Mies haluaa tarjota kylpyläviikonlopun muutamien treffien jälkeen
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin. N27
Huøra. Nuorilla naisilla ei ole mitään itsekunnioitusta.
Urpo. Kylpylän alueella voi esim ulkoilla ja meloa yhdessä.
No ei sinne poreammeeseen kajakki oikein mahdu.
Et tajunnut, ulkona.
Menet kylpylään, mutta pysyt ulkona istuen kajakissa?! :DDD Suomiakat ovat omaa luokkaansa! xDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin. N27
Et tajunnut, ulkona.
Menet kylpylään, mutta pysyt ulkona istuen kajakissa?! :DDD Suomiakat ovat omaa luokkaansa! xDDDDD
Sinä et vaan vieläkään oikein tajua.
Nämä on kaikki ohjelmaa jota mies on ehdottanut. Mies on kohtelias ja mukava. Toisin kuin sinä.
Ap
No sinähän se itse itsesi tunnet eli oletko tuollainen kylpyläloma-ihminen? Jos et ole niin kenties sitten tämä mieskään ei ole sinulle oikeanlainen ihminen. Toki sekin on mahdollista, että mies kuvittelee että miehen täytyy olla tarjoamassa ja ehdottamassa jotain tällaista ja huokaiseekin helpotuksesta kun käy ilmi, ettei sinua moiset kiinnosta. Jos siis ei kiinnosta.
Toisaalta mies voi myös ehdottaa tuollaista yhteistä viikonloppua ihan siksi, että suhde muuttuisi intiimiksi, jos se ei sitä jo ole. Tuskinpa teille on omia huoneita varaamassa.
Tuo että emmit ja ihmettelet pitäisikö vaiko ei antaa kyllä jo vastauksen mitä pitää tehdä jos vain kuuntelet itseäsi.
Sopimaton ehdotus. Vasta 10 vuoden avioliiton jälkeen voisi ajatella jotain tuollaista.
Ehkä kylpyläloma on hankittu jo aikoja sitten ja ollut tarkoitus viettää exän kanssa. Tuli ero ja nyt on kiire saada sinut mukaan? Tunnen kaksikin miestä, jotka tehneet noin. Mutta mikäs siinä, mene vaan!
Se haluu tsekkaa sun bosat ennen kyntämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin. N27
Et tajunnut, ulkona.
Sinä et vaan vieläkään oikein tajua.
Nämä on kaikki ohjelmaa jota mies on ehdottanut
Nönnönönöööö!
Tottakai lähtisin. Vietin hotellilomia exän kanssa jo aika alussa ja eronkin jälkeen tavattiin hotellilomalla ja lilluttiin poreammeessa. Toki pantiin, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Se haluu tsekkaa sun bosat ennen kyntämistä.
Olet varmaan noin 15v.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kylpyläloma on hankittu jo aikoja sitten ja ollut tarkoitus viettää exän kanssa. Tuli ero ja nyt on kiire saada sinut mukaan? Tunnen kaksikin miestä, jotka tehneet noin. Mutta mikäs siinä, mene vaan!
Oletkohan jotenkin katkera?
No jos olette jo sängyssäkin olleet ja on mukavaa yhdessä niin miksi ei, siinähän sitä tutustuu paremmin lisää ja ihmisten ilmoilla, varmuuden vuoksi.
Ehkä seuraavalla kerralla tarjoat vastavuoroisesti jotain ettei menee siihen että hän kustantaa kaiken. Mieluumminkin tällainen mies kuin joku saita joka itkee jokaista menetettyä euroa.
Vierailija kirjoitti:
No jos olette jo sängyssäkin olleet ja on mukavaa yhdessä niin miksi ei, siinähän sitä tutustuu paremmin lisää ja ihmisten ilmoilla, varmuuden vuoksi.
Ehkä seuraavalla kerralla tarjoat vastavuoroisesti jotain ettei menee siihen että hän kustantaa kaiken. Mieluumminkin tällainen mies kuin joku saita joka itkee jokaista menetettyä euroa.
Olen eri, mutta minusta olisi ahdistavaa, jos tapailu tarkoittaisi koko ajan jotain satojen eurojen "tarjoamisia". Kaipa minullakin olisi vastavuoroisesti sellaiseen varaa, mutta en vain haluaisi sellaista seurustelua, jossa koko ajan rahaa palaa ja pitää keksiä maksullisia "yllätyksiä", elämyksiä, ostoksia, hankintoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siis haluaa nussia sinua kylpylässä koska ei kotona voi koska vaimo on siellä.
Voi luoja. Olen jo hänen luonaan käynyt. Siellä ei ole kuin koira.
Tota noin. Olet käynyt hänen luonaan, mutta oletko käynyt hänen KOTONAAN. Minulla on ollut työni vuoksi asuntoja jotka olen sisustanut kivasti jne, mutta oikea kotini on ihan muualla.
Olen käynyt hänen kotonaan 🤦🤦🤦
Mistä tiedät että se on hänen kotinsa? Kyll minullakin on työasuntojeni ovissa lukenut nimeni, sinne tulee myös postia nimelläni, se näyttää kodilta, mutta ei ole oikea kotini.
Selvä homma. Emme ole ajatuksenlukijoita täällä. Alussa kerroit että tapaamisia ollut muutamia, näistä voisi päätellä että olette tavanneet ihan äskettäin ettekä vuosi sitten. Senkun menet, miksi epäröit?
Mee nyt vaan sinne, ei tarvi miettiä niin paljon. Ei me olla sitä miestä tavattu. Sinne vaan ja ole iloinen. ite en päässy kylpylään ja vituttaa, ku olis ollu halpa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minusta olisi ahdistavaa, jos tapailu tarkoittaisi koko ajan jotain satojen eurojen "tarjoamisia". Kaipa minullakin olisi vastavuoroisesti sellaiseen varaa, mutta en vain haluaisi sellaista seurustelua, jossa koko ajan rahaa palaa ja pitää keksiä maksullisia "yllätyksiä", elämyksiä, ostoksia, hankintoja...
No ei kai se nyt sitä tarkoita että koko ajan pitää tuhlata johonkin ja ellei voi ottaa asiaa puheeksi mitä haluaa niin mitään parisuhdetta ei kannata ajatellakaan. Harvempi siitäkään tykkää että istutaan vain kotona eikä nautita elämästä jos siihen on taloudellisia mahdollisuuksia. Tässä omassa iässä ei todellakaan kiinnosta esim. enää mitkään epämukavat ilmaiset telttaretket johonkin, mieluummin menee vaikka viikonlopuksi Kolille syömään ja nukkumaan hyvin kunnon sängyssä saunan ja kylpylän jäljiltä.
Näin miehenä kylpyläloma on hyvä tapa testata naisen heittäytymiskykyä, seikkailunhalua ja suhtautumista omaan vartaloon.
Minulla on tuore esimerkki tapailemani naisen kanssa. Olimme tavanneet muutaman kerran (joka kerralla myös sängyssä). Nainen (35-v) oli kertonut pitävänsä uimisesta ja haaveili minilomasta. Minä sitten ehdotin kylpyläreissua. Idea sai suorastaan tyrmäyksen tyyliin:
- Ei voi kuvitellakaan näyttäytyvänsä ihmisten nähden uima-asussa
- Miten siellä saa ajan kulumaan?
- Silloin kuitenkin on menkat.
Meni sen idean myötä fiilikset ko. naiseen. Ja se hänen uinti-innostuskin tarkoitti yksin uintia jossain syrjäisellä sorakuopalla.
Paavali on kyllä aiheuttanut lestadiolaisille tosi paljon vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Luulee, että hänellä on hyvä kroppa, haluaa kytätä sinua kylpylässä.
Ja mitä jos hänellä on hyvä kroppa? Onko sinulle tärkeää uskoa, että ei voi olla? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä kylpyläloma on hyvä tapa testata naisen heittäytymiskykyä, seikkailunhalua ja suhtautumista omaan vartaloon.
Minulla on tuore esimerkki tapailemani naisen kanssa. Olimme tavanneet muutaman kerran (joka kerralla myös sängyssä). Nainen (35-v) oli kertonut pitävänsä uimisesta ja haaveili minilomasta. Minä sitten ehdotin kylpyläreissua. Idea sai suorastaan tyrmäyksen tyyliin:
- Ei voi kuvitellakaan näyttäytyvänsä ihmisten nähden uima-asussa
- Miten siellä saa ajan kulumaan?
- Silloin kuitenkin on menkat.
Meni sen idean myötä fiilikset ko. naiseen. Ja se hänen uinti-innostuskin tarkoitti yksin uintia jossain syrjäisellä sorakuopalla.
No ei ollut sun juttu sitten, jos kerran sulla on kriteerinä se, että tykkää kylpylöistä. Kaikille ei "heittäytyminen ja seikkailu" tarkoita jotain kylpylälomaa mummojen ja lapsiperheiden keskellä. Outoa kuitenkin, ettet seksin yhteydessä saanut jo käsitystä, miten toinen vartaloonsa suhtautuu.
Et tajunnut, ulkona.