Nyt apuja siskot ja tantat, rapujuhlat mökillä mutta PATONKIPELTI jäi kotooseen!
Vieraat jo tulossa ja vasta yritän keksijä miten saan patongit nousemaan uunissa ilman lätsähdystä ilman patonkipeltiä!
Ravutkin vielä pyytämättä ja viimeistään 20.30 pitäisi olla pöydän katettu! Onneksi täällä tuhottomasti rapuja, jos menee tiukille niin voiko mikrossa lämpäyttää ravut?
Kestääkö tyhjät viinipullon uunia, ajattelin että laittaisin kolme viinipullon teipillä(?) kiinni peltiin ja leivinpaperin päälle ja noihin pullojen väleihin patonkit?
Elikkä tantat, miten korvata PATONKIPELTI mökkeröisissä oloissa ja voiko lämpäyttää ravut mikrossa, mitä muuta rapupöytään, voiko tillin korvata nokkosella/ voikukanjuurilla (tillleistä oli loppu tullut)?
Kommentit (27)
Ilmainen neuvo; Älä hauku ihmisiä ja sitten kuvittele, että sinua autetaan🤦
Kas näin, ollos hyvä!
Että ihan kotoosen ja lämpäyttää...
Kas, Porvoossa on eri ajat sallitulle ravustukselle...
Palstavaari yritti olla hauska.
Melkein onnistui.
Mikä on patonkipelti? Normaalisti uunipellillä olen patonkini paistanut mutta rapujen kanssa olen aina tarjonnut ihan paahtoleipää.
Kotooseen? Keksijä? Lätsähdystä? Lämpäyttää? No nyt meni kyllä luovaksi.
Oi, kesä on todella viikkoja edellä aikataulusta, jos ravustuskausi on jo alkanut. Pitääkin samantien käydä hakemassa joulukuusi, eikös ne lahjat jaeta ensi viikolla?
Rapukausi eli saat pyytää rapuja vasta 21.7. alkaen. Huono provo
puppa ravustaa kaupan pakastealtaasta.
Vierailija kirjoitti:
Rapukausi eli saat pyytää rapuja vasta 21.7. alkaen. Huono provo
Just meinasin cittarista ostaa Egyptiläisiä pakasterapuja
Ikinä kuullutkaan mistään patonkipellistä. Ihan tavallisella pellillä olen paistanut aina.
Luuletko sä olevasi jotenkin hauska?
tästä tulee mieleen, kun istuin yläasteella aulassa ja yksi kiusaaja tuli kysymään, että hei läski oletko nähnyt mun laukkuani? Näin sen koko ajan, oli toisen kaapin päällä, mutta sanoin, etten ollut. Arvaapa miksi.
Vierailija kirjoitti:
No se olikin sitten puppa, jonka näin peppu ojossa kaupan altaassa🥳🥳🥳🥳
Tillitön rapu järsittynä ruisnapilta pistää koko rapujuhlien konseptin ihan uusiksi.
Sovitaanko, että juotte ensin ne snapsit, laulatte vähän, otatte lisää snapsia ja sitten voit kattaa pöytään mitä haluat ja väittää sitä ravuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se olikin sitten puppa, jonka näin peppu ojossa kaupan altaassa🥳🥳🥳🥳
Annoitko puppan perseelle ystävällisen tuuppauksen jotta puppan nuoruuden poikaystävä tuli mieleen?
Anna rapujen elää.