Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkui minua yhteisessä ryhmässä läskiksi

Vierailija
01.07.2024 |

Luin viestit (koska on syytä epäluuloon yhteen asiaan liittyen) ja huomasin, että mies oli kirjoittanut neljän kaverin ryhmään että tuo läskin vaimon paikalle. Olen pöyristynyt ja järkyttynyt. Kunnioituksen taso on tätä- pitäiskö saman tien hakea eroa? Ja tosiaan luottamuspulaa on liittyen päihteiden j rahan käyttöön- sitä lähdin tarkistamaan ja sainkin siihen osittaisen vastauksen. 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tyhmää äijää ei huoli kuin todella itseään vihaava. Heitä ulos. Fiksujakin löytää, jos ei etsi Tinderistä. 

Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. 

Vierailija
22/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Mun eksä kutsui mua monet kerrat läskiksi päin naamaa. En itsekään ymmärrä miten mulla meni melkein vuosi heivata se mun elämästäni. Älä sä odota yhtä kauan.

Nii-i, miehet ei taida olla suhteissa yksin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaa tavarat jätesäkkiin ja"tuossa on ovi" TAi jos ite lähdet niin muuttoauto matkaan ja tavarat varastoon siks sikaa kun saat kämpän!

LAIta viestiin "Terveisin Ex-Läskisi, iteppä valitsit"

Tarkoitat että ap pakkaa OMAT tavaransa jätesäkkiin ja lähtee miehen talosta. 

Vierailija
24/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäänkö vetoa että ap ei ainakaan normaalipainoinen ole?

Vierailija
25/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Oli vain rehellinen. Pitääkö olla läski? Jos et olisi niin ei hän sinua sellaiseksi sanoisi.

Vierailija
26/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran ole lainkaan ylipainoinen, niin kyseessä oli vitsi? Ja jos miehesi on selvästi ylipainoinen, niin ehkä tuossa tosiaan oli kyseessä sanaleikki ja hän viittasi itseensä tuolla läski-sanan genetiivillä? En ota muuten kantaa erotako vai ei mutta huonosta vitsistä nyt ei ehkä kannata erota. Sen sijaan toisen viestien tonkiminen on paitsi loukkaavaa myös laitonta.

Vierailija
27/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että on nyt useampi ongelma kuin haukkuminen. Oletko muka onnellinen tollasen äijän kanssa?

Vierailija
28/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!!!

Vierailija
29/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä itsekään kunniota miestä kun luet viestejä jotka eivät sinulle kuulu. Erotkaa heti, juoppo saa ryypätä rauhassa ja sinä ryhävalas voit alkaa itkemään kun et kelpaa miehille.

Miten niin, tuossahan luki YHTEINEN RYHMÄ!

Niin, miehen ja hänen kavereidensa yhteinen ryhmä. 

Pöyristynyt aloitus viittaa vahvasti provoon... 😌

Vierailija
30/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, jos ei ole sitä luottamusta miksi se vaatii todisteita, esim toisen puhelimen tonkimisen, että voi erota? Mitä tekee suhteella jossa roikkuulöysässähirressä ja pahin uhka on se oma epävarmuus? 

Jostain aina tarvitaan viimeinen niitti, jotta lähtö toteutuu. Jos sen saamiseen tarvitaan jotain tuollaista niin ymmärrän jotenkin. Sitä en ymmärrä, että jatketaan suhteessa ja jatkuvasti tongitaan toisen yksityisasioita. Miten toisen puhelimeen edes pääsee käsiksi. 

Suhteessa jossa on luottamus, ei ole mitään syytä pitää sitä luuria pois toisen ulottuvilta, kun luottaa ettei toinen siihen koske. 

Vierailija
31/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, jos ei ole sitä luottamusta miksi se vaatii todisteita, esim toisen puhelimen tonkimisen, että voi erota? Mitä tekee suhteella jossa roikkuulöysässähirressä ja pahin uhka on se oma epävarmuus? 

Jostain aina tarvitaan viimeinen niitti, jotta lähtö toteutuu. Jos sen saamiseen tarvitaan jotain tuollaista niin ymmärrän jotenkin. Sitä en ymmärrä, että jatketaan suhteessa ja jatkuvasti tongitaan toisen yksityisasioita. Miten toisen puhelimeen edes pääsee käsiksi. 

Suhteessa jossa on luottamus, ei ole mitään syytä pitää sitä luuria pois toisen ulottuvilta, kun luottaa ettei toinen siihen koske. 

Eikö niissä nykyään ole kaikenlaiset lukitukset? Ainakin omassani on. En ole koskaan yrittänyt käydä kenenkään toisen puhelimella. 

Vierailija
32/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se miehesi on komea niin sen takia sinä sen kanssa oletkin joten älä nyt pienistä suutu kun et varmaan ole mikään kaunotar kuitenkaan.

Vierailija
33/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä nykyään ole kaikenlaiset lukitukset? Ainakin omassani on. En ole koskaan yrittänyt käydä kenenkään toisen puhelimella. 

Luulen, että aika monet tietää sen kumppaninsa koodin. Meillä ainakin kummallakin on meidän hääpäivä. 

Vierailija
34/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että aika monet tietää sen kumppaninsa koodin. Meillä ainakin kummallakin on meidän hääpäivä. 

No, mun mies ei ole niin hyvä näiden laitteiden kanssa ja minä olen sen lukituksen aktivoinut.

- vaimo since -94

Vierailija
35/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain totesi totuuden.

Vierailija
36/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tietää ainakin poistua suhteesta takavasemmalle, jos alkaa puhelimen piilottelu. 

Vierailija
37/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen ryhmän viestien lukeminen on siis miehen asioiden tonkimista. Ne viestitkö siis ovat miehen yksityisasia. Eikö naisen, tai jokaisen, paino ole erittäin yksityisasia? 

Vierailija
38/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiksi haukkuminenko oli vasta se viimeinen oljenkorsi, vaikka toinen on juoppo ja valehteleva lokki, joka tuhlaa sinunkin rahasi päihteisiin ja makeaan elämään?

Itsekunnioitusta peliin! Ylipainohan muuten on yksi merkki siitä, että ihminen ei arvosta eikä kunnioita itseään. Tee asialle jotain.

Vierailija
39/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskiksi haukkuminenko oli vasta se viimeinen oljenkorsi, vaikka toinen on juoppo ja valehteleva lokki, joka tuhlaa sinunkin rahasi päihteisiin ja makeaan elämään?

Itsekunnioitusta peliin! Ylipainohan muuten on yksi merkki siitä, että ihminen ei arvosta eikä kunnioita itseään. Tee asialle jotain.

Ap taitaa olla normaalipainoinen. 

Joskus se viimeinen niitti voi olla mitä ihmeellisin. Itse katsoin läpi sormien henkistä väkivaltaa ja sairaalloista mustasukkaisuutta vuosia. Onneksi mies alkoi alkoholisoitua, se oli liikaa. Toki tuo muukin oli liikaa, mutta ei niin liikaa, että olisin osannut erota. 

Vierailija
40/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisen ryhmän viestien lukeminen on siis miehen asioiden tonkimista. Ne viestitkö siis ovat miehen yksityisasia. Eikö naisen, tai jokaisen, paino ole erittäin yksityisasia? 

Jos sun lapsi olis alkoholisti tai narkkari nii eiks seki olis sen yksityisasia mistä ei sais sanoo mitään? Käskisit varmaan jatkamaan juomista? Kyl läheisen pitää todellakin puuttua läheisen lihavuuteen.