Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankaas ihan kertoen... ostaisitko?

Vierailija
30.06.2024 |

Astelet asuntoon. Se voi olla talo tai asunto. Olet aikeissa ostaa. Et vuokrata, vaan ostaa.

Ovella sinua tervehtii paha haju. EI homemainen, vaan paha. Sellainen että ei olla "turhan tarkkoja" hygieniasta ja puhtaudesta. Vähän voi tupakansavutkin kulkeutua sisälle ja vähän hälläväliä-asenne siivoamiseen.

Sinulla on vahva tunne, että jo pintarempalla hajut lähtisivät helevettiin, koska edelleen, haju ei ole homemainen.

Sijainti olisi mielestäsi ihana. Piha, asunnon pohja... ainoa miinus se paha haju.

Ostaisitko kyseisen asunnon?

Kerro?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole aika selvä juttu. En ostaisi, eikä varmaan kukaan muukaan. 

Vierailija
2/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ole aika selvä juttu. En ostaisi, eikä varmaan kukaan muukaan. 

No öö, eipä se ole ihan selvä juttu 🙄 Ihmiset voivat ostaa asuntoja myös remontoitavaksi. Minulla on jo yhdestä tällaisesta asunnosta kokemusta.

Ap

Vierailija
4/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teetätettiin tähän pintaremontti ennen muuttoa aivan kuin edelliseenkin asuntoomme. Lähti hajut ja rumat tapetit samalla kertaa.

Vierailija
6/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
9/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okt olisi helpompi kun sinne voi asentaa iv koneen

Vierailija
10/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kyllä selvää siitä, mistä se haju oikeasti tulee ennen ostamista. Lian ja esim navetanhajun saa pois pintarempalla, tupakan haju vaatii seinälevyjen vaihtoa, tetrakloorianisoliin joituu kuulemma vaihtamaan koko talon kaikki puuosat ja itse asiassa homeen korjaaminen voisi hyvinkin olla sitä helpompaa

Vierailija
11/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskisin vettä lattiakaivoihin. Jos sillä ei haju lähtisi, en ostaisi. Jos myyjä ei vaivaudu asuntoa siivoamaan raikkaaksi, niin ei se ole monesta muustakaan asiasta välittänyt. Ymmärrän kyllä, jos on vähän pölyn ja tunkkaisen hajuista, useimmiten vanhassa asunnossa on näin.

Mutta aidosti paha haju, jokaei tule kuivuneesta lattiakaivosta, on kyllä minulle ehdoton ei.

Vierailija
12/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskisin vettä lattiakaivoihin. Jos sillä ei haju lähtisi, en ostaisi. Jos myyjä ei vaivaudu asuntoa siivoamaan raikkaaksi, niin ei se ole monesta muustakaan asiasta välittänyt. Ymmärrän kyllä, jos on vähän pölyn ja tunkkaisen hajuista, useimmiten vanhassa asunnossa on näin.

Mutta aidosti paha haju, jokaei tule kuivuneesta lattiakaivosta, on kyllä minulle ehdoton ei.

Niin, sitä mietin että onko sitten ihan pommi koko asunto, jos ei edes puhtaudesta viitsi pitää huolta. Toisaalta joka ikinen asuntokauppa on riski.

Vierailija
13/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli sellainen... miten sitä nyt kuvailisi. Selkeästi ihminen, joka ei ole kovin tarkka henkilökohtaisesta hygieniastaan🤢 eikä käytä aikaansa asuntoa puunaten ja putsaten. Haju ei ollut homemainen, vaan sellainen... likainen.

Vierailija
14/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
17/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi,koska paha haju on sellainen, joka ei lähde. Jos se lähtisi, myyjä olisi hoitanut asian itse saadakseen asunnosta paremman hinnan.

Vierailija
18/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi,koska paha haju on sellainen, joka ei lähde. Jos se lähtisi, myyjä olisi hoitanut asian itse saadakseen asunnosta paremman hinnan.

No ei kaikilla ole rempparahoja, haloo. Eikä haisevassa asunnossa asuva selkeästi välitä hajusta. Jos välittäisi, ei olisi antanut asunnon tulla haisevaksi. Pitäisi ovet visusti kiinni tupakalla ollessaan yms.

Vierailija
19/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/31 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän