Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkui minua yhteisessä ryhmässä läskiksi

Vierailija
01.07.2024 |

Luin viestit (koska on syytä epäluuloon yhteen asiaan liittyen) ja huomasin, että mies oli kirjoittanut neljän kaverin ryhmään että tuo läskin vaimon paikalle. Olen pöyristynyt ja järkyttynyt. Kunnioituksen taso on tätä- pitäiskö saman tien hakea eroa? Ja tosiaan luottamuspulaa on liittyen päihteiden j rahan käyttöön- sitä lähdin tarkistamaan ja sainkin siihen osittaisen vastauksen. 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisen ryhmän viestien lukeminen on siis miehen asioiden tonkimista. Ne viestitkö siis ovat miehen yksityisasia. Eikö naisen, tai jokaisen, paino ole erittäin yksityisasia? 

Jos sun lapsi olis alkoholisti tai narkkari nii eiks seki olis sen yksityisasia mistä ei sais sanoo mitään? Käskisit varmaan jatkamaan juomista? Kyl läheisen pitää todellakin puuttua läheisen lihavuuteen. 

Entä kun se läski on normaalipainoinen? 

Vierailija
42/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vähän tuollasesta ja tuo ei hyvin todennäköisesti muutu paremmaksi. voimia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaussyyte vetämään. Toivottavasti otit kuvakaappauksen.

Vierailija
44/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinuna jatkaisi mut valas tuskin saa ketään parempaakaa

Parempi yksin kuin huonon kanssa. Paljon parempi.

Vierailija
45/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Oli vain rehellinen. Pitääkö olla läski? Jos et olisi niin ei hän sinua sellaiseksi sanoisi.

Minua haukuttiin munmuassa sanalla läski, kun olin hoikka ja kylkiluutkin näkyi. Haukuttiin paljon paljon rumemmin ja halveksuvamminkin. Ja olin niin nuori ja rikki, että uskoin aidoisti olevani toooosi toosi iso ja lihava, vaikka myöhemmin valokuvista näin itsekin, etten ollut mikään lihava, ennemmin laiha.

Vierailija
46/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani osoittaa räikeää kunnioituksen puutetta, ja puhuu puolisostaan rumasti, halventaen ja vielä julkisesti tekee sitä, niin kyseessä on sellainen yksilö, kuka ei siitä viastaan parane, tai tule paremmaksi muuttumaan.

Lapset ovat huono tekosyy jäädä suhteeseen, jossa toinen kohtelee lasten toista vanhempaa kuin kasaa piip piip piippiä.

Vierailija
47/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, jos ei ole sitä luottamusta miksi se vaatii todisteita, esim toisen puhelimen tonkimisen, että voi erota? Mitä tekee suhteella jossa roikkuulöysässähirressä ja pahin uhka on se oma epävarmuus? 

Nuorena miettii, että uskoako omia vaistojaan ilman todisteita, vai etsiäkö todisteita. Yleensä pitää kerran pari saada vahvistus sille, että vaistoon kannattaa luottaa, ennen kun luottaa. Ja sitten tulee tietysti gaslightaukset päälle, kun eroaa ilman mitään "hyvää syytä". Vain kiinni jääminen on hyväksyttävä syy erota, se itse teko ei riitä :D

Vierailija
48/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista huvittavinta on, ettei minulla ole ylipainoisia mutta hänellä on varmaan 30 kiloa 😂 käyn itse juoksemassa ja olen s/m kokoa, riippuen vaatteista. Mutta tämä ei olekaan pointti vaan se miten hän minusta puhui. Olisin jo lähtenyt, mutta ikävä kyllä kuviossa on lapsia niin ei ole niin yksinkertaista.

Eli siis haukkui itseään, tuo läskin(itse) vaimon(sinä)

Vierailija
49/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kirjoitti että tuo läskin vaimon ja itsensä

Vierailija
50/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaa tavarat jätesäkkiin ja"tuossa on ovi" TAi jos ite lähdet niin muuttoauto matkaan ja tavarat varastoon siks sikaa kun saat kämpän!

LAIta viestiin "Terveisin Ex-Läskisi, iteppä valitsit"

Sitten vielä kostokroppaa hankkimaan. Motivaatio huipussaan.

Vierailija
51/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä se lurppakelli ulos yöksi

Vierailija
52/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla on kouluttamaton juntti miehenä. Otan osaa. Hänellä taitaa olla myös isot elämänhallinnan ongelmat- omaa ylipainoa ja ilmeisesti päihteitä. Juokse, muuta neuvoa ei voi antaa. Lapset ei ole syy pysyä itsekeskeisen ja huonosti käyttäytyvän juntin kanssa. Päinvastoin lasten takia lähde. Näkevät tuossa sen mallin miten toisia saa kohdella ja haukkua ja toisaalta mallin siitä miten isällä ei ole hallinnassa omat asiat (ylipainoa, päihteitä). Lähde, kuulostaa että mikä vaan on parempi kuin loukku tuon kanssa. Ei arvosta sinua eikä itseään. 

Vierailija
53/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen heteropari, jota ei yhdistä muu kuin seksi. Ja tätä samaa täällä tyrkytetän normina päivästä toiseen.

Vierailija
54/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko läski? Laihduta?

Vierailija
55/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnianloukkaussyyte vetämään. Toivottavasti otit kuvakaappauksen.

Ei läskin kutsuminen läskiksi ole kunnianloukkaus:

"...joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten...

Vierailija
56/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppani osoittaa räikeää kunnioituksen puutetta, ja puhuu puolisostaan rumasti, halventaen ja vielä julkisesti tekee sitä, niin kyseessä on sellainen yksilö, kuka ei siitä viastaan parane, tai tule paremmaksi muuttumaan.

Lapset ovat huono tekosyy jäädä suhteeseen, jossa toinen kohtelee lasten toista vanhempaa kuin kasaa piip piip piippiä.

Ai kuten AP tällä palstalla?

Vierailija
57/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin että läski vittuilee sairaalle? alkoholismi on sairaus, ja lihavuus on oma valinta. läskiä ei huvita liikkua ja näyttää hyvältä, läski myös haisee hieltä ja pilaantuneelta rasvalta, läski vie tilaa ja pilaa ilmaa. hyi. niin että lähdepäs läski juoksemaan ja jätä sairastunut miehesi rauhaan. läskit on rumia ja feministejä. 

Jos olisit lukenut lihavuudesta enemmänkin erilaisia tutkimuksia, niin tietäisit että lihavuus ei ole aina oma valinta. Mutta hei, painoa voi pudottaa, mutta paskasta luonteesta ei pääse koskaan irti.

Vierailija
58/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinuna jatkaisi mut valas tuskin saa ketään parempaakaa

Valas pärjää paremmin yksin ja elämäkin on parempaa kuin huonon puolison kanssa.

Vierailija
59/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kuvaavaa että ketjun edetessä tänne ryntää nämä palstan vakio miehet laittamaan viestejä 

- no laihduta läski

- lihavuus on oma valinta 

- jne

Ne ei edes lue ketjua ja tajua että ap on todella hoikka ja mies on se läski. Sitten ne ihmettelee miten he ei saa naista pysyvään suhteeseen. Kuitenkaan eivät kykene edes lukemaan ketjua läpi ennen kommentointia vaan jankkaavat vaan omaa agendaansa ketjusta toiseen ja koettavat vakuuttaa että kaikkien suomalaisten naisten tulisi laihduttaa kun he niin esittävät (ilmeisesti haluaisivat edes katsella hoikkia naisia ja kuvitella pääsevänsä joskus sellaisten pariin). Suosittelisin näille miehille terapiaa.

Vierailija
60/63 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millaisen elämän/parisuhteen mallin haluat  antaa lapsillesi? Ymmärräthän että jos jäät suhteeseen niin opetat lapsillesi joka päivä että miehen on ok kännätä, tuhlata rahat itseensä, käyttäytyä huonosti vaimoaan kohtaan jne. Ja opetat että naisten pitää sietää miehiltä tuollainen käytös. Haluatko varmasti kasvattaa pojastasi tuollaisen miehen ? Haluatko että tyttösi etsisi isänsä kaltaisen puolison lapsilleen?