Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku kyselee äidin seisontarekisterissä olevasta autosta, mistä saanut tiedon?

Vierailija
04.02.2024 |

Auto on vajassa, seisontarekisterissä. Miten joku hlö lähettää viestin, löytänyt äidin puh.nro., kysyy haluaako äiti myydä auton. Mitä ihmettä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissasi?

Vierailija
2/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonjen omistajatiedot on julkisia. Kuka vaan voi pyytää niitä trafista. Voi myös tehdä hakuja esim montako tietyn merkkistä ja mallista autoa Suomessa vielä on ja kuka ne omistaa.

Ilmeisesti äidilläsi on auto, jota halutaan johonkin tiettyyn tarkoitukseen (varaosiksi toiselle samanlaiselle, twi siinå on joku halutu tietty osa, tai myytäväksi joko ukrainaan tai afrikkaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autonjen omistajatiedot on julkisia. Kuka vaan voi pyytää niitä trafista. Voi myös tehdä hakuja esim montako tietyn merkkistä ja mallista autoa Suomessa vielä on ja kuka ne omistaa.

Ilmeisesti äidilläsi on auto, jota halutaan johonkin tiettyyn tarkoitukseen (varaosiksi toiselle samanlaiselle, twi siinå on joku halutu tietty osa, tai myytäväksi joko ukrainaan tai afrikkaan)

Ei voi pyytää jos tehnyt trafissa luovutuskiellon.

Vierailija
4/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin,naapurisi

Vierailija
5/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haku pitää tehdä rekisterinumerolla, eikö? Eli ensin pitää olla tietty rekisterinumero tiedossa että voi edes aloittaa hakuja?

Vierailija
6/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa vajassa ja kauanko?

Vierailija
7/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä äidin tapauksessa pitäisi jossain olla vapaasti saatavilla lista kaikista autoista jotka ovat seisontavakuutuksessa. Onko siis sellainen saatavilla? Ap

Vierailija
8/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on seisontarekisteri?

Vierailija
9/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa vajassa ja kauanko?

Puoli vuotta ollut vajassa mökillä

Vierailija
10/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tullut myös puhelimeen ostotarjouksia vanhasta mersusta joka on pois liikennekäytöstä

Vierailija
11/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikennekäytöstä poistettu

Vierailija
12/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallinen nimi on seisokkirekisteri.

Vierailija
13/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on nähnyt auton aiemmin jossain. Ja siis tietää että sellainen on olemassa. 

Itse olen kieltänyt tietojeni luovutuksen Trafissa. Omia tietojani sieltä ei siis saa.

Vierailija
14/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle tullut myös puhelimeen ostotarjouksia vanhasta mersusta joka on pois liikennekäytöstä

Niin, kerrotko vähän lisää, tiedätkö miten sinuun on päädytty ottamaan yhteyttä?

Vierailija
15/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei ole kieltänyt tietojensa luovutusta Trafista. Kannattaisi kieltää. Ihan helppo juttu, sinne vaan Trafin sivuille ja parit ruksit ruutuun ja tallennus.

Vierailija
16/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallinen nimi on seisokkirekisteri.

Mun mies onkin siinä rekisterissä parhaillaan

Vierailija
17/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa on nähnyt auton aiemmin jossain. Ja siis tietää että sellainen on olemassa. 

Itse olen kieltänyt tietojeni luovutuksen Trafissa. Omia tietojani sieltä ei siis saa.

Jos on luovutuskielto, niin saa rekkarilla nimen, mutta ei muita tietoja. Nimellä saa sit puhelinnumeron, jos ei ole salainen.

Vierailija
18/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Älä nyt arvaile, nyt pitää tietää faktat mistä ostotarjouksien tekijät saa nämä tiedot. 

Vierailija
19/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran tullu viesti, että joku näki autoni ojassa ja olis kiinnostunu ostamaan sen. Vastasin, et mun auto ei ole ojassa vaan parkissa omassa pihassa. Tuliko sitten väärään numeroon viesti vai mitä ihmettä?

Vierailija
20/34 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, pystyykö sieltä rekistereistä nykyään hakemaan seisokkiautot ja niistä itseä kiinnostavat mallit jos maksaa Trafille riittävästi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän