Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärilausunnot ajokorttia varten yksityisille

Vierailija
30.06.2024 |

https://valtioneuvosto.fi/-/1271139/stm-pyytaa-lausuntoja-jatkossa-laak…

Mitäpä mieltä? Palvelut eriytyy yhä enemmän julkisen ja yksityisen sektorin terveydenhuollon välillä.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä varten, että lääkärit ei suostu tulemaan töihin terveysasemille, koska yksityisellä saa parempaa palkkaa. Terveysasemalla sitten lääkäripula. Yksityiselle on mentävä. 

Ei se paremmasta palkasta johdu,  vaan siitä ettei julkisella voi vaikuttaa omaan työhönsä ja ohjeet sanellaan ylemmältä tasolta . Ja siellä  johtoportaassa on erkaanuuttu ihan käytännön työstä eikä kuunnella rivilääköreitä päätöksenteossa. Yksityisellä  saa sentään tehdä oikeaa lääkärin vastaanottoa ilman byrokratiaa ja keskittyä potilaaseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan