Missä ajassa mies tietää haluaako alkaa seurustella naisen kanssa?
Kommentit (27)
Toivottavasti et testaa miehen seurusteluhalukkuutta panotapailun merkeissä. Tällainen tyyppi panee ympäriinsä, jos yhdelle ei panotapaaminen.sovi, niin seuraava ringistä vuoroon.
Miehen kiinnostuksen aistii kyllä. Se kiinnostus on ja pysyy. Jos kauniit viestit ja yhteydenpito harvenee ja muuttuu hankalaksi, ei ole kiinnostunut. Ei kuitenkaan vain jostain syystä sitä voi sanoa.
Ehkä viimeistään parissa - kolmessa kuukaudessa.
Yleensä tietää jo kun näkee naisen ensi kertaa. Jos hän arpoo, ei halua. Älä tuhlaa aikaasi
Miehet ovat erilaisia kuten naisetkin. Minä naisena olen hirveän analyyttinen ja ihastun hitaasti. Nykyinen mieheni on samanlainen ja kyllä meillä useita kuukausia meni että uskallettiin heittäytyä ihastuksen syövereihin ja todeta että halutaan seurustella.
Sitten on ihmisiä jotka on jo toisen kuvan näkemisestä valmiita seurustelemaan.
Varmaan riippuu miehestä. Itse tiedän käytännössä heti, ekoilla treffeillä siis.
Tiedän jo ennen kuin ollaan tavattu naisen ulkonäön perusteella. Kuinka pitkää seurustelu jatkuu, sitä ei tiedä.
Ensimmäisten treffien jälkeen ajatus kypsyy voisko seurustelusta tulla mitään.
Sanoisin että 5 - 15 vuotta menee paneskellessa ennen kuin tietää onko mihinkään pysyvämpää tarvetta ja sen jälkeenkin voi mieli muuttua
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo ennen kuin ollaan tavattu naisen ulkonäön perusteella. Kuinka pitkää seurustelu jatkuu, sitä ei tiedä.
Seurustelun pituus voi olla 3 min tai vuosia
Vierailija kirjoitti:
Miehen kiinnostuksen aistii kyllä. Se kiinnostus on ja pysyy. Jos kauniit viestit ja yhteydenpito harvenee ja muuttuu hankalaksi, ei ole kiinnostunut. Ei kuitenkaan vain jostain syystä sitä voi sanoa.
Onnekseni tapasin puolisoni jo kauan ennen somea ja nettiä. Ei olisi oma hermo pitänyt 24/7/365 kauniiden viestien kirjoitteluun ja kännykän päivystämiseen 🙄
Vierailija kirjoitti:
No on sellaisiakin jotka ovat monista kiinnostuneita, mutta eivät osaa päättää ja varmaan tahallisesti tai no mistäpä tietää että tiedostamattaankin lähettelevät sellaisia viestejä että kiinnostaa kyllä, mutta omakseni en sua halua. Itse olen tällaiseen mieheen tällä hetkellä vähän koukussa, mutta olen päättänyt jo etten häntä "ota" kun ei kerran silloin halunnut selkeästi ku oli tilaisuus..
Ongelma tässä nyt vaan on se etten meinaa olla oikein muista kiinnostunut vaikka hänen kanssaan tuollaisen päätöksen tein.
Mutta on jotenkin surullista että tuokin mies jostai syystä tuollaista peliä pelasi. Olen myös kohdannut miehiä jotka oikeasti ovat halunneet minut. On siinä ero.
Vierailija kirjoitti:
Ai sekin on miesten vika? Naisethan viestittelystä tekevät hankalaa kun eivät vastaa melkein koskaan ja jos vastaavat niin 1 - 2 sanalla. Siinä väsyy kovinkin runoilija keksimään jatkuvasti jotain kirjoitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä naisen ulkonäön ennen tapaamista tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä naisen ulkonäön ennen tapaamista tiedät?
Onko ulkonäöllä väliä?
Eihän miehen mielipiteillä ole merkitystä mihinkään asiaan sen jälkeen kun nainen on päättänyt haluta miehen
Se on siinä puoli kolmen aikaa yleensä.