Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia juttuja parempituloinen ystäväsi on maksanut sinulle?

Vierailija
30.06.2024 |

Onko ostanut festarilippuja, tarjonnut ravintolassa, jne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi mulle Teslan, kela-goldilla oli saanut kun oli sanonut että uskontonsa vaatii sähköautoa

Vierailija
2/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen, kun minulla itsellänikin on ihan hyvät tulot. Sen sijaan minä maksoin sairaseläkkeellä olevan kaverini etelänmatkan, että sain hänet kaveriksi etelään muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuoppia

Vierailija
4/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen ystäväni tarjoaa minulle kolmen ruokalajin aterian hyvässä ravintolassa joka vuosi syntymäpäiväni kunniaksi. Arvostan. :)

Pitkinä syöpähoitovuosinani hän lainasi minulle rahaa, jonka maksoin hänelle takaisin.

Vierailija
5/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En ole koskaan odottanutkaan sellaista. Mutta kerran hän tilasi hotellihuoneet, sai bonukset, mutta veloitti minulta täyden hinnan.

Vierailija
6/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Houkutteli mut mukaansa erääseen tapahtumaan ja ilmoitti, että hän voi maksaa ruoat. Muuttikin mielensä.

Toinen tyyppi taas pyysi mut kahville "mä tarjoon kahvit", mutta sitten tulikin perään viestiä, että ei hänellä onkin nyt niin tiukkaa, ettei pysty. Kyseli toki, että saisiko hän minulta kuitenkin kyydin (ilmaiseksi toki).

Vierailija
7/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole lokki vaan ystävä.

Vierailija
8/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Houkutteli mut mukaansa erääseen tapahtumaan ja ilmoitti, että hän voi maksaa ruoat. Muuttikin mielensä.

Toinen tyyppi taas pyysi mut kahville "mä tarjoon kahvit", mutta sitten tulikin perään viestiä, että ei hänellä onkin nyt niin tiukkaa, ettei pysty. Kyseli toki, että saisiko hän minulta kuitenkin kyydin (ilmaiseksi toki).

Ja nyt kun kirjoitin nämä asiat, niin aloin todella miettiä, että kannattaako tällaisten ihmisten kanssa olla edes tekemisissä..