Mikä ala: 2500e palkka, lyhyt koulutus (esim. amis), työtä tarjolla?
Kommentit (146)
Kaveri merkonomi ja ei ole löytänyt töitä. Otti palvelupuolen eikä laskentaa.
Vierailija kirjoitti:
Merkonomina olet esim. myyjä tai teet kirjanpitoa, ei yleensä kummoinen palkka ellei ajan saatossa etene vaikka myymäläpäälliköksi.
2500e ei ole myöskään kovin kummoinen paikka; saako noista mainitsemistasi sen verran etenemättä?
Taksikuski. Muutaman päivän koulutus ja töitä on. 146 paikkaa auki jo työkkärin sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkonomina olet esim. myyjä tai teet kirjanpitoa, ei yleensä kummoinen palkka ellei ajan saatossa etene vaikka myymäläpäälliköksi.
2500e ei ole myöskään kovin kummoinen paikka; saako noista mainitsemistasi sen verran etenemättä?
No esim ruokakaupan myyjänä saat varmaan jos saat täydet tunnit, teet reilusti iltaa ja viikonloppua ja olet joku osastovastaava tai vuoropäällikkö tms. Paikoin etenkin vuorovastaavista huutava pula, ihan syystä.
Autonkorjaaja, koulutus 2,5 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Ravintola-ala.
Tuo on ravintola-alalla esimiestason palkka.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri merkonomi ja ei ole löytänyt töitä. Otti palvelupuolen eikä laskentaa.
Mulla oli se toimistopuolen suuntautuminen koska palvelualaa ei just meidän ryhmälle edes tarjottu. Kaupan alan töissä olen saanut olla koko ikäni, kirjanpitoa ja palkanlaskentaa en ole tehnyt.
Veturin- tai raitiovaunun kuljettaja.
Onko myyjille sitten täysiä tunteja? Täällä on välillä paljonkin s-ryhmän myyjän paikkoja avoinna, kassoja, vuorovastaavia yms. ja kaikissa työtunnit max.30h/viikko. Pääseekö niillä tunneilla 2500euroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintola-ala.
Tuo on ravintola-alalla esimiestason palkka.
Eikä siellä esimiehiä kaivata vaan osa-aikaisia rivityöntekijöitä, mielellään vuokrafirman kautta ilman tuntitakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ravintola-ala.
Siellä vielä huonommat palkat ja nykyään aivan tappotahti koska katteet niin heikot.Ei varaa palkata henkilökuntaa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuski. Muutaman päivän koulutus ja töitä on. 146 paikkaa auki jo työkkärin sivuilla.
Tienaako vähintään 2500?
Rekrykoulutus 5kk. Palkanlaskija.
Vierailija kirjoitti:
Onko myyjille sitten täysiä tunteja? Täällä on välillä paljonkin s-ryhmän myyjän paikkoja avoinna, kassoja, vuorovastaavia yms. ja kaikissa työtunnit max.30h/viikko. Pääseekö niillä tunneilla 2500euroon?
Eipä juuri. Itse olin vuorovastaava ja ei ollut täydet tunnit kuin myymäläpäälliköllä. Joinakin kuukausina bruttopalkka saattoi olla tuon 2500 mutta se vaati jo aika paljon saikkutuurauksia ja lähes pelkkää iltavuoroa. Toki nythän palkat taas nousi hitusen.
Välinehuoltaja koulutus 9 kk palkka vuorotyössä noin 3200€