Animoituja gif-kuvia/tarroja Facebook-kommenteissa viljelevät tädit
Miksi aina etenkin lisääntymisikänsä ohittaneet naiset kylvää niitä saa**nan typeriä gif animaatioita ja tarroja FB-kommentteihin? Aina vilkkuu jonkun Maijan tai Ritvan tai Jaanan kommentissa oleva epilepsiakohtauksia laukaiseva GOOD JOB tai LOVE tai joku peukutusanimaatio? Miksi niitä pitää laittaa, onko ne näiden vanhempien tätien silmissä jotenkin hienoja? Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa mutta mummosloggit mehustuu aiheesta, paina likeä ja jätä kommentoimatta.
Kommentit (6)
Vähän aggressiivinen aloitus mutta olen samaa mieltä että ne vilkkuvat giffit ovat sairaan ärsyttäviä ja aina niiden laittaja on vähintään viisikymppinen nainen. Ovat jämähtäneet kymmenen vuoden takaiseen somekommunikaatiotyyliin.
Mä kuulun tuohon ikähaarukkaan, mutten käytä kys tarroja tms. Ne on aivan liian pliisuja mun käyttööni. En halua imagooni liitettävän mitään noin rahvaanomaista.
Jos olis glitterinorsuja, pulski yksisarvisia tai edes humoristisia luurankoja, niin sitten.
Muakin kiinnostaisi tietää, että miksi meidän ikäluokkaa kiinnostaa tuommoinen tilpehööri ja askartelusälä? En usko, että Tiimarit olisi menestyneet muun sukupolven aikana.
🤩😍
Hahaha, mun miesystävän exän äiti (joka on siis miehen lasten mummo) laittaa joka ikiseen miesystäväni postaukseen aina jonkun tuollaisen. Siis todella huvittavaa. Aina voi jännittää, että minkähän sekopäisen gifin se ex-anoppi tällä kertaa keksii :D Ja ex-anopilla ikää oletettavasti n. 55v.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä samoja jaanoja ja tarjoja jotka ilmoittaa olevansa mukana aivan kaikessa mahdollisessa arvontaan viittaavassakin, eivätkä viitsi lukea ohjeita
Ja lahjoittavat omaisuutensa amerikkalaisina upseereina esiintyville nigerialaisille.
Nää on niitä samoja jaanoja ja tarjoja jotka ilmoittaa olevansa mukana aivan kaikessa mahdollisessa arvontaan viittaavassakin, eivätkä viitsi lukea ohjeita