Suomalaiset miehet pukeutuvat kuin pikkukapset - adiantuntijat tyrmäävät miesten suosiman huppri+verkkarit tyylin
Pukeutumisneuvojien ja -asiantuntijoiden mukaan suomalaiset miehet ovat jääneet jumiin lapsuudensa pukeutumiseen kun käyttävät edelleen aikuisena huppareita ja verkkareita eivätkä osaa pukeutua ikänsä mukaisesti ja tyylikkäästi toisin kuin miehet muualla Euroopassa (esim Ranska, Saksa, Britannia, Espanja ja Italia).
Kommentit (812)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ei ärsytä mikään muu, kuin huomiotyövaatteet. Eihän niitä tokikaan kannata vaihtaa, jos käy ruokatunnilla jossain buffapöydässä. Ei vaan, olen muuten vain kurkkua myöten täynnä työpaikkaa, etten haluaisi nähdä mitään siihen viittaavaa vapaalla. Kunhan purkauduin. Kiitos.
Mukava nähdä asiallisia kirjoituksia, kirjoitustaidottomalta rekkalesbolta ei yllättäen semmoinen onnistu.
jankutus onnistuu ainakin sulta.
Sinulta ei onneksi ollenkaan :D
Huppari ja verkkari taitaa olla usiemman nistin vaateparsi, tulee eka mieleen Enzore
Vierailija kirjoitti:
olis kiva hakata hengiltä toi rekkalesbon jankuttaja.oikeen kun hakkais ni kattois missä kohtaa loppuis jankutus ja alkaiskin kuulumaan lopeta lopeta .
Vaikka iso kokoinen läs ki äm mä olet, niin eipä taitaisi onnistua :) Menikö pinna :D
Tunteisiin, rekka lesbolla meni tunteisiin :D :D
Sovitaanko sillä viistiin, että minä pidän huolen omasta pukeutumisestani, ja nämä asiantuntelijat pitävät huolen omasta pukeutumisestaan, eiks jee?
Vierailija kirjoitti:
Huppari ja verkkari taitaa olla usiemman nistin vaateparsi, tulee eka mieleen Enzore
niinpä kuule nyt jankuttaja homo.
Ilmeisesti osui oikeaan vähän liian moni, kun pitää väkivallalla alkaa uhkailemaan, säälittävä äm mä. :D
Etkä sä punkero mitään saisi aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olis kiva hakata hengiltä toi rekkalesbon jankuttaja.oikeen kun hakkais ni kattois missä kohtaa loppuis jankutus ja alkaiskin kuulumaan lopeta lopeta .
Vaikka iso kokoinen läs ki äm mä olet, niin eipä taitaisi onnistua :) Menikö pinna :D
ihan varmasti onnistuu olen tätä keskusteluu seuraava mies.
Rekkis punkero, laittaa ihran vyörymään ja uhkailee pieruverkkareissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan varmasti onnistuu olen tätä keskusteluu seuraava mies.
Sinä nyt olet varmasti sitä aina, miten hyvin lääkkeet on toimineetkaan.
verkkarit jalkaan uusi päivä alkaa.jo on kumma kun ei naisia kiinosta.
Vierailija kirjoitti:
VAihda housut, jos naiset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
verkkarit jalkaan uusi päivä alkaa.ootko koskaan päässy edes tissiä kokeilemaan ei isäsi eikä äitisi vaan jonkun naisen?
Vierailija kirjoitti:
Tunteisiin, rekka lesbolla meni tunteisiin :D :D
Niin meni! :D
Ei nyt taas. Antaisi ihmisten pukeutua miten tykkää. Ketä ne hupparit haittaa? Vai pitäisikö mennä joku 40-luvun puku päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
verkkarit jalkaan uusi päivä alkaa.ootko koskaan päässy edes tissiä kokeilemaan ei isäsi eikä äitisi vaan jonkun naisen?
Eihän kukaan ole kieltänyt sinua pitämästä vaikka illallakin verkkareita? "mies" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin miksi et vaihda vai ootko homo poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin miksi et vaihda vai ootko homo poika?
Sinähän niistä verkkareista koko ajan puhut, homojako etsit? Ymmärrätkö, JANKKAAJA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko? eikö ole pokkaa vastata pentu.
Mulla jäi verkkareiden käyttö kolmannelle luokalle. Sen jälkeen farkkuihin, shortseihin tai kangashousuihin. Lippis kyllä toisinaan löytyy mutta ei koskaan väärinpäin laitettuna eikä mikään koppalippis vaan kangaslippis.