Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vappukin hörötti nauraa ivallisesti Mikalle, että noh Mika oletko tsaivimäen (jive) miehiä ja höh höh höööö naurua päälle.
Vierailija kirjoitti:
Arja Koriseva on uskomattoman kaunis. 59 vuotta ja edelleen hehkuu ja säteilee nuorekkaana. Voi kun olisi itsekin yhtä upea kuusikymppisenä..
Olen itse ihan loppu kaikilla tavoin jo neljäkymppisenä. Vaikea elämä ja tapahtumat ja olosuhteet, joihin en ole itse voinut vaikuttaa sekä diagnoosi ja muut vaivat ovat jättäneet jälkensä.
Tämän jakson perusteella sanoisin, että ohjelman loppu häämöttää, jollei tehdä rajua korjausliikettä.
Ohjelman alkuaikoina studion sisustus oli juhlavampaa kristallikruunuineen ym. Tanssi oli pääosassa. Nyt ohjelmasta on tehty halpaa hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset kuolaa Anssia.
No eipä anssi itsekään mikään kovin vanha ole. 36 vee
Kyllä on mirellan ikäisille!
voisi olla melkein isä
Anssi ilahtui ja punastui Mirellan fanituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jakso oli kiinnostavan erilainen parinvaihtoineen ja hyvine artisteineen. Viihdyin tämän parissa.
Vaihtelua joo, mutta biisit suurelta osin mitäänsanomatonta nykypoppia, jota ei myöhemin kuunnella, ei siis klassikkokamaa.
Minä olen jo yli 60v, mutta ilahduin, kun tunnistin jokaisen näistä artisteista. En siis ulkonäöstä, vaan siitä kappaleesta. Tykkään noiden kaikien musiikista, en vain ole tiennyt kuka niitä laulaa. Varsinkin se ekana laulanut Ani ja hänen kappaleensa on ollut pitkään ihan mun lemppareita. Oli hauska nähdä, kuka on tämän ihanan äänen takana. Kuuntelen paljon musiikia ja monesti en tiedä kuka sitä laulaa, mutta nyt moni kappale sai kasvot. Tiedän siis esittäjän.
Välillä voi kuunnella muutaki kuin "klassikkoja" niin musiikkimaailma avartuu.
Itse olen vähän nuorempi, mutta samaa mieltä että kannattaa vähän laajentaa kiinnostusta uudemman musiikin suuntaan.
Itse tykkäisin tässä ohjelmassa, että tanssittaisiin enemmän rytmiltään tunnistettavia kappaleita, esim oikeata rumbaa, jiveä, tangoa. Harrastan itsekin tanssia ja mielestäni askeleet sujuu paremmin kun musiikkina on "oikea" kappale. Tämä on tietysti makuasia, josta sopii kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja saisi tippua seuraavaksi. Ei jaksa katsoa sen tekonaurua ja irvistelyä.
Oudolta (isältään) näyttävä tyttärensä katsomossa. Kas, ei ollut lippistä kasvojen suojana tällä kertaa tai katsonut sivulle kuten yleensä.
Tiesithän että Arjan tytär on adoptoitu Kolumbiasta? Mutta ok, kai hän isältään voi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Onko tähänkin ohjelmaan pakko saada mukaan lesboilua, nyt riitti tän ohjelma seuraaminen minulta.
Lupaat vaan, katsot kuitenkin tämän jakson uudestaan. Sekä loput jaksot. Ja ensi vuonna myös.
Utelias olet, myönnä pois. Samalla myös outo ja ahdasmielinen, kun et ymmärrä tanssia taidemuotona.
Vierailija kirjoitti:
Isaac ja Kastanja suorastaan loistivat kun pääsivät taas halaamaan. Näyttivät rakastuneilta.
Viikko sitten parien arvonnassa vaikuttivat helpottuneilta kun oma vakipari sai same sex - partnerin tälle viikolle...Ja Isaacin silmät loistivat kun katseli sohvalta Erkun haastatellessa Kastanjaa - ja katse nimenomaan Kastanjassa
Kastanja voisi olla Sari Siikanderin tytär/ sisko / sukulainen. Hyvin paljon samaa ulkonäössä.
Ohjelma on mennyt romukoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kastanja on söpön ihana.
Mut ei osaa sanoa R-kirjainta, vaan sorauttaa pahasti. Laiha ja tikkujalat. Mut joo, kuka tykkää mistäkin.
Kastanja on ihana kaunis piristys tylsään ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Koriseva on uskomattoman kaunis. 59 vuotta ja edelleen hehkuu ja säteilee nuorekkaana. Voi kun olisi itsekin yhtä upea kuusikymppisenä..
Olen itse ihan loppu kaikilla tavoin jo neljäkymppisenä. Vaikea elämä ja tapahtumat ja olosuhteet, joihin en ole itse voinut vaikuttaa sekä diagnoosi ja muut vaivat ovat jättäneet jälkensä.
Ei se Arjankaan elämä ole pelkkää aurinkoa ollut vaan takana on mm syöpä. Hän oli todella kaunis myös lyhyissä hiuksissa sairauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samin ja Linnean olisi pitänyt alunperin tanssia yhdessä. Heillä on samanlainen harmonia.
Eih. Nuori tyttö ja tuollainen papparainen eivät sovi yhteen.
Linnea ei ole mikään nuori tyttö, hän on 30-vuotias ja Sami 47-vuotias.
Linnea on 3 vuotta vanhempi (!) kuin Sara Siipola, ei uskoisi!
Jos tämä olisi pelkästään Tähti Tanssii Samin kanssa (jota jo toivoisin), näkisimme pelkästään oikeaa, klassista paritanssia mitä tämän pitäisikin olla. Tämän iltainen ja sitä edellinen shöy oli kyllä lähempänä sirkusta kuin virallista tanssia.
Musikaalijakso voi olla ihan hyvä. Ainakin avausnumeron pitäisi olla kun teatterista tullaan vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä biisejä, joita teidän lastenlapset kuuntelee. Aina on nuoriso pilalla- sukupolvesta toiseen :D
Minulla ei ole lapsenlapsia. Kuuntelen itsekin näitä.
Vierailija kirjoitti:
Linnea on ihan samannäköinen kuin Terhi Kokkonen. Pieni pallopää, pitkät päätä myöten roikkuvat hiukset ja kroppa ylilaiha ja vähän kyhärä ryhti. Puhetyylikin samantyylinen.
Linnea tanssii hyvin ja on notkea. Terhistä en voi kuvitella samaa.
Joo, on samaa ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Sami ja Linnea jotenkin ulkoisesti ovat ihan samasta puusta veistetty :D
Ulkonäöllisesti ovat kuin sisarukset.
Viimeisimmissä jaksoissa hänet on myös meikattu hyvin, eikä tehty esim älyttömän tummaa silmämeikkiä.