Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko varatut miehet kiinnostavampia?

Vierailija
30.06.2024 |

Luin tutkimuksen jossa kertaalleen hyväksi todettu voisi kiinnostaa enemmän? Samoin jos perheenlisäystä niin voisi korreloida siitoskykyä? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä toiseen suuntaan? Ovatko varatut naiset miehille kiinnostavampia kuin sinkut? 

Tottakai, tietynlaiset miehet jahtaa varattuja naisia ihan samalla tavalla kun tietynlaiset naiset varattuja miehiä

Vierailija
22/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan sitten se tietynlainen mies mutta kyllä minä ainakin laukean mieluummin varattuun naiseen kuin sinkkuun. Minulle se että tiedän naisen olevan varattu toimii lisäkiihokkeena. En tiedä miksi eikä se kiinnostakaan näin vaan on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaikki naiset kiinnostu varatuista enemmän mutta eiköhän kuka tahansa varattu mies ole huomannut että silloin niitä naisia vasta saisikin kun on varattu. Ehkä johtaa monilla myös pettämiseen tämän takia. On siitä monia tutkimuksia. Löytyy 10 sekunnin googlettamisella.

Vierailija
24/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ymmärrän hyvin, miksi varatut miehet kiinnostavat naisia. Edellä onkin mainittu hyvin miksi. Itsellä ehkä ykkösenä ajatus, että ei ole varmaan mikään ihan sekopäinen hyypiö jos on jollekin toiselle kelvannut.

Toiseen suuntaan on vaikeampi saada kiinni syistä. Onko taustalla sama ajatus? Olisi kiva kuulla.

Vierailija
25/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
26/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi toisinpäin eli varattu nainen ei ole yhtään kiinnostavampi kuin sinkkunainen.

Mutta se on totta, jos vihkisormus on sormessa (oikea tai feikki) naiset tulevat ellei nyt iskemään niin juttelemaan paljon aktiivisemmin, siis 10-20x. Tavallisesti ehkä (ilman vihkisormusta) juttelen illan aikana 2-3 naisen kanssa omasta aloitteestani. Sormuksen kanssa tee aloitteita saman verran, mutta juttelen 20-40 naisen kanssa

Vierailija
27/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viimeisen parin päivän aikana on ollut useampikin keskustelu, joissa on ylläpidetty mielikuvaa siitä kuinka "kaikki hyvät miehet olisivat mahd jo varattuja....

https://www.vauva.fi/keskustelu/5644009/miksi-kaikki-hyvat-varattuja

ja

https://www.vauva.fi/keskustelu/5642057/onko-kunnollisia-eronneita-40-m…

Vierailija
28/31 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä toiseen suuntaan? Ovatko varatut naiset miehille kiinnostavampia kuin sinkut? 

Eivät todellakaan! 

Mutta sukupuolivalinta nyt ei ylipäätään juuri toimi niin että mies valitsisi naisen. 

Vierailija
29/31 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin että se epätoivo paistaa kilometrin päähän monella sinkkumiehellä esim baarissa? Varattu mies voi olla sen takia kiinnostavampi että vaikuttaa itsevarmalta koska ei ole etsimässä tai "kilpailemassa" naisista?

Näin itse olen päätellyt kun harvoin sitä edes tietää onko joku tuntematon vapaa/varattu. M39

Vierailija
30/31 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan pelkkää seksiä, niin varatut, mieluusti naimisissa olevat, miehet kiinnostaa. He osaavat paremmin panna ja he osaavat pitää suhteen salassa. Olen 38-vuotias naimisissaoleva nainen, mutta joskus tekee mieli vierasta kullia.

Vierailija
31/31 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi toisinpäin eli varattu nainen ei ole yhtään kiinnostavampi kuin sinkkunainen.

Mutta se on totta, jos vihkisormus on sormessa (oikea tai feikki) naiset tulevat ellei nyt iskemään niin juttelemaan paljon aktiivisemmin, siis 10-20x. Tavallisesti ehkä (ilman vihkisormusta) juttelen illan aikana 2-3 naisen kanssa omasta aloitteestani. Sormuksen kanssa tee aloitteita saman verran, mutta juttelen 20-40 naisen kanssa

Juttelet 20-40 naisen kanssa illan aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä