Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Postikulut, pikaista apua kaivataan??!!
01.02.2007 |
Olen myynyt tavaraa huutonetissä, ja nyt pähkäilen postikulujen kanssa. Myytyjä tavaroita ovat talvihaalari, unipussi ja pinnasuojus ja kaikki lähtevät eri suuntiin omissa paketeissaan.
Kysymys kuuluukin, mahtuvatko nuo mahdollisesti maxikirjeeseen, vai ovatko postikulut todellakin 7,40¿ pakettina?? Joku, jolla paljon kokemusta postittamisesta -apua!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laita sillä niin ei tule hämmennyksiä ja saat ostajalle samalla sen seurantakoodin.