan,syljeskelijä,hopihopi. Parit patoutumat näkyy olevan purkamatta. Tiesithän,että elät vain kerran ja sen ajan tulisi olla mahdollisimman hyvä ja kasvattava muitakin hyödyttävät kokemus? Ei siinä mtn jos haluaa käyttää ainoan elämänsä itsensä rääkkäämiseen,kenties sivullistenkin ja tyhjälle raivoamiseen,mutta miksi ihmeessä..?

Vierailija
27/28 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
28/28 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa vielä 40, silloin jaksoi, nyt täytän 58 ja ei jaksa mitään . Kuntouttavassa työssä käyn ja päivän jälkeen uupunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän