Kun te vanhemmat haette alaikäiselle ajokorttilupaa, otatteko samalla hänelle henkivakuutuksen?
Niin älyttömästi taas tänäkin vuonna kuollut ja vammautunut nuoria. Toki myös kyytiin menneitä, ei vain kuskeja. Pilalla se elämä kyllä silloinkin on, jos itse säilyy mutta kyydissä ollut ei. Tai jos jonkun päälle ajaa. Niin kuin tässä
https://viranomaisuutiset.fi/nuorten-leikille-surullinen-paatos-rovanie…
Kommentit (10)
En, koska minua ei raha lohduttaisi jos lapseni menehtyisi.
Vierailija kirjoitti:
En, koska minua ei raha lohduttaisi jos lapseni menehtyisi.
Saattaa se vain halvaantuakin tai saada aivovamman.
Miksi lapsella ei ole jo henkivakuutusta?
Ostan nuorelle auton ja muistutan, että opintojen takia joutuu joskus uhrautumaan. Meiltä ei pääse lukioon tai ammattioppilaitokseen julkisilla, joten oppivelvollisuuden takia on joko ostettava auto tai vuokrattava asunto. Tai saa toki senkin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan nuorelle auton ja muistutan, että opintojen takia joutuu joskus uhrautumaan. Meiltä ei pääse lukioon tai ammattioppilaitokseen julkisilla, joten oppivelvollisuuden takia on joko ostettava auto tai vuokrattava asunto. Tai saa toki senkin ostaa.
Ei ole kukaan tainnut koulumatkalla kuolla, viikonloppuisin ja öisin ne yleensä sattuu ja tapahtuu. Yleensä kyydissä muita.
2 kertaa hakenut pojalle ajokorttilupaa enkä kertaakaan henkivakuutusta
Ei sitä autoa anneta, että pääsee illalla jannujen kaa kaahailee.
Ei henkivakuutus taida paljonkaan auttaa, jos itse kaahaa humalassa. Niissä kun on yleensä sellainen ehto, että ei korvaa jos vahinko tapahtuu humalassa tai rikollisesti.
Liikennevakuutus korvaa ajoneuvoissa tapahtuneet vahingot.
Lapsillani on ollut tapaturmavakuutus, joka olisi korvannut myös urheilutapaturmat.
Tapaturmavakuutus on hyvä, niin pääsee kunnon hoitoon ja kuntoutukseen jos jotain sattuu.
Vastuuvakuutus olisi tärkeämpi.