Olen käynyt kaikissa maissa - kysy!
Eli, olen 32-vuotias nainen ja käynyt lähes kaikissa maissa, en otsikosta huolimatta ihan jokaisessa mutta lähes. Voit kysyä minulta jotain mitä haluat tietää esimerkiksi jostain maasta tai kaupungista. Olen siis viettänyt ttällä reissulla 8 vuotta maailmalla ja ollut aina 1 viikon per kaupunki ja käynyt suurimmat kaupungit läpi per maa. Asun aina hostelleissa eli hotellisuositulset joudut itse googlaamaan. Ja ei, en ole rikas. Ihan vaan säästänyt rahaa ennen kuin irtisanouduin töistä ja jäin ansiosidonnaisille ja sittemmin työkkärin hoiviin. Mutta niihin lomakkeisiin täyttäminen vie aikaa 2min kuukaudessa ja sen voi tehdä puhelimella mistä päin maailmaa tahansa.
Kommentit (289)
Sinulla on siis ollut vain ulkomaisia rakastajia, jotka matkoillasi olet bongannut?
Onko suomimies pois kokonaan sun listalta? Kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko thaimaalainen, vietnamilainen, filippiiniläinen tai indonesialainen kahvi erilaista? Mikä niistä on parasta?
Voitko kertoa jotain kahveista eri maissa?
Kuumissa maissa en juo kahvia. Toki sitä indonesialaista kissan kakkakahvia pitää maistaa, mutta muuten en juo kahvia paitsi ehkä jääkahveja tai vaan kylmää pepsi maxia. Monissa maissa olen myös tyytynyt vain juomaan hostelleissa omaa pikakahvia, joka ostettu kaupasta. Säästyy rahaa kun ei tamppaa kahviloissa. Joka ilta meneekin sitten siihen viiniin tai olleeseen muutenkin rahaa.
Eli levottamasta paikasta toiseen huitelun lisäksi harrastaa levotonta suhteiluakin...
Miksi nämä kuvittelee, että heitä kadehditaan🤦
Ja lääkäreitä sun muita...
Tosi "uskottavaa", vaikka onhan tällaisia noissakin ammateissa.
Hyi yöks...
Eli olet 32 ikäisenä yhä vain tuolla nuorisomoodilla, vain seuraava reissu mielessä. haet kuumia lomaromansseja ja lyhyitä sksisuhteita?
Pääseekö Puuhamaahan lentokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Pääsee mutta vain Porvoosta.
Jokin ei nyt kyllä täysin täsmää tämänkään jutuissa...
Vierailija kirjoitti:
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko thaimaalainen, vietnamilainen, filippiiniläinen tai indonesialainen kahvi erilaista? Mikä niistä on parasta?
Kuumissa maissa en juo kahvia. Toki sitä indonesialaista kissan kakkakahvia pitää maistaa, mutta muuten en juo kahvia paitsi ehkä jääkahveja tai vaan kylmää pepsi maxia. Monissa maissa olen myös tyytynyt vain juomaan hostelleissa omaa pikakahvia, joka ostettu kaupasta. Säästyy rahaa kun ei tamppaa kahviloissa. Joka ilta meneekin sitten siihen viiniin tai olleeseen muutenkin rahaa.
Niin, kahvihan kasvaa vain kuumissa maissa. Jos ei juo kahvia kuumissa maissa, niin sitten ei voi koskaan juoda paikallista kahvia. Millaisia jääkahveja joit eri maissa? Huomasitko niissä paikallisia eroja?
Et selkeästi ole kiinnostunut yhtään perinteisesti avioliitosta, kotiäidin roolista, raskaaksi tulemisesta, mistään sellaisesta. Meinaat huikennella vain. No ei vais, oothan vielä nuori ja ulkonäköä riittää ainakin 10 vuotta. Sitten asetut tavis-suomimiehen kanssa aloilles. Tsemppiä!
No mikä on ollut paras paikka, missä olet viihtynyt parhaiten? Mitä siellä suosittelet?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ap ollut upea, hyvin vaiherikas elämä, täynnä hienoja muistoja mukaan vanhuuteen.
Moni kokee murto-osan sinun repertuaarista koko elämänsä aikana.
Onpahan muisteltavaa keinutuolissa.
Miksi pitäisi kokea jotain, minkä kokee epämukavaksi?
Ei tuollainen vaeltelu epämääräissä, epähygieenissä paikoissa ole mikään tavoittelun arvoinen asia.
Paljon näkee myös nautittavammalla tavalla.
Ei kotimaan tai muidenkaan maiden vaeltamiset rinkkoineen tuo mitään kokemisen arvoista.
Kiukkuiseksi ja väsyneeksi siinä tulee...
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästi ole kiinnostunut yhtään perinteisesti avioliitosta, kotiäidin roolista, raskaaksi tulemisesta, mistään sellaisesta. Meinaat huikennella vain. No ei vais, oothan vielä nuori ja ulkonäköä riittää ainakin 10 vuotta. Sitten asetut tavis-suomimiehen kanssa aloilles. Tsemppiä!
Ap: en olekaan kiinnostunut mistään noista. Lapsia en halua eikä avioliitto ole todellakaan pakollinen. Olen saanut sijoituksilla hyvät säästöt matkustelunkin aikana ja töitä tarjottu vanhasta työpaikasta paremmalla palkalla kuin millä olin ennen. Saisin myös tehdä etänä töitä. Ehkä jatkankin matkustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kahvihan kasvaa vain kuumissa maissa. Jos ei juo kahvia kuumissa maissa, niin sitten ei voi koskaan juoda paikallista kahvia. Millaisia jääkahveja joit eri maissa? Huomasitko niissä paikallisia eroja?&n
Ap: en ymmärrä logiikkaa, että miksi pitäisi juoda kuumalla säällä lämmintä kahvia jos ei maistu? Syödäänhän banaaniakin jopa Suomessa vaikka ei se täällä kasva. En osaa sanoa jääkahveista mitään. Riippuu varmaan kahvilasta tai kaupan jääkahvin merkistä ellei itse tee.
Sympaattinen nuori nainen tuli kertomaan
matkoistaan ja pahat palstakyynikot senkun
heittää pelkkää alapeukkua tai nöyryyttäviä pellekysymyksiä.
Ei yhtään YLÄpeukkua ko. aloitukseen..?
Suomalaiset. Niinpä tietysti.
Toisen täysi vasu, minun tyhjä vasu..
sanoi Leena-Pirre Tuusulasta.
🙄
Vierailija kirjoitti:
No mikä on ollut paras paikka, missä olet viihtynyt parhaiten? Mitä siellä suosittelet?
Ap: ehdottomasti koko Australia. Havaiji oli ekalla kerralla tosi ihana mutta toisella kerralla jo tylsä eri saareineen. Se matkakokemus kun ei johdu vaan paikasta vaan nimenomaan siitä ympäristöstä eli kaikista niistä ihmisistä ketä siellä tapaa. Joku sää, nähtävyydet ja ruoka on vaan extraa.
Eikö sinua oikeasti hävetä tuo turha matkustaminen? Pitäisi kyllä hävetä.
Missä voin tavata sinut? Sylkisin päällesi inhosta.
Sinulla on ap ollut upea, hyvin vaiherikas elämä, täynnä hienoja muistoja mukaan vanhuuteen.
Moni kokee murto-osan sinun repertuaarista koko elämänsä aikana.
Onpahan muisteltavaa keinutuolissa.