Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tarjota kylpyläviikonlopun muutamien treffien jälkeen

Vierailija
30.06.2024 |

Suostuisitko?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän kuin ostaisi seksiä 😙

Olisiko se sitten eri asia, jos mies maksaisi lomareissun esim. Kreikkaan?

Etkö oikeasti pidä yhtään epäilyttävänä, että tuntematon ihminen on valmis kustantamaan sinulle reissun yhtään mihinkään? Kyllä sillä jotain yritetään vähintään todistaa.

Luulisi, että AP:lla olevan jotain hajua kaverista, jos kerran ovat olleet intiimissä yhteydessä.

Vierailija
42/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, teit keksit ketjun kun vanha kuivui kasaan. Seuraavaksi sitten "mies haluaa naimisiin kahden viikon tapailun jälkeen - sanoisitko tahdon?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä estelee, ootte jo sängyssäkin olleet, sen jälkeen voi tehä jo mitä vaan.

Vierailija
44/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoiko jo rakkauskipaleen sulle? 

Vierailija
45/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ärsyttää, kun mies näkee onko nainen läski! :DDD

Vierailija
46/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ärsyttää, kun mies näkee onko nainen läski! :DDD

Minkälaisten ihmisten kanssa olet jos sen vasta siinä vaiheessa näkee ??

Etkö lukenut että sängyssäkin on oltu, yleensä silloin ollaan ilman vaatteita.

Vierailija
47/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin. N27

Vierailija
48/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siis haluaa nussia sinua kylpylässä koska ei kotona voi koska vaimo on siellä.

Voi luoja. Olen jo hänen luonaan käynyt. Siellä ei ole kuin koira.

Tota noin. Olet käynyt hänen luonaan, mutta oletko käynyt hänen KOTONAAN. Minulla on ollut työni vuoksi asuntoja jotka olen sisustanut kivasti jne, mutta oikea kotini on ihan muualla. 

Olen käynyt hänen kotonaan 🤦🤦🤦

Mistä tiedät että se on hänen kotinsa? Kyll minullakin on työasuntojeni ovissa lukenut nimeni, sinne tulee myös postia nimelläni, se näyttää kodilta, mutta ei ole oikea kotini.

Vierailija
49/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi käytännössä tuntemattoman kanssa minnekään kylpylälomille, enkä todellakaan haluaisi, että käytännössä tuntematon tarjoaisi minulle mitään tuollaista tai muutakaan kallista. Ehkä eri asia, jos oikeasti tunnettaisiin jo ennestään ja olisi kummallekin selvää että oltaisiin rakastuneita, ja että jutusta on tulossa suhde. Itsekin voin sitten vastavuoroisesti tarjota jotain. Mutta henkilön kanssa, joka on juuri tavattu ja nähty muutaman kerran - ei.

Kylpyläviikonloppu on myös aikamoinen ajallinen satsaus, ja käytännössä siihen menisi 2-3 päivää. Se tarkoittaa monen muun asian siirtämistä, hoitamista etukäteen, kaikenlaisia järjestelyjä. En juuri tavatun ihmisen takia olisi halukas moiseen, kun en edes ole varma, haluanko viettää noin pitkän ajan yhdessä. Ja jos tuon kylpyläjutun tarkoitus on joku seksiloma, niin tyhmempää paikkaa en sellaiselle keksi kuin kylpylä. Jos haluan harrastaa seksiä, niin silloin haluan rietasta ja intohimoista seksiä, enkä missään kylpylän hotellihuoneessa h*ssimistä, kun pitää varoa, ettei äänet kuulu viereiseen huoneeseen. Ja tuskinpa uimisen ja saunomisen jälkeen mitään jaksaisinkaan.

Vierailija
50/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjoutui maksamaan ulkomaanmatkan yksi mies, vaikka ei oltu nähty kertaakaan. Puhelimessa vain puhuimme.

Siihen olisi tietysti liittynyt sänkypuuhia.

Vierailija
51/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siis haluaa nussia sinua kylpylässä koska ei kotona voi koska vaimo on siellä.

Voi luoja. Olen jo hänen luonaan käynyt. Siellä ei ole kuin koira.

Tota noin. Olet käynyt hänen luonaan, mutta oletko käynyt hänen KOTONAAN. Minulla on ollut työni vuoksi asuntoja jotka olen sisustanut kivasti jne, mutta oikea kotini on ihan muualla. 

Olen käynyt hänen kotonaan 🤦🤦🤦

Mistä tiedät että se on hänen kotinsa? Kyll minullakin on työasuntojeni ovissa lukenut nimeni, sinne tulee myös postia nimelläni, se näyttää kodilta, mutta ei ole oikea kotini.

Sekainen ja koirankarvainen poikamiesboksi, jossa on monta sataa kirjaa on koti.

Henkilö löytyy googlella ja ollaan tavattu ensimmäisen kerran vuosi sitten.

Persoonattomilla ihmisillä on persoonattomia koteja.

Ap

Vierailija
52/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin. N27

Huøra. Nuorilla naisilla ei ole mitään itsekunnioitusta.

Vierailija
53/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Suostuisin vasta, kun on tapailtu vaikka muutama kuukausi. Tuntuisi liian romanttiselta muutaman treffin jälkeen.

Ohis, mutta mitä romanttista kylpylöissä on? Altaissa lilluu muita ihmisiä, mm. vanhoja mummoja, kurttuisia pappoja, kiljuvia lapsia ja epähaluttavan näköisiä naisia ja miehiä ja heidän kanssa uidaan samoissa vesissä, saunassa hikoillaan oman sukupuolen kanssa, ja  aamuaisella nämä samat ihmiset pörräävät kasaamassa lautasilleen puuroa ja voileipiä.

Vierailija
54/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä on mukava naida.

Vierailija
55/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi thaimuija tarjosi ilmaista matkaa thaikkulaan mun seukkailukaverille. Olivat nähneet baarissa pari kertaa.

Vierailija
56/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin. N27

Urpo. Kylpylän alueella voi esim ulkoilla ja meloa yhdessä.

Ap

Vierailija
57/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpylässä on mukava naida.

Hyi, sitten lillutaan siellä muiden lemmenliemissä ja ulostejäämissä, aivan varmasti jonkun lapsi on pissannut veteen. 

Vierailija
58/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en lähtisi käytännössä tuntemattoman kanssa minnekään kylpylälomille, enkä todellakaan haluaisi, että käytännössä tuntematon tarjoaisi minulle mitään tuollaista tai muutakaan kallista. Ehkä eri asia, jos oikeasti tunnettaisiin jo ennestään ja olisi kummallekin selvää että oltaisiin rakastuneita, ja että jutusta on tulossa suhde. Itsekin voin sitten vastavuoroisesti tarjota jotain. Mutta henkilön kanssa, joka on juuri tavattu ja nähty muutaman kerran - ei.

Kylpyläviikonloppu on myös aikamoinen ajallinen satsaus, ja käytännössä siihen menisi 2-3 päivää. Se tarkoittaa monen muun asian siirtämistä, hoitamista etukäteen, kaikenlaisia järjestelyjä. En juuri tavatun ihmisen takia olisi halukas moiseen, kun en edes ole varma, haluanko viettää noin pitkän ajan yhdessä. Ja jos tuon kylpyläjutun tarkoitus on joku seksiloma, niin tyhmempää paikkaa en sellaiselle keksi kuin kylpylä. Jos haluan harrastaa seksiä, niin silloin haluan riet

Ihanan positiivinen viesti. Miten osaatkin nähdä asiat noin valoisina. 

Vierailija
59/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin. N27

Urpo. Kylpylän alueella voi esim ulkoilla ja meloa yhdessä.

No ei sinne poreammeeseen kajakki oikein mahdu.

Vierailija
60/85 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme