Kukaan nainen ei ole ikinä rakastunut tai kiinnostunut minusta, missä on vika?
En ole itse mikään ruma vaan ihan keskikomea ja olen normaalipainoinen. Amk tason koulutus on ja kuulun keskiluokkaan.
Miksi kukaan nainen ei ole ikinä kiinnostunut tai edes rakastunut minuun?
Kommentit (227)
Nainen pitää itseään aina 10 tasoa miestä korkeampana eli joku 160 cm 80 kg naiselle ei kelpaa ne tavis pullukkaa miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet kiltti-👨.
Naiset väittää usein että miehen tulee olla kiltti mutta ei naiset kilttiä miestä huoli. Ne pahikset jotka ei huolehdi naisesta ja välillä ne saattaa olla jopa väkivaltaisia muita ihmisiä kohtaan on naisten mieleen. Kiltti mies joka ei halua muille pahaa, kohtelee muita ihmisiä ,tekee kotityöt ja kohtelee naistaan hyvin ei naisille kelpaa koska se ei ole jännä.
Niinpä, kummasti ne lapsetkin on tehty sen pahiksen kanssa.
Jaa kyllä mun insinörtin kanssa on lapset tehty.
Mistä sen tiedät, ettei joku nainen ei olisi kiinkostunut sinusta? On totta, että osa naisista tykkää draamasta, mutta on paljon niitäkin, jotka etsivät kaltaistasi kunnollista ja tasaista miestä. Itse asiassa jälkimmäisiä taitaa olla enemmistö. Mitä harrasta, onko sinulla ystäviä, jutteletko naisille?!
Vierailija kirjoitti:
Nainen pitää itseään aina 10 tasoa miestä korkeampana eli joku 160 cm 80 kg naiselle ei kelpaa ne tavis pullukkaa miehet.
Ja mä vasta selvisin ekan tason loppuvastuksesta. Oli kyl aikamoinen hirviö selätettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat vain statusta ja rahaa, rupea lääkäriksi, niin alkaa seuraa löytymään.
Vain incel-ideologiassa tuo on totta, oikeassa elämässä ei mene noin.
Jep. Ikisinkkuja lääkäreitäkin on. Miten selität sen ap?
Miksi ostaa lehmä, kun kaupasta saa maitoa.
Sen vaan näkee ja kokee, että kannattaako alkaa suhteeseen ihmisen kanssa. Ensivaikutelma vaikuttaa ja hyvin pian intuitio ja kokemukset kertoo, onko järkeä ryhtyä seurustelun asteelle.
Minulla on paljonkin tuttavia keski-iässä toisesta sukupuolesta. Yksin asuvia nimenomaan. Tuttaviksi ja kavereiksi myös jäätiin. Suoraan 3 heistä sanoi, että kiinnostaisi seurustelu. Minua ei kiinnostanut.
Puolison (2.) löysin täysin yllättäen yli 4 kymppisenä. Samana päivänä kutsui käymään luonaan. Minä kutsuin hänet seuraavana pvnä kotiini. Kuukauden kuluttua menimme kihloihin. Alle vuoden kuluttua olimme naimisissa. Tätä ennen olin sinkkuna yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan miehille että "laske rimaa" mutta miksi naisille ei koskaan sanota "laske rimaa"?
Miehen pitäisi tyytyä huonompaan naiseen kun taas naiset saa tavoitella sitä lentäjälääkäri miesmallia?
Koska naisten lähtötaso on huomattavasti korkeampi kuin miesten. Alimman tason nainen vastaa alemman keskikastin miestä. Ylimmän tason naiselle ei edes löydy miespuolista vastinparia.
Millä perusteella naisen lähtötaso on miestä huomattavasti korkeampi?
Koska naisille on huomattavasti enemmän kysyntää kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla melko vääristynyt kuva siitä mikä on insinörtti.
Oot varmaan sellanen kusinen hokijätkä jonka seurassa kukaan ei halua viettää aikaa.
Taidat olla sellainen incelööri.
Eli maailmalle sarjaepäonnistumistaan räksyttävä puudelin ja terrierin risteytys, joka ei suostu näkemään mitään kehitystarpeita itsessään, varsinkaan niitä, joiden kanssa on vaikeuksia.
Ei ole enää inkkeleitä vaan #girlsober miehiä. Etkö seuraa trendejä?
Sun kaltaselle hokijätkälle ei taida olla mitään järkevää termiä kun et itsekään kovin järkevä ole.
Räkytiräkytiräks!
Voisit olla vaikka ulkona tekemässä jotain sille fyysiselle olemuksellesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan miehille että "laske rimaa" mutta miksi naisille ei koskaan sanota "laske rimaa"?
Miehen pitäisi tyytyä huonompaan naiseen kun taas naiset saa tavoitella sitä lentäjälääkäri miesmallia?
Koska naisten lähtötaso on huomattavasti korkeampi kuin miesten. Alimman tason nainen vastaa alemman keskikastin miestä. Ylimmän tason naiselle ei edes löydy miespuolista vastinparia.
Millä perusteella naisen lähtötaso on miestä huomattavasti korkeampi?
Unohda tuo. Pane ketä nyt satut saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan sellanen kusinen hokijätkä jonka seurassa kukaan ei halua viettää aikaa.
Eli maailmalle sarjaepäonnistumistaan räksyttävä puudelin ja terrierin risteytys, joka ei suostu näkemään mitään kehitystarpeita itsessään, varsinkaan niitä, joiden kanssa on vaikeuksia.
Sun kaltaselle hokijätkälle ei taida olla mitään järkevää termiä kun et itsekään kovin järkevä ole.
Eri asioita. Girl- tai boysobereita ollaan vapaasta tahdosta. Incel taas tulee sanoista INvoluntary CElibacy.
Oot varmaan juoppo. Ite huomannu deittielämässä sen että mies on hirvee juoppo ja ylipainoinen ja kova valitus sitten kun naista ei löydy. Pitäis ensin laittaa omat asiat kuntoon ja miettiä mitä voi tarjota pöytään. Siinä ilmainen neuvo, ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ja sit nää naiset itkee, kun kukaan ei häntä rakasta. Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran tulee selvästi esiin että näitä miehiä kiinnostaa naisissa vaan hoikkuus, nuoruus ja kauneus. Ei ole väliä millaisia naiset muuten on.
Minä ainakin naisena loukkaantuisin jos mies olisi kiinnostunut vain ulkokuorestani. Ei kiitos ei parisuhdetta sellaisen miehen kanssa. Onneksi löysin miehen joka arvostaa älykkyyttä. Eikä häntä haitannut että olin jo 30v (160cm ja 48kg). Nykyään ikää ja kiloja on paljon enemmän (meillä kummallakin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räkytiräkytiräks!
Miksi olisin? Tällä olemuksellani olen saanut toista sataa naista sänkyyn kanssani. En vain enää halua esittää kaltaistasi nuijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asioita. Girl- tai boysobereita ollaan vapaasta tahdosta. Incel taas tulee sanoista INvoluntary CElibacy.
Ei ole vaan se on ihan oikea termi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit nää naiset itkee, kun kukaan ei häntä rakasta. Voi kyynel.
Eikä itke, meillähän on valinnan varaa kun meillä on tasot ja 10 jätkää yhtä naista kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räkytiräkytiräks!
Sporttivartti saa tunkea peukalonsa perseeseensä ja olla hiljaa
Ei kukaan nainen kiinnostu taviksesta ellet ole juuri raketti-insinööri-palomies tai lentäjä-lääkäri. Sun pitää itse lähestyä ja ottaa riski pedofiilin leimasta.
Vierailija kirjoitti:
Sporttivartti saa tunkea peukalonsa perseeseensä ja olla hiljaa
Joojoo! Asia ymmärretty sun tekisi mieli sanoa paljon, mutta et kun et osaa sanoa mitään, niin sanoit sitten "pierupyllykakka".