Onko ok iltapala?
Banaani
1prk rahkaa
Vähän Vanhanajan vanilja jogurttia
Nämä sekaisin ja syömään.
Miten tästä saisi terveellisemmän?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Koska se sota alkaa, niin loppuisi nämä vastaavat avaukset?
Sota kyllä tekisi tälle kansalle ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en makeuta millään, paitsi hedelmillä tai marjoilla (sokeroimattomia). Maustamatonta jugurttia rahkan sekaan, niin vähän vähenee se happamuus. Lisäksi vähän pähkinöitä ja siemensekoitusta.
Minäkin teen näin. Kaupassa on maustamattomia jogurttirahkoja purkissa.
Minä söin kolme kananmunaa. Oli hyvää ja vei nälän.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa syödään paloja. Iltapala varsinkin on ihan ihmeellinen suomalaisjuttu.
Mitä outoa siinä on? Mä olen monesti syönyt illallisen n. 21-21.30.
Itse juon yhden oluen, syön 3 Imatran riisipiirakkaa leikkeleellä, maustekurkulla ja juustolla ja sitten päälle viipale pullaa ja kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa syödään paloja. Iltapala varsinkin on ihan ihmeellinen suomalaisjuttu.
Mitä outoa siinä on? Mä olen monesti syönyt illallisen n. 21-21.30.
Itse kokkaan siihen lähemmäs puolen yön tienoota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödään aamupala, lounas ja päivällinen. Täytyy olla laihaa ruokaa, jos täytyy syödä vielä illalla.
Porkkana- ja linssisoppien syöjät tarvitsevat iltapalan.
Mä olen sekasyöjä.
Mä syön silloin kun on nälkä. En kellon mukaan. Oli se sitten esim. lounas tai hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se sota alkaa, niin loppuisi nämä vastaavat avaukset?
Loppuisi kyllä paljon muukin.
Mä syön illalla usein lämpimiä makkaravoikkareita. Olis nälkä jollain jogurtilla.
Söin rahkan kanssa ja mustikoiden ja mansikoiden ja banaanin kanssa pienen karjalanpiirakan ja Milanon salamia. Oli hyvää.
Ap
Nyt ei ole nälkä
Hyi, laittaa nyt jugurtit ja rahkat keskenään sekaisin. Juu, olen nähnyt myös valmiiksi sekoitettuna kaupassa. Yök. Niinkuin kaikki proteiinituotteetkin.
Terveellisempää saa kaikesta kun lisää ruokaansa jotain kasvikunnasta peräisin olevaa ja jos vielä lisää sellaista tuoreena, niin aina vain tulee terveellisempää.
Puuttuu kahvi, pari paahtoleipää lauantaimakkaralla ja mehu.
ok. itse -me kaurapuuro tai joku uuni ohrapuuro,, kun aamulla haluaa leivän ennemmin. kaura mm rauhoittaa syvään uneen kuten bansky. itse maidon kanssa joka myöskin rauhoittaa uneen. missään nimessä ei hedelmiä,paitsi bansky, muut valvottaa koko yön kuten marjat, jopa veskihätä armoton varsinkin mitä ananas voisi tuoda-nesteet kiertoon tyyliin. no noin pari kertaa vuosi on kuule ihan muroja tms corn flakesiakin, mutta harvoin,kute muitakin ns herkkuja. jäätelöä ei saisi syödä yötä vasten kun pitää valveilla. vaihdevuosi-ikäisille ei ollenkaan illalla..hikoiluttaa törkeesti. ei siis hedelmiä, ne päivää kohti. niitä ei aamulla yhtäaikaa kahvin kera. kahvi vie ominaisuudet. jos otat aamulla vitamiinipillereitä, katso sopiiko toisiina, mm rauta syö kalkin. mansikka syö kalkin jne. taas c vita auttaa rautaa imeytymään. mutta huom obs, vitamiinit voisi ottaa vasta tunti tai 2h puuron jälkeen. se lämpö voi vaikuttaa,että ei imeydy.
paihin skenaario,,joku ottaa kahvin ja kourallisen sitä tätä toisilleen sopimatonta pillerikasaa. voi johtaa sydänoireisiin ja kuule,ihan kuolemaan aikajanalla.
sitten, samalla aterialla ei nautita-hedelmiä, juureksia, vihanneksia. marjoja, jokainen noista eri pv tai eri ateria. eli noi smoothiet joihin tungettu muka kaikki mahdollinen on järkkyä kun ne ei sovi toisiinsa,eri funktiot.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunia ja pekonia, eikä mitää hinttijukurtteja!
Ja verisuonet kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin kolme kananmunaa. Oli hyvää ja vei nälän.
Kananmunien yliannostus. Etkö välitä yhtään terveydestäsi?
Syön iltapalan viimeistään 18, harvoin menee myöhäisempään. Illala pitää olla jotain suolaista ja täyttävää iltapalaa, ellei muuta niin kinkku-juusto-suolakurkku-ruisleipä. Tai vaikka grillimakkaraa käristettynä. Tai täytetty munakas leivän päällä. Tai muuta suolaista.
Jotkut marjat ja hedelmät, puurot ja rahkat sun muut saa kyllä olla kaapissa. Sellaiset ovat pelkkiä välipaloja minulle.
Kreikkalainen jogurttia, banaania joukkoon ja sulatettua pakaste mustikoita, voi laittaa ripaus vaniljaa, hunaja vähän tuomaan makeutta, vaikka banaani ja mustikka tuo oman makeuden.
Mitä ihmeellistä siinä on? Syödään hän etelä-euroopassakin illallinen joskus 20-22 aikoihin. Ja vastaavasti päivällä kevyemmin "välipalaa"