Pankaas ihan kertoen... ostaisitko?
Astelet asuntoon. Se voi olla talo tai asunto. Olet aikeissa ostaa. Et vuokrata, vaan ostaa.
Ovella sinua tervehtii paha haju. EI homemainen, vaan paha. Sellainen että ei olla "turhan tarkkoja" hygieniasta ja puhtaudesta. Vähän voi tupakansavutkin kulkeutua sisälle ja vähän hälläväliä-asenne siivoamiseen.
Sinulla on vahva tunne, että jo pintarempalla hajut lähtisivät helevettiin, koska edelleen, haju ei ole homemainen.
Sijainti olisi mielestäsi ihana. Piha, asunnon pohja... ainoa miinus se paha haju.
Ostaisitko kyseisen asunnon?
Kommentit (31)
En ostaisi, koska en halua remontoida.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole aika selvä juttu. En ostaisi, eikä varmaan kukaan muukaan.
Jos asunnon hinta on kohdillaan, rakenteet kunnossa ja haju johtuu siitä, ettei ole siivottu, niin tietysti ostaisin. Lika lähtee siivoamalla ja remontoimalla.
Siivouta likainen talosi, jos et itse osaa pitää huolta pinnoista.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi. Olen sitä mieltä että järkevä myyjä olisi esim. otsonoinut asunnon ennen myyntiä jos uskoisi hajun sillä poistuvan.
Haloo!!! Ihminen, joka päästää kotinsa haisevaksi ei todellakaan välitä mistään otsonoinneista tuon taivaallista. 🙄
Asunnossa haisee myös tupakka, mutta rakenteita katsomalla selviää, että sisällä ei polteta säännöllisesti. Olen nääs asunut sellaisessa asunnossa (tietysti remontoinnin jälkeen vasta) ja tiedän tasan tarkasti miltä sisätupakointiasunto näyttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siivouta likainen talosi, jos et itse osaa pitää huolta pinnoista.
Öööö. Olen ostajaehdokas, idiootti 🙄
Ap
En ostaisi. Olen sitä mieltä että järkevä myyjä olisi esim. otsonoinut asunnon ennen myyntiä jos uskoisi hajun sillä poistuvan.