Mies haukkui minua yhteisessä ryhmässä läskiksi
Luin viestit (koska on syytä epäluuloon yhteen asiaan liittyen) ja huomasin, että mies oli kirjoittanut neljän kaverin ryhmään että tuo läskin vaimon paikalle. Olen pöyristynyt ja järkyttynyt. Kunnioituksen taso on tätä- pitäiskö saman tien hakea eroa? Ja tosiaan luottamuspulaa on liittyen päihteiden j rahan käyttöön- sitä lähdin tarkistamaan ja sainkin siihen osittaisen vastauksen.
Kommentit (63)
Toi on niin nähty. Naiset alkaa heti saman katon alle päästyään bulkata itsensä ihannepainoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista huvittavinta on, ettei minulla ole ylipainoisia mutta hänellä on varmaan 30 kiloa 😂 käyn itse juoksemassa ja olen s/m kokoa, riippuen vaatteista. Mutta tämä ei olekaan pointti vaan se miten hän minusta puhui. Olisin jo lähtenyt, mutta ikävä kyllä kuviossa on lapsia niin ei ole niin yksinkertaista.
No sitä suuremmall syyyllä, vai haluatko lasten elävän tuossa kuviossa jossa toinen ei kunnioita sinua? Vai haluatko näyttää esimerkkiä, että vaadit itsesi kohdeltavan hyvin ja kunnioittavasti?
Mä olin liian kauan tuommoisessa suhteessa. Mies joi minkä kerkesi. Hänen juominen oli mun vika. Myös läskiksi haukkuminen alkoi 3 vuoden jälkeen. Se satutti. Olin monta vuotta vielä siinä suhteessa kunnes älysin erota. Mies oli ihan ihmeissään ja ei ole tainnut vieläkään toipua.