Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä kiinnostaa potkupallo ja olut, Romantiikan ja seksin sijaan?

Vierailija
01.07.2024 |

Ehdotin keväällä miehelleni yhteistä lomaviikkoa romantiikan ja seksin merkeissä. Olin jo puhunut vanhempieni kanssa, että ottavat lapset viikoksi hoitoon.

Mies vain mutisi jotain epämääräistä. Olin sitten varaamassa matkaa, kun mies ilmoitti, ettei ajankohta sovi, kun hänellä on silloin muuta menoa. Nyt kävi ilmi, että on sitten Saksassa kavereiden kanssa katsomassa jalkapalloa ja ryyppämässä. En voi ymmärtää miten jalkapallo, olut ja rymykaverit voi ajaa yhteisen laatuajan ja parisuhteen edelle.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole alunperinkään kuunnellut mitä miehesi sanoi kun "mies vai mutisi jotain epämääräistä"

Ihan varmistaakseni oliko se epämääräinen mutina jotan semmoista että "silloin ei onnistu kun tulee futkisen EM kisat"?

Miehen kertomus omista haluistaan = epämääräistä mutinaa.

Kertoo aivan kaiken naisista, ette ole ansainneet miehiä.

Vierailija
22/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko se baareissa sitä jalkapalloa? Meinaan että ei se paikanpäällä stadioneilla kato montaakaan ottelua koska liput maksaa ja muutenkin rahaa palaa jos minta päivää meinaa olla. Kisatkin kestää kuukauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. PROVO 0/5

Vierailija
24/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehet ovat romanttisempia kuin naiset. 

But research suggests that the male attitude toward love may actually be more romantic.

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/close-encounters/201408/whos-…

Vierailija
25/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on ollut sen seitsemän alustusta kun akat pitää ulinaa siitä että miehillä on vain nainnit mielessä.Sitten kun saisivat olla genitaaleineen rauhassa niin kas kummaa kun ollaankin kiimassa yhtäkkiä eikä pääkään ole yhtään kipeä.Ei ole mitään muuta kuin puhdasta vittuilua ja mustankipeyttä pikku prinsessoilta kun eivät olekaan palvonnan keskipiste 24/7/365.

Vierailija
26/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen esimerkki siitä, kuinka nainen yrittää torpedoida miehen omat reissut.

Kiusallaan varaa jotain tyhjänpäiväistä samaan ajankohtaan, jotta voi pistää miehen valitsemaan joko reissunsa tai puolisonsa.

Sitten voidaankin alkaa uhriutumaan kun mies valitsee ennemmin vuosia etukäteen porukalla suunnitellun matkan.

Ollessani nuori, sen aikainen puolisoni oli samanlainen. Joka ikinen kerta kun minulla olisi ollut joku meno, hän joko "sairastui" äkillisesti tai raivostui kun "meidänhän piti yhdessä katsoa se elokuva/käydä postilaatikolla yhdessä/nyppiä voikukat nurmikolla yhdessä/ tms muuta hyvin kriittistä."

M52

Tämä on tätä parempaa vallankäyttöä mitä ei feminismin mukaan voi olla edes olemassa.  Feminismi, hyi helvetti.

Vierailija
27/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet ovat romanttisempia kuin naiset. 

But research suggests that the male attitude toward love may actually be more romantic.

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/close-encounters/201408/whos-…

Kaikki feminismin väitteet osoittautuvat valheiksi yksi toisensa jälkeen.  Epärehellisiä manipulaattoreita.

Vierailija
28/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka jokainen nainen määrittelee romanttisuuden niin että nainen saa kaiken mitä nainen haluaa mutta asia minkä mies kokisi romanttisena nainen kuittaa lauseella ei se ole romantiikkaa. Olen itse seurustellut naisen kanssa joka määritteli romantiikan juurin noin kun sanoin ja se mitä itse ehdotin oli naisen mielestä epäromanttista kun naisen tunteet ja naisen huomioiminen ei ollutkaan siinä enää keskipisteenä.

Vierailija
29/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka jokainen nainen määrittelee romanttisuuden niin että nainen saa kaiken mitä nainen haluaa mutta asia minkä mies kokisi romanttisena nainen kuittaa lauseella ei se ole romantiikkaa. Olen itse seurustellut naisen kanssa joka määritteli romantiikan juurin noin kun sanoin ja se mitä itse ehdotin oli naisen mielestä epäromanttista kun naisen tunteet ja naisen huomioiminen ei ollutkaan siinä enää keskipisteenä.

Ja tämän naisten tekopyhyyden ja kaksinaismoralismin päälle kun lyödään peitteeksi raju annos feminismiä niin ollaankin aivan käsittämättömän sopan äärellä.

Naiset, te teitte tämän ideologian, kaikki tästä seuraavan on teifän syytänne.

Vierailija
30/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olut ei ole mustasukkainen, jos ottaa toisen oluen. Ja seksiä voi harrastaa ottelun puoliajalla, joten ei tarvitse luopua kummastakaan.

Vierailija
31/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kyllä jalkapallo. Tylsä laji ja Suomi huono.

Vierailija
32/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies haluaa välillä rentoutua. Romantiikka on vain työtä seksin saamiseksi. Jos pallit on jo tyhjät, sille ei ole tarvetta.

Vierailija
33/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kauan kun naiset käyttivät sitä ainoaa valta-asetta miehiin niin miehet menettivät kiinnostuksen siihen. Seksi kun on ainoa valta-ase mitä joka nainen käyttää että saisin miehen tekemään juuri niin kiun nainen haluaa.

En itse tunne yhtään naista joka ei olisi käyttänyt seksiä kiristys/lahjonta keinona. Tunnetko itse?

Vierailija
34/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko se baareissa sitä jalkapalloa? Meinaan että ei se paikanpäällä stadioneilla kato montaakaan ottelua koska liput maksaa ja muutenkin rahaa palaa jos minta päivää meinaa olla. Kisatkin kestää kuukauden.

Ei kukaan lähde sinne katsomaan kisoja baariin. Lippujen hankkiminen suomeen on sen verran iso operaatio että AP on provo. 

Vierailija
35/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallossa nautinto kestää kauemmin kuin seksi naisen kanssa.

Vierailija
36/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitää noista. Romantiikka on se mitä tajuan jotenkin. Kaikki muu on hikistä vatkaamista ja juoksentelua.

Vierailija
37/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minua kiinnostaa millainen pillu sinulla on. 

Näkyvätkö sisemmät häpyhuulet seistessäsi?

Vierailija
38/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on yksilö, joka ei ajattele, kuten kaikki muut miehet.

Vierailija
39/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmoitu ja aikataulutettu romantiikka ja seksi on typerimpiä naisten keksimiä juttuja parisuhteessa. Kauheat ennakko-odotukset ensin ladattuna ja auta armias jos homma ei menekään kuten nainen on visioinut, haaveillut ja unelmoinut harlekiinilasiensa läpi.

Edellisessä liitossa ex-vaimo halusi välttämättä näitä ns. parisuhteen hoitomatkoja jotka olivat minusta lähinnä ahdistavia. Onneksi löysin naisen joka ei moisia halua. 

Vierailija
40/46 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten meitä miehiä kiinnostaa molemmat. Me miehet usein olemme paljon moniulotteisempia kuin naiset uskovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi