Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
Puvustaja vihaa Gogia. Miksi se pitää pukea aina joksikin sutenööriksi? Kun Kia oli vielä ihan ok.
Raskasta olla visuaalinen ihminen, kun silmiä särkee nää asut.
Cabaretissa Lizan...ei kun Bessin korsetti oli ihan kauhea.
Itsehän tanssijat pyytävät asunsa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä hirveä riepu tuolla höröttäjä-Vapulla on?
Hieno pukuhan se.
En ole koskaan ollut Niina Lahtisen fani, mutta tämän ohjelman myötä olen alkanut pitää hänestä paljon. Todella positiivinen yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Mit vit. Lahtiskahan on prkl hyvä!!
Mä en voi sietää tota Lahtiskaa!! Aina sama Putous-miimi naamalla. Argh! Ei muuta osaa. Ärrrsyttävä eukko!
Lahtinen on ihana! Toivottavasti Mika vihdoin putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikalle ääniä, niin pysyy vielä kaksi viikkoa!
Miten niin kaksi? Kyllä ensi viikollakin porukkaa putoaa.
Etkö yhtään kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks nuo on aina noin ankaria niinalle?
Hän ei ole kaunis nuori nainen.
Niina on kaunis keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Linnea on ollut tasaisen hyvä koko ajan, mutta kehitys ei näy kuten vaikka bessillä ja gogilla, jotka on ottanut hänet kiinni
Linnea oli hyvä tänään. Oli jopa ajoittain Anssia parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hirveä riepu tuolla höröttäjä-Vapulla on?
Karmea paljettihirvitys! 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikalle ääniä, niin pysyy vielä kaksi viikkoa!
Miten niin kaksi? Kyllä ensi viikollakin porukkaa putoaa.
Etkö yhtään kuuntele.
Sori, ei jokainen turhanpäiväinen länkytys osu korviin. En ihan niin intensiivisesti tähän hömppään keksity
Vaatteita ei vedetä varastosta, vaan ommellaan jokaiselle erikseen joka viikko. Onhan se hullun hommaa, paineiden alla. Hattua pitää nostaa jokaiselle vaateompelijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mit vit. Lahtiskahan on prkl hyvä!!
Mä en voi sietää tota Lahtiskaa!! Aina sama Putous-miimi naamalla. Argh! Ei muuta osaa. Ärrrsyttävä eukko!
Lahtiska on kömpelö ja kankea pökkelö. En tajua miksi se saa koko ajan noinkin hyviä pisteitä? MTV:n vakiokalustoa on, että olisko kotiinpäin vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, mutta tuomarit arvostavat vain nuoria kauniita naisia.
Nyt oli puvustus ja maskeeraustiimi kerrankin panostanut Niinaan, hyvä, sillä kaunista jälkeä tuli!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut Niina Lahtisen fani, mutta tämän ohjelman myötä olen alkanut pitää hänestä paljon. Todella positiivinen yllätys!
Aivan sama juttu minulla. Niina on osoittanut, että jatkuvasti hauskoja juttuja heittävä pystyy myös keskittymään tanssien oppimiseen ja tanssii kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina esittää joka jaksossa vaihdevuosia. Miten niin kauniista naisesta tuli noin nopeasti mummo?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mulla ihan sama.
Osaakaan Niina edes olla pahalla päällä.
Ei ollu erityisen hyvä, kymppien arvoinen bessin ja markon tanssi. Kumma juttu. Tuomarit tietää et marko on musikaalityyppi ja tykkää leikkiä koreografioilla, ehkä siks halusivat antaa kympit.
Epäsynkkaa kuvioissa jaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita ei vedetä varastosta, vaan ommellaan jokaiselle erikseen joka viikko. Onhan se hullun hommaa, paineiden alla. Hattua pitää nostaa jokaiselle vaateompelijalle.
Palkkaa lisää ompelijoita, jos menee hulluksi. Tää on Maikkarin suosituin ohjelma.
Tuli kyllä mrs. Doubtfire mieleen.