Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi oli ensin, kieli pillussasi vai kulli suussasi?

Vierailija
01.07.2024 |

Tällainen heinäkuun avaus tähän.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut kulli suussani, eikä tule olemaan.

M76

Vierailija
2/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullini taisi olla aika monta kertaa kolmenkin tytön suussa ennen kuin sain maistaa aivan ihanan söpön tytön pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä järjestys ollut melkein aina niin, että ensin kieli vaimon pillussa ja vasta myöhemmin kulli vaimon suussa. Ei seksiä ilman pillunnuolemista.

Vierailija
4/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut ottaa suihin ennenkuin olin 16v, se kova kikkeli kai pelotti jotenkin- vaikka silloinen poikaystävä kyllä nuoli minua sitä ennen. 

Mutta se nyt oli kaikki sellaista kokeilua, itse asiassa sinänsä aika söpöä; silloin 80- luvulla kun kasvoimme aikuisiksi myöhemmin kuin nykyteinit. Otettiin asiat hiljakseen, tai ehkä minulla oli vain kiltti poikaystävä. 

Vierailija
5/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltanut ottaa suihin ennenkuin olin 16v, se kova kikkeli kai pelotti jotenkin- vaikka silloinen poikaystävä kyllä nuoli minua sitä ennen. 

Mutta se nyt oli kaikki sellaista kokeilua, itse asiassa sinänsä aika söpöä; silloin 80- luvulla kun kasvoimme aikuisiksi myöhemmin kuin nykyteinit. Otettiin asiat hiljakseen, tai ehkä minulla oli vain kiltti poikaystävä. 

??? Nykyteinit kasvaa aikuisiksi lähellä 30v. Aina ne muutaman mitä tullut seurattua, omien lisäksi. Oliko 80-luvulla yhä hitaasti aikuistuvia?  Silloin kun itse olin nuori 70-luvulla vapaan seksuaalisuuden ja discojen aikaan, niin aikuistuttiin 18v vanhoina. Itsekin aloitin pysyvän seurustelun silloin. Suuseksi tuli ekan vuoden jälkeen muukaan, eikä siitä seksi tai rietastelut ole juuri muuttuneet. Jo seurusteaikana tuli kokeiltua kaikkea mitä yhdessä voi tehdä ja mikä kiinnosti. Yhä edelleen mennään samalla, vaikka ei enää niin montaa kertaa viikossa. Suuseksikin on mukana aina molemmin puolin.

Vierailija
6/24 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli kuulemma nuorena kova ottamaan suihin. Ei enää nykyään. Ainakaan minulta😭

Vierailija
7/24 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin ensin poikaystävältä suihin ja vasta myöhemmin uskaltauduin antamaan pilluni nuoltavaksi. Nykyään suuseksi on molemminpuolista ja sitä on lähes jokaisella seksikerralla.

Vierailija
8/24 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyttö otti suihin 

ehkä siksikin että se onnistu autossa suht helposti

kun nuorena ei ollut mitään petipaikkaa

Vierailija
9/24 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan kokemattomat teinitytöt arastelei tosi paljon pillun nuolemista. Monta kertaa kun olin jonkun tytön kanssa intiimisti, kysyin, saanko nuolla, ja usein vastaus oli kieltävä, ja "mutta mä voin kyllä imeä sun munaa jos sä haluut". Kaksi kertaa kävi niin, että kun tyttö otti suihin, ja olin ilmeisesti ensimäinen joka oli lauennut siihen suuhun, tyttö olikin valmis sen jälkeen antamaan myös pillunsa nuoltavaksi. 

Tämän perusteella arvaisin, että tytöillä 4/5 on ollut kulli suussa ennen kuin kieli pillussa..

Vierailija
10/24 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluu luokkaan kumpi oli ensin muna vai kana. Ehkä muna, kun puhe on seksistä.

Vierailija
11/24 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se kalu on suussa, ei se mies pillun kimpussa.

Vierailija
12/24 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaa nuoruutta muistelen, niin minä nuolin pimpsaa ennen kuin sain elämäni ensimmäisen suikkarin. Nykyään uuden kumppanin kanssa taidan poikkeuksetta nuolla pimpsaa ja sen jälkeen nainen enemmän kuin mielellään niin sanotusti palauttaa palveluksen.

Mies 40 vee

Vierailija
13/24 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli oli paljon aiemmin. En antanut nuolla varmaan kymmeneen vuoteen itseäni koska ajattelin että se ällöttää miestä liikaa. Ja kyllä se huolettaa edelleen vaikka joskus olenkin suostunut että saa kokeilla jos ihan oikeasti haluaa.

Vierailija
14/24 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulli oli paljon aiemmin. En antanut nuolla varmaan kymmeneen vuoteen itseäni koska ajattelin että se ällöttää miestä liikaa. Ja kyllä se huolettaa edelleen vaikka joskus olenkin suostunut että saa kokeilla jos ihan oikeasti haluaa.

Minua taas ällötti ajatus, että ottaisin kullin suuhuni, mutta tykkäsin tosi paljon kun pojat/miehet halukkaasti nuolivat pilluani. Usein orgasmiin asti. Ensimäisen kerran otin suihin tulevalta mieheltäni, ja hänen kulli ei todellakaan tunnu ällöttävältä 😋

Vierailija
15/24 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 v ja olin laivassa joka oli silloin Bordeauxissa. Kävin siellä maksullisella panolla. Nainen otti heti vehkeiden pesun jälkeen vähän aikaa suihin, yritin vastavuoroisesti lipaista pillua, mutta nainen ei halunnut (olikohan kiire). 

Pillua pääsin tosissaan nuolemaan vasta reilun vuoden päästä. Sekin tapahtui Ranskassa, Calaisissa. Nyt maksullinen nainen tuli laivaan, oli noin 35 v. itse olin silloin 16 v. Hän pesi itsensä ja minut tosi hyvin ennen kuin kallistuimme punkkaan. Sitten hän otti vähän aikaa suihin, jonka jälkeen laskeuduin pillua kohti, nainen päästi ahaa huudahduksen ja ohjasi pääni levitettyjen jalkojensa väliin. Tuntui upealta työntää kieltä karvojen (yllättävän jäykkien) läpi halkioon. Nainen ohjasi päätäni niin että sain kielen parhaimpiin paikkoihin. Kasvot oli litimärkinä kun lopulta nousin panoasentoon ja painoin suuni naisen huulille. Pussailimme samalla kun vehkeemme iskivät toisiaan vasten. Kauaa ei kestänyt kun tulin. Nainen oli yhtä hymyä ja hellyyttä, piti päästäni kiinni ja suukotteli ja puhui jotakin mistä en ymmärtänyt mitään. Saattoi ehkä aavistaa mitä homma merkitsi minulle ja oli siitä hyvillään. 

Vierailija
16/24 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut kulli suussani, eikä tule olemaan.

M76

Entä onko kieli käynyt pillussasi?

Vierailija
17/24 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle kehuskelemaan kokemuksilla!!!

Vierailija
18/24 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 15 kun otin tupakkiaskin hakupalkaksi sitä suuhun. Ja useamman kerran tämän jälkeen.

Vierailija
19/24 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla 15 kun otin tupakkiaskin hakupalkaksi sitä suuhun. Ja useamman kerran tämän jälkeen.

Milloin oli muna pimpissä ekan kerran?

Vierailija
20/24 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli pimpassa. Oltiin teinejä molemmat, hän puolisen vuotta minua vanhempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän