Nainen, Guess tai Michael Kors laukut eivät ole luksusta
Kommentit (28)
Miksi niitä ei saisi ostaa jos niistä pitää? Ei kai jokainen ostaja kuvittele ostavansa luksustuotetta.
Minä en kaipakaan mitään luksusta.
So? Mulla on pari just hyvää ja toimivaa Korsin laukkua. Kyllä mä tiedän ettei ne mitään birkineitä ole.
Ei ole sulta pois mitä kukin hankkii. Mut hei haetaan olutta ja jätetään laskut maksamatta. Se se on elämää
Minä ostan laukkuni kirppareilta, en edes tiedä, mikä on Korsin laukku, tai miltä se näyttää. Ei kiinnosta. Mun laukkuun pitää mahtua 13 tuuman läppäri,puhelin ja rahapussi ja sen pitää olla ehjä. Näillä spekseillä mennään.
Minusta Korsikan laukut ovat hyvälaatuista nahkaa ja sopivan hintaisia. Luksuksena en ole pitänyt, mutta hyvinä käyttölaukkuina. Guessistä en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sulta pois mitä kukin hankkii. Mut hei haetaan olutta ja jätetään laskut maksamatta. Se se on elämää
Se on katsos kauheaa jos joku ostaa itselleen jotakin. :)
Jos haluaa nätin ja kohtuullisen laadukkaan laukun, niin siitä pitää maksaa satasia kuitenkin. Jos se nätti laukku sattuu olemaan Guess tai Michael Kors, niin väliäkö sillä on? Luksus on subjektivinen kokemus ja jos jollekin laukku tuntuu luksukselta, niin sitten se on. Itse en ole laukkuihminen, joten edes Birkin ei olisi mulle luksusta. Toisaalta olen tottunut ajamaan halvoilla romuautoilla, joten mulle tällä vuosikymmenellä valmistettu Toyota Corolla toimivalla ilmastoinnilla olisi superluksusta.
Miten "heterot" tietää nykyään enemmän muodista mitä ite homot?
Siis veska, paikka johon laitat lompakon ja avaimet ettei niitä tarvitse tunkea taskuihin. En tiedä laukkumerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
No totta helvetissä on. Kertakäyttömuoti ja turha shoppailu haittaa luontoa.
Luksus = ylihintainen, tarpeeton tavara.
Vierailija kirjoitti:
Ne on basic bitch romua.
kaikki eivät halua olla luksush*roja. Oikeasti itse hyvin tienaavat eivät iske tonnikaupalla rahaa laukkuihin vain sijoittavat ne mieluummin. Fiksu ihminen ei halua olla myöskään mikään potentiaalinen kohde ulkona kulkiessa eli basic is the best :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta helvetissä on. Kertakäyttömuoti ja turha shoppailu haittaa luontoa.
omat Korsin laukut ovat kestäneet hyvinä useamman vuoden eli ei vastaa millään pikamuotia.
Vierailija kirjoitti:
Siihenhän ne teidän tukirahat menee, kaljaan ja muuhun paskaan.
Minä jätän ainakin Korsin laukut, koska Kors on homppeli.
Nehän just kestää. Guessin reppu on jo monta vuotta vanha ja on yhä kuin uusi. Ei ole edes nahkaa. Korsin nahkalaukut niin ikään kestää vuosikausia.
Minkä merkin laukkuja olisi sitten sopivampi ostaa? Kuinka monen vuoden kestävyyttä vaaditaan?
ei kai nyt kukaan kuvittele että ne ovat luksusta? tosin lv:t ja dubain matkat eivät myöskään ole sitä :D