Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kunnollisia eronneita 40+ miehiä olemassa?

Vierailija
30.06.2024 |

Onko kunnollisia eronneita 40+ miehiä olemassa jotka haluaa vielä parisuhteen? Joilla olisi lapset tehty yms...

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapseton kelpaa? Tai sellainen kenellä ei ole ollut parisuhdetta? Tai sellaisen yhdistelmä?

Noooh mielellään saisi olla samanmoisia elämänkokemuksia, kovin usein törmää itsekkäisiin lapsettomiin.

Entä jos löytyy epäitsekäs 40+ mies jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta eikä lapsia? Olisitko valmis ottamaan hänet itsellesi mikäli hänessä ei tuntuisi olevan mitään vikaa? Toista ei tietenkään voi oppia tuntemaan muuta kuin ajan kanssa.

Sano yksikin syy miksei voisi?- Toki kuten täällä joku noin 40 vuotias mies, jolta puuttui kokemus pidemmästä parisuhteesta kirjoitti, niin ennakkoluuloja on toki saanut osakseen hänkin oli tullut avomeisti kertoneeksi,kun sitä/ parisuhde historiaa oli häneltä kysytty. - Ja näihin ennakkoluuloihin hän vaikutti suhtautuvan ymmärryksellä ja kertoipa vielä senkin, että saattaisi olla itsekin mahd. ennakkoluuoinen, jos kohtaisi naisen, jolla olsii suunnileen smantapainen parisuhdehistoria kuin hänellä. 

Olen siinäkin hänen kanssaan samaa mieltä, että on ikävää, jos koetaan tai asene on, että jos noin 40vuotiaalta mieheltä puuttuisi kokemus pidemmästä parisuhteesta niin tämä on välitön merkki siitä, että tällaisessä miehessä on jotainn ilmeistä tai piilossa olevaa  vikaa tai puutetta.  

Vierailija
122/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen 40+ mies jolla lapsia on

- kokopäivätöissä tai ainakin aktiivinen yrittämään asioita

- jonkin verran liikunnallinen, hyvässä kunnossa niin että jaksaa tulla ja mennä välillä

- päihteetön ja savuton

- aikuinen mies joka ei pelaile ja räplää puhelinta

- puhelias

- terve pää

- ei addiktioita

- ei tatuointeja eikä lävistyksiä

- asuu omillaan

- on sinut erojen kanssa

- tulee toimeen perheensä kanssa

- osaa ajatella muita

- on turvallinen

- on auttavainen

- on epäitsekäs

- tykkää remontoimisesta

...tuossa nyt jotain alkuun 

Voi hemmetti näitä listoja. Mitä väliä, jos miehellä on pari tatuointia. Miksi miehen pitää osata remontoida. Turvallisuuskin tarkoittaa yhdelle jotain ja y

Samaa mieltä. Nämä vaatimuslistojen kanssa deittailijat ovat aivan uskomattoman raskasta porukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolentoja ne on.

Vierailija
124/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- jonkin verran liikunnallinen, hyvässä kunnossa niin että jaksaa tulla ja mennä välillä

- päihteetön ja savuton

- puhelias

- terve pää

- ei addiktioita

- asuu omillaan

- on sinut erojen kanssa

- osaa ajatella muita

- on turvallinen

- on auttavainen

- on epäitsekäs

- tykkää remontoimisesta

Voi hemmetti näitä listoja. Mitä väliä, jos miehellä on pari tatuointia. Miksi miehen pitää osata remont

Kysyttiin määritelmää.. tuossa nyt ainakin jotain perusjuttuja jotka itseä kiinnostaa. Kädentaidot merkkaa MINULLE, ei minua muiden listat kiinnosta.

Opettele itse remontoimaan.

Vierailija
125/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vasemmisto, Vihreät ja SDP yrittävät aktiivisesti torpata rajalain.

"

Suomen kansalainen, joka Suomea koskevan sodan, aseellisen selkkauksen tai miehityksen aikana tai sellaisen välittömästi uhatessa

1. liittyy vihollisen asevoimiin,

2. osallistuu sotatoimiin tai muihin sotilaallisiin toimiin Suomea vastaan,

3. palvelee sellaisissa vihollise......."

Miten tämä liittyi aiheeseen?

Vierailija
126/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta useimmat hakevat nuoria naisia ja ehkä perustavat uuden perheen. Esimerkkejä on paljon. 

Vierailija
127/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuolentoja ne on.

Siksi minäkin koen samasituvani enempi 40-vuotias Andy Stitzer (Steve Carell), elokuvassa 4o v. ja neitsyt.  Andy on tehnyt elämässään yhtä ja toista. Hänellä on mukava työ kodinkoneliikkeessä, kodikas asunto sekä upea kokoelma toimintafiguureja ja sarjakuvia. On vain yksi elämänalue, jolla hän ei vielä ole oikein kunnostautunut... Andy ei ole koskaan harrastanut seksiä... ei edes vahingossa. No, onko se nyt niin iso juttu? - - - -Kuin moneenkaan heistä, jotka tosielämässä olen kohdannut tai tavannut vaikka en kenenkään seksikokemusten tai parisuhdehistoriaa päältäpäin näekkään.

Vierailija
128/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta leskenä kunnes uusi nainen tuli elämääni: naisellinen, henkinen, ulkomaalainen ja kaunis vielä.  Sellaista ei löytynyt suomalaisesta.

t. uudestaan onnellinen akateeminen 49 v. mies

Vierailija
129/150 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos löytyy epäitsekäs 40+ mies jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta eikä lapsia? Olisitko valmis ottamaan hänet itsellesi mikäli hänessä ei tuntuisi olevan mitään vikaa? Toista ei tietenkään voi oppia tuntemaan muuta kuin ajan kanssa.

Mulle ei noissa mainitsemissasi ominaisuuksissasi olisi mitään vikaa. Ei noihin juttuihin ainakaan tutustuminen kaatuisi. Itse ajattelen, että tärkeintä parisuhteessa on suht samanlainen arvomaailma, luottamus puolin ja toisin, halu oppia ja omaksua asioita edelleen, läsnäolon taito ja kyky iloita sekä kokea kiitollisuutta kaiken elämän epätäydellisyyden keskellä. Ja keskinäinen vetovoima, erotiikan elämänlanka, josta voi punoa yhdessä hyvän bondageköyden...

N46

Vierailija
130/150 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta leskenä kunnes uusi nainen tuli elämääni: naisellinen, henkinen, ulkomaalainen ja kaunis vielä.  Sellaista ei löytynyt suomalaisesta.

t. uudestaan onnellinen akateeminen 49 v. mies

Et sitten oppinut kerrasta.

Vierailija
131/150 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on. - Itse noin 40 vuotiaana pidempää parisuhdetta kokemattomana olen kyllä saanut osakseni iksinkkuudestani niin paljon ennakkoluuloja ja suoranaista halveksintaa (, joist alievimpänä oelnko kaappi homo, joka etsii kulissia vai olenko tai olenko ollut uskovainen hihuli) mutta onneksi myös ihan viileän rauhallsiaia ja asiasta toiseen luontevasti eteneviä treffikumppaneita. 

Sen verran nämä ennakkoluulot ja asenteet kokrmattomuudestani ovat kirpaisseet, että jossain vaiheessa jopa aattelin, että pääsisinkkö vähemmällä jos vastaisuudessa valehtelisin kokemattomuuteni tosieksi, jos joku siis vielä jsoksu kysyisi parisuhdehistoriaani. - En sitä itse tapaa mainostaa tai tuoda sen paremmin julki oma-aloitteisesti

Kunnes sitten oivalsin; Miski minä haluaisin parisuhteeseen kumppanin kanssa, joka ei voisi hyväksyä histtoriaani, jonka kanssa olen itse kuitenkin sinut.

Ja vaikka seuraamalla toimintaani muiden tuttujen naisten

Niinpä, naiset pitävät kokeneista miehistä joilla on monia naisia vaikka palstalla koittavat muuta väittää.  Jatkuva inkkeli huuto täälläkin sen paljastaa.

Vierailija
132/150 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen löytää aina hyvästäkin miehestä jonkun vian. Lapset on tehty ja tällä hetkellä tärkein asia maailmassa. Aikani menee heitä harrastuksiin kuskatessa harvasen päivä. Voisin haluta parisuhteen mutta ongelmana tuntuu olevan naisen tarve muuttaa heti yhteen. 

T.M39

Miksi joku nainen ehdoin tahdoin haluisi muuttaa yhteen miehen kanssa jonka elämäntyö on lasten kuskaus? 

Ei kiitos. N 45 

Vierailija
133/150 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä, mutta vain harvoille ja valituille. En minäkään lähtisi kenen tahansa naisen kelkkaan. On aika tarkka seula jonka läpi tarkastelen mahdollisia kumppaneita. Syystä että, kun ei ole pakko alkaa ja mennä mihin tahansa suhteeseen. Monella naisella on sellainen käsitys että nainen vie ja mies vikisee kumppanin valinnoissa. Ei se ole ihan niin mustavalkoista ainakaan kaikkien kohdalla. Jotkut tyytyy johonkin, ja jotkut on mielummin vaikka ilman jos ei miellytä tai tyydytä. Minä olen mielummin vaikka ilman kuin että tyytyisin mihin vaan. 

Vierailija
134/150 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin,luuletko tosiaan että kaikki erot ovat miehen syytä.Kunnollisia miehiä eronneina on paljon,valta osa jopa tatuoimattomia.

Hyvä tietää, miksi nainen on jättänyt kunnollisen miehen? Jättääkö kunnollinen mies naisen?

Minä jätin. Ex-kumppani ei ollut loppupeleissä sellainen nainen, jonka kanssa haluan/pystyn vanheta.

Vierailija
135/150 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- päihteetön ja savuton

- puhelias

- terve pää

- ei addiktioita

- asuu omillaan

- on sinut erojen kanssa

- osaa ajatella muita

- on turvallinen

- on auttavainen

- on epäitsekäs

- tykkää remontoimisesta

Erikoista kun miesten mielestä kunnollinen mies on:

-lojaali

-rehellinen

-ei kytköksiä rikollisuuteen eikä aiempaa taustaa sellaiseen.

-raitis

-ahkera

-kunniallinen

-huomioonottava

-tuntee oman arvonsa

-oikeudenmukainen

-rohkea

Huomatkaa yksikään näistä ei kuvaa miehen fyysistä olemusta tai hänen taloutta.

Vierailija
136/150 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin vielä että

- Ei ole kiinnostunut politiikasta, eikä julkkiksista

- Ei kiroile jatkuvasti

- Tykkää ihmisistä

Ei kiinnostunut politiikasta eli ei käy äänestämässä eli ei välitä yhteiskunnasta tai omasta hyvinvoinnista.

Vierailija
137/150 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- päihteetön ja savuton

- puhelias

- terve pää

- ei addiktioita

- asuu omillaan

- on sinut erojen kanssa

- osaa ajatella muita

- on turvallinen

- on auttavainen

- on epäitsekäs

- tykkää remontoimisesta

Noita on aika vähän😊

T. Kunnollinen nainen 

täytän kaikki muut paitsi:

-ei lapsia

-ei eroja

-ei yhteyttä toksiseen sukuun.

Ja kyllä, kysyntää riittää markkinoilla.

Vierailija
138/150 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- päihteetön ja savuton

- puhelias

- terve pää

- ei addiktioita

- asuu omillaan

- on sinut erojen kanssa

- osaa ajatella muita

- on turvallinen

- on auttavainen

- on epäitsekäs

- tykkää remontoimisesta

Miksi pitää tykätä remppaamisesta? Nainen rempatkoon itse itselleen tai palkatkoon jonkun.

Naiset menee kahdesta asiasta aivan märäksi. Siitä että mies osaa soittaa kitaraa ja on näppärä pesän rakentaja. Joku alkukantainen juttu mikä osuu naisilla sinne kiihotusnappulaan.

Vierailija
139/150 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen ja eronnut...

Niin no... eronnut... ei useinkaan ole mies se joka erosta päättää.

Kunnon mies ei aja suhdetta eroon.

Se on jännä kun naisten mielestä se on aina miehessä vika jos erotaan. Haluisin nähdä sen päivän kun nainen ottaa vastuuta jostain, mutta taitaa helvetti jäätyä ennen sitä

Jos mies tyydyttää naisen kaikilla osa aluella niin nainen ei näe syytä eroon.

M36

Vierailija
140/150 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40+ mutta en halua miestä jolla on vielä lapsia, haluan sellaisen jonka lapset on omillaan, jolla on aikaa suhteelle ja vielä siinä kunnossa että jaksaa tehdä jotain. Ei työhullu, alkoholisti, kiinni äidissä tai muissa ihmisissä. Aikaa suhteelle ja sillä tavalla. Ei taida löytyä. 

Ei löydy koska on kysyttyjä alle 30 v keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän