Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitteko tapailua miehen kanssa tämmöisen jälkeen- Ajatuksia?

Vierailija
30.06.2024 |

Tutustuin netissä tosi mukavaan ja ihanaan mieheen. Aika pian mies poisti treffi- ilmoituksen.Tapailimme ehkä noin kymmenen kertaa. Tämän jälkeen itselle tuli huolia ja stressiä elämään. Mies laittoi sitten viestiä, johon en vastannut mitään viikkoon kun en jaksanut huolien vuoksi. Laittoi viikon jälkeen toisen viestin ja kysyi voidaanko nähdä johon sitten vastasin ja pyysin anteeksi ja kerroin syyn vastaamattomuudelle. Sanoin, että en kerkeä näkemään ja sovimme, että nähdään myöhemmin tällä viikolla.

Mies ymmärsi hyvin ja kivasti oli tukena viestien. Illalla sitten kuulin tutulta, että mies oli tehnyt uuden profiilin ja oli paikalla samana iltana kun oltiin viestitelty.( En tiedä milloin tuon profiilin oli siis tehnyt uudelleen, mutta oli paikalla viestittelyjemme jälkeen profiilissansa. 

En tiedä, miten suhtautuisin asiaan. Hyväksyisittekö asian? En tiedä kuinka tuo pitäisi ottaa. Mies kuitenkin vaikutti tosi kiinnostavalta ja piti minusta. Tuntuu jotenkin kurjalta. Tuntuu kuin matto olisi vedetty jalkojen alta. Ymmärrän, etten tehnyt oikeen kun en vastannut, mutta ei vaan ollut voimia sillä hetkellä ja pyysin anteeksi. 

Itsestä tuntuu oudolta, koska mies oli niin ymmärtäväinen viesteissä mutta samaan aikaan tekee uuden profiilin.

Miten toimisitte? Mitä ajatuksia tää teissä herättää?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin. Vai olitteko jo sopineet, ettei kumpikaan enää tapaile muita?

Vierailija
2/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme virallisesti, mutta mies kertoi poistaneensa profiilin ja niin oli tehnyt. Kyllä se viestitti itselle, että haluaa keskittyä minuun. Siksi tämä tuntuu oudolta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on todella pitkä aika radiohiljaisuutta jos ollaan molemminpuolisesti tosi ihastuneita.

En ihmettele yhtään että mies kuvittelee että sinä et ole kovinkaan kiinnostunut ja todennäköisesti odottaa että tapaamisenne on viimeinen, jossa kerrot että ei tämä nyt oikein toimi.

Vierailija
4/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme virallisesti, mutta mies kertoi poistaneensa profiilin ja niin oli tehnyt. Kyllä se viestitti itselle, että haluaa keskittyä minuun. Siksi tämä tuntuu oudolta.

Ap

No et vastannut viikkoon hänelle yhtään mitään ja hän oli täydellisessä epätietoisuudessa. Ajatteli varmaan, että olit ghostannut hänet.

Vierailija
5/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitte jo tapaillut 10 kertaa ja sitten yhtäkkiä et vastaa viesteihin, olisi se ainakin minun mielestä epäkohteliasta ja loukkaavaa. Selittelyt stressistä jne antavat sinusta epävakaan kuvan. Aina voi vastata lyhyesti. 

Vierailija
6/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos ei edes yhtä viestiä jaksa laittaa ilmoittaakseen tilanteestaan... Varsinkin, jos oikeasti on kiinnostunut ihmisestä.

7/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te ole vielä alkaneet seurustella vaan vasta tutustutte toisiinne.

Vierailija
8/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee tapaamaan seuraavalla viikolla pistämään poikki kasvotusten. Sen takia jo uusi profiili laitettuna. Hänellä sentään selkärankaa olla pistämättä poikki viestillä tai ghostaamalla, kuten sinä teit viikon ajan.

Vierailija
9/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että mies ei ole varma, puhuitko totta selityksinesi ja tuumii, että sulla saattaa olla jotain muutakin meneillään. Varmisti selustansa tekemällä uuden profiilin. Jatkaisin tapailua. Eiköhän luottamuskin pikku hiljaa taas rakennu, kun mies tajuaa, että puhuit totta. Eri asia sitten on, jos sulla on tapana reagoida vaikeuksiin aina vetäytymällä täysin kuoreesi. Sitä voi olla pitemmän päälle vaikea ymmärtää ja jaksaa.

Vierailija
10/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olitte jo tapaillut 10 kertaa ja sitten yhtäkkiä et vastaa viesteihin, olisi se ainakin minun mielestä epäkohteliasta ja loukkaavaa. Selittelyt stressistä jne antavat sinusta epävakaan kuvan. Aina voi vastata lyhyesti. 

Läheinen sairastui vakavasti eikä se ole mitään selittelyä. Olen sen hänelle toisessa viestissä kertonut. Siinä vaiheessa kun kuulee läheisen olevan kuoleman sairas, niin ei oikeasti ole voimia kirjoittaa. 

Ap

Vierailija
11/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheinen sairastui vakavasti eikä se ole mitään selittelyä. Olen sen hänelle toisessa viestissä kertonut. Siinä vaiheessa kun kuulee läheisen olevan kuoleman sairas, niin ei oikeasti ole voimia kirjoittaa. 

Ap

Enääkö ei ole sairaana vai mitenkä nyt energiaa näpytellä vauvapalstalle tarinoita? Olisit edes yhden viestin pistänyt jossa syyn kertonut sillä hiljaisviikolla.

Vierailija
12/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko on todella pitkä aika radiohiljaisuutta jos ollaan molemminpuolisesti tosi ihastuneita.

En ihmettele yhtään että mies kuvittelee että sinä et ole kovinkaan kiinnostunut ja todennäköisesti odottaa että tapaamisenne on viimeinen, jossa kerrot että ei tämä nyt oikein toimi.

Tämä. En edes uskoisi mitään selityksiä vastaamattomuuteen vaan olettaisin, että siellä on nyt löytynyt joku minua kiinnostavampi. Kyllä tuollainen säätäminen aika iloisesti laskee fiiliksiä.

Vierailija
13/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo mies, niin en olisi enää kiinnostunut tapaamaan. Kyllä viikon aikana jokainen voi laittaa lyhyen viestin, missä kertoo ettei nyt jaksa vastailla. 

Vierailija
14/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies pitää suhdetta kevytsuhteena, sillä etsii aktiivisesti muuta seuraa

- sinä et luota mieheen tai koe tätä turvalliseksi, koska et tukeutunut häneen huoliesi kanssa

En jatkaisi. Lisäksi oma hyvinvointisi kuulostaa sen verran epävakaalta, etten ehkä sinuna sekottaisi pakkaa hormonaalisilla reaktioilla, mitä suhteesta ja läheisyydestä väistämättä nousee. Keskittyisin hyvinvointiin ja elämän vakauttamiseen ihan ilman miehiä

Vierailija
15/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt aika törkeetä jos mies ei suostu tollai roikotettavaksi, kyllähän se kannatta jotain parempaa etsiä. Ties vaikka myöhemminkin jos tulee radio hiljaisuus niin miehellä alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja epäilys herää että onko enää roikotettavana vai ei. Kyllä niitä lapasia ja roikotettavia löytyy go girl go!

Vierailija
16/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän tilanteen, mutta voiko myös olla että ehkä et ole niin ihastunut mieheen? Jos keskusteluyhteys on pelannut ja kemiaa on niin itse olisin varmaan vaikeassa tilanteessa nimenomaan kääntynyt tuollaisessa tilanteessa hakemaan "tukea" tapailukumppanista.

Vierailija
17/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä sitä jaksaa yhden viestin näpytellä siinäkin tilanteessa, jos vaan haluaa. 

T. Läheisensä äkisti menettänyt ja silti jaksoin uudelle tapailukumppanille sen kertoa viestissä

Vierailija
18/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla olisi mennyt n. minuutti kirjoittaa esim. "Läheiseni on sairastunut vakavasti, olen nyt aika shokissa enkä välttämättä jaksa viestitellä muutamaan päivään, toivottavasti ymmärrät!"

Vierailija
19/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. En luottaisi mieheen tuon jälkeen. 

Vierailija
20/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee tapaamaan seuraavalla viikolla pistämään poikki kasvotusten. Sen takia jo uusi profiili laitettuna. Hänellä sentään selkärankaa olla pistämättä poikki viestillä tai ghostaamalla, kuten sinä teit viikon ajan.

Näin "selkärankaisena" miehille paljon pakkeja antaneena naisena sanoisin, että fiksu nainen nimenomaan ghostaa. Kuten minäkin teen nykyään

Jotkut miehet TAPPAVAT naisia, joilta saavat pakit, toiset raivostuvat ja saavat huutoraivarit, kolmannet suuttuvat vähän, neljännet ghostaavat. Ehkä 1/100 vastaa jotakin ystävällistä ja rakentavaa, mikä on tietysti ainoa oikea tapa reagoida pakkeihin. Ja sitten on niitäkin, jotka ovat vihaisia ja aggressiivisa naisille siitä huolimatta, mitä he tekevät

Kukaan nainen ei ole VELVOLLINEN tapailemaan tai pitämään yhdestäkään miehestä. Eli ihan sen mukaan toimitaan, mikä tuntuu oikealta ja erityisesti TURVALLISELTA