Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset miehet pukeutuvat kuin pikkukapset - adiantuntijat tyrmäävät miesten suosiman huppri+verkkarit tyylin

Vierailija
30.06.2024 |

Pukeutumisneuvojien ja -asiantuntijoiden mukaan suomalaiset miehet ovat jääneet jumiin lapsuudensa pukeutumiseen kun käyttävät edelleen aikuisena huppareita ja verkkareita eivätkä osaa pukeutua ikänsä mukaisesti ja tyylikkäästi toisin kuin miehet muualla Euroopassa (esim Ranska, Saksa, Britannia, Espanja ja Italia).

Kommentit (812)

Vierailija
301/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sentää pukeutuu. Nainen kietoo vähän hammaslankaa kriittisiin paikkoihin että näkyisi mahdollisimman paljon paljasta pitää huomio himossa ja väittää että on pukeutunut. Kumpi on sitten paremmin pukeutunut se kenellä on vaatteet vai se kenen perssilmä vilkkuu kun on pukeutunut naruihin mitä vaatteiksi valehdellaan

Vierailija
302/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää osuvan arkaan paikkaan palstasetiä :D

Nyt jo iso kirjain saatu alkuun, hyvä! :)

se en ollut minä .tajuatko äikän ope minä en käytä isoja kirjaimia kun ei kiinosta ja mä vedän sua turpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi tässä maassa nainen saa päättää ketä lähestyy ja se ei ole verkkari pelle mies.

Mene sinä keittäjä treenaamaan vaikka yhdyssanoja. 

Vierailija
304/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää osuvan arkaan paikkaan palstasetiä :D

Nyt jo iso kirjain saatu alkuun, hyvä! :)

se en ollut minä .tajuatko äikän ope minä en käytä isoja kirjaimia kun ei kiinosta ja mä vedän sua turpaan.

Osaat jo vastata itsellesi, rekkalesbo!

Vierailija
305/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onneksi tässä maassa nainen saa päättää ketä lähestyy ja se ei ole verkkari pelle mies.

Mene sinä keittäjä treenaamaan vaikka yhdyssanoja. 

Eihän tuo päässyt edes keittäjän opintoja läpi.

Vierailija
306/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debiilit, ehei ! Nyt on imbesillit asialla.

Vierailija
307/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On juu, sehän on vihaa, kun nauraa tyhmille ja ilkeille kirjoitustaidottomille rekkalesboille. ;)

verkkarit jalkaa ja uusipäivä alkaa.oletko koskaan saanut naista?

Vierailija
308/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On juu, sehän on vihaa, kun nauraa tyhmille ja ilkeille kirjoitustaidottomille rekkalesboille. ;)

verkkarit jalkaa ja uusipäivä alkaa.oletko koskaan saanut naista?

En ainakaan tuommoista rekkalesboa, kun ei kiinnosta! :D Osasit vastata itsellesi!

Vierailija
309/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sentää pukeutuu. Nainen kietoo vähän hammaslankaa kriittisiin paikkoihin että näkyisi mahdollisimman paljon paljasta pitää huomio himossa ja väittää että on pukeutunut. Kumpi on sitten paremmin pukeutunut se kenellä on vaatteet vai se kenen perssilmä vilkkuu kun on pukeutunut naruihin mitä vaatteiksi valehdellaan

Kun minä olin nuori, piti raottaa alushousuja, että näki tytön pyllyn. Nykyään pitää raottaa pyllyä, että näkee alushousut.

Vierailija
310/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään miestä kiinnostaisi näiden "asiantuntijoiden" mielipiteet?

Tässä täytyisi myös määritellä mitä tarkoitetaan miehellä. Nuo huppariverkkarityypit kun nähdäkseni on yleensä parikymppisiä tai sitäkin nuorempia poikia tai sitten 20-30 välillä olevia vähän syrjäytyneempi tyyppejä. Jos tulee oikeaan aikuisten maailmaan, esimerkiksi työpaikoille joissa on jonkinlainen aikuisuuden vaatimustaso muissakin asioissa kuin pukeutumisessa, niin ei siellä miehet verkkareissa hiihtele.

Vierailija
311/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa, rekkalesbo tulee LYÖMÄÄN TURPAAN! 

Vierailija
312/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän hyvä meininki hmm?

Vierailija
313/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on miten pukeutuu?  Mä pukeudun juuri niinkuin huvittaa mukavuudenhaluisesti. Ei mun tarvi miellyttää muita pukeutumisella tai jotain asiantuntijoita. Löytyy puku ,jota pidän hautajaisissa ja häissä. Eikä mulle ole väliä miten muut pukeutuu. 

Näinpä juuri. Käytännöllisyys ja mukavuus edellä. Jos työ tai juuri joku erityinen tilaisuus sitä edellyttää, niin sitten sen mukaan. Muuten rennosti mukavissa vaatteissa. Jos joku ihannoi eteläeurooppalaista suurkaupunkien pukeutumista ja sitä että kotioloissakin ollaan puku päällä, skraga kaulassa ja nahkakengät jalassa niin muuttaa sinne ja pokaa sieltä sellaisen miehen.

Ja kyllä ihan sanoisin samaa naisten pukeutumisesta... tässä juuri olen Suomea kiertelemässä, ja verkkaria ja tuulitakkia ja muuta käytännöllistä mukavaa näyttää olevan naisillakin pääsääntöisesti. Harvemmin täällä kylien raiteilla näen hoikkia laittautuneita naisia iltapuvuissa, tai edes tyylikkäissä muotivaatteissa. Enkä kyllä näe tällaista stadissakaan, jossa asun.

Liekö siis enemmän koko kansakunnan asenne, eikä vain miesten?

Vierailija
314/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällähän hyvä meininki hmm?

Juu, itsehän et ole mitenkään syypää siihen :D

Vierailija
315/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekeilla toimitusvaikeuksia mt-pillereissä?

Vierailija
316/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekeilla toimitusvaikeuksia mt-pillereissä?

Juu, rekkalesbo laittoi tilauksen nettiin jo.

Vierailija
317/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä täytyisi myös määritellä mitä tarkoitetaan miehellä. Nuo huppariverkkarityypit kun nähdäkseni on yleensä parikymppisiä tai sitäkin nuorempia poikia tai sitten 20-30 välillä olevia vähän syrjäytyneempi tyyppejä. Jos tulee oikeaan aikuisten maailmaan, esimerkiksi työpaikoille joissa on jonkinlainen aikuisuuden vaatimustaso muissakin asioissa kuin pukeutumisessa, niin ei siellä miehet verkkareissa hiihtele.

ei tän palstan verkari sankarit ole vielä töitä saanut eikä äikän ope kun on niin rasittava paska.

Vierailija
318/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun kun luki niin pitäisikö naisten pikkuhiljaa lopettaa ne valheelliset syytökset että miehet on ulkonäkö keskeisiä ja naiset ei kun selvästikin naisia ahdistaa aivan valtavasti kun miehille ei ulkonäkö merkitse läheskään niin paljoa mitä se merkitsee naisille ja se tuntuu merkitsevän naisille niin paljon että se näyttää ulospäin siltä että naiselle miehessä millään muulla ei ole mitään merkitystä kuin ulkonäöllä. Naisille mies on vain esiteltävä esine

Vierailija
319/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tän palstan verkari sankarit ole vielä töitä saanut eikä äikän ope kun on niin rasittava paska.

Joko on rekka käynnistetty?

Vierailija
320/812 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus verkkari miehistä meni tunteisiin voi voi .hyvät naurut.