Autoa käytetty korjaamolla nyt 5 kertaa
Eikä siellä osattu vieläkään korjata asiaa kuntoon vaan kävi päinvastoin, autoa rikottiin enempi kuin mitä se oli sinne vietäessä. Tulee lievästi sanottuna kusetettu olo, ei tällainen vaan mahdollista ole, tai onko sittenkin, SUOMESS. Mitä helvetin tumpelomekaanikkoja noilla pajoilla työskentelee. Tilataan osia ja sitten kun menee paikalle kehtaavat vöyhöttää "ei meillä oo näitä", ai jumalauta että voi ottaa koppaan.
Kommentit (15)
Kai siinä autossa nyt takuu on voimassa? Mulla ainakin on.
Miksi et jo mäiskinyt päin näköö ?
Olisko kyseessä We alkuinen korjaamo?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä väliä takuulla on? Korjaamolle 60km matkaa ja joka helkkarin vapaapäivä käytettävä.
t.eri
Vierailija kirjoitti:
Takuu takaa vain tietyn osion, tiettyyn vikaprosenttiin saakka, tuskin maahantuojan/valmistajan takuu kuudetta kertaa takaa enää yhtään mitään, saa paja ottaa kustannukset omasta pussistaan. Vitullisia toimijoita näyttää riittävän. Korjaamopäällikkö ilmoitti puhelimessa suurinpiirtein näin "joo tuo tänne vaan, kyllä täällä vika on tuttu, helppo nakki", mitähän nakkeja nuo vidun pellet syö ?
Merkkikorjaamoon ja jos auto on jo loppuun ajettu, niin kannattaa vaihtaa, sillä ei me korjauskustannulsrtvtuojon jää. Minkä merkkinen? Onko Suomesta ostettu?
Ihmisistä on tullut ihme kädettömiä marisijoita.#uusavuttomuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä väliä takuulla on? Korjaamolle 60km matkaa ja joka helkkarin vapaapäivä käytettävä.
t.eri
Mulle tuotiin sijaisauto pihaan ja auto vietiin laverilla huoltoon. Bensapumppun rele rikki.
Takuuseen kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Merkkikorjaamoon ja jos auto on jo loppuun ajettu, niin kannattaa vaihtaa, sillä ei me korjauskustannulsrtvtuojon jää. Minkä merkkinen? Onko Suomesta ostettu?
Merkkikorjaamo kyseessä, auto 3 vuotta vanha. Naurattaa nämä merkkikorjaamon alla toimijat, en kehtaisi korjaamopäällikkönä naamaani näyttää. Ap
Keskiluokkaisen täti-ihmisen ongelmia.😂 Mä ajan mun Focuksen romuttamolle jos siihen tulee joku vika.
Valintoja, valintoja ja valintoja. Mä ajan vieläkin mun Tunturilla jonka sain kun olin kuudennella luokalla.
Tyylistäs päätellen ihan oikein. Typerys maksakoon vähä ylimääräistä
Vierailija kirjoitti:
Tyylistäs päätellen ihan oikein. Typerys maksakoon vähä ylimääräistä
T: korjaamopäällikkö & mekaanikot Suomesta
Kannattaa valita korjaaja oikein. Itse vein joskus katsastusaseman vieressä olevalle korjaamolle etujousten vaihtoon. Olivat vaihtaneet vain toisen, vaikka laskuttivat kahdesta. Lisäksi laakeri vinkui kun hain auton, ei vinkunut aiemmin. Laakeri toki on voinut olla jo huonossa kunnossa, mutta lupasivat vaihtaa sen ilmaiseksi. Toiselle korjaajalle viedessä hän totesi, että sama rikkinäinen laakeri siellä oli.
Nykyinen korjaamo hoitaa hommansa hyvin eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia.