Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela esittää: omalääkärin vosi valita myös yksityispuolelta

Vierailija
30.06.2024 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2c816669-eada-43b0-9865-60d5a8616…

Kelan uuden ehdotuksen mukaan hyvinvointialueen asukas voisi valita omalääkäriksi ja -hoitajaksi myös yksityissektorilta yleislääketieteen erikoislääkärin ja hänen työparinaan toimivan hoitajan.

Toivon todella että toteutuisi! On tuttu yksityislääkäri ja tahtoisin jatkaa käymistä hänen luonaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Lääkärit menevät yksityiselle, koska sinne ei tule köyhät, juopot, narkit, monisairaat jne.jne.Eivät ne tosiaankaan halua ottaa kokonaisvaltaisesti vastuuta yhdestäkään potilaasta vaan 15 min, 100 e ja kassan kautta ulos! 

Vierailija
2/6 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksityispuolen potilas. Aurinkoinen käytös ja tarkka tutkimussuunnitelma katkesi, kun mainitsin minulla olevan työnantajan maksusitoumus. Mikä oli syy. Onko palkkio pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yksityispuolen potilas. Aurinkoinen käytös ja tarkka tutkimussuunnitelma katkesi, kun mainitsin minulla olevan työnantajan maksusitoumus. Mikä oli syy. Onko palkkio pienempi.

Euron kuva silmissä himmeni, koska työnantajalta ei voi laskuttaa mitä tahansa.

Vierailija
4/6 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän yksityislääkärin palkkion moni pystyisi pakon edessä nytkin maksamaan, mutta jos taudin määritys/hoito edellyttää yksityisellä lääkäriasemalla otettavia laboratorio- ym. tutkimuksia niihin kaikkien varat eivät riitä.

Vierailija
5/6 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän yksityislääkärin palkkion moni pystyisi pakon edessä nytkin maksamaan, mutta jos taudin määritys/hoito edellyttää yksityisellä lääkäriasemalla otettavia laboratorio- ym. tutkimuksia niihin kaikkien varat eivät riitä.

Yksityisen lääkärin antamalla lähetteellä voi käydä ottamassa julkisella kokeet. Ovat huomattavasti halvempia. 

Vierailija
6/6 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olis.