Miksi miehiä kiinnostaa potkupallo ja olut, Romantiikan ja seksin sijaan?
Ehdotin keväällä miehelleni yhteistä lomaviikkoa romantiikan ja seksin merkeissä. Olin jo puhunut vanhempieni kanssa, että ottavat lapset viikoksi hoitoon.
Mies vain mutisi jotain epämääräistä. Olin sitten varaamassa matkaa, kun mies ilmoitti, ettei ajankohta sovi, kun hänellä on silloin muuta menoa. Nyt kävi ilmi, että on sitten Saksassa kavereiden kanssa katsomassa jalkapalloa ja ryyppämässä. En voi ymmärtää miten jalkapallo, olut ja rymykaverit voi ajaa yhteisen laatuajan ja parisuhteen edelle.
Kommentit (46)
Ap; kuvaile millaista pillua jalkapallosta kiinnostunut miehesi saa nussia (puhun nyt sinusta)
Jos hän menee ensin katsomaan potkupalloa, ja varaat yhteisen matkan sen jälkeen? Nämä eivät poissulje toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootit katsoo jalkapalloa.
Idiootit katsovat kylläkin jääkiekkoa.
Ei jalkapalloa mennä katselee muuten vaan. Mies pettää sinua sillä reissulla.
Vierailija kirjoitti:
No, olut ei ole mustasukkainen, jos ottaa toisen oluen. Ja seksiä voi harrastaa ottelun puoliajalla, joten ei tarvitse luopua kummastakaan.
Minulla oli nuoruudessani naisystävä joka tuli pyllistelemään jos katsoin futista töllöstä. Pianhan sitä sai samaan aikaa doggystaa ja katsoa futista, parhaimmillaan tuuletin upeaa maalia ja vähän sitä toistakin laukusta.
Hänen suosikkina olis formulat - halusi kielihoitoa kolmasti: lähdössä, varikolla ja maalisuoralla.
Vain idiootit katsoo jääkiekkoa.