Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät kaikki alhaisesta syntyvyydestä huolestuneet itse hanki 10-20 lasta?

Vierailija
30.06.2024 |

Tällöin mitään väestöongelmaa ei olisi, ja näiden ihmisten aika kuluisi maailman arvokkaimman tehtävän parissa eikä tuhlaantuisi internetissä mölisemiseen. Ennen vanhaankin äiti, isä ja 20 lasta elivät onnellisena hellahuoneessa. Lapset olivat terveitä, puhtaita ja hyväkäytöksisiä. Ei valitettu eikä töllötetty älyluuria. 

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taakka on helpompi kantaa, kun on monta kantajaa.

Kaikki eivät kuitenkaan juuri tuota vastenmielistä et-voi-voittaa-ja-olet yhteiskunnan-talutusnuorassa-ikuisesti -taakkaa halua ja heillä on vapaassa länsimaassa täysi oikeus valita ja elää elämänsä omine vapaine valintoineen.

Vierailija
102/104 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksei valtio anna naisille vaikkapa verohelpotuksia jos hankkivat useamman lapsen. Asiasta jaksetaan valittaa taukoamatta, mutta mitään ei haluta tehdä asialle.

https://www.suomenuutiset.fi/unkari-vapauttaa-alle-30-vuotiaat-aidit-tu…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taakka on helpompi kantaa, kun on monta kantajaa.

Kaikki eivät kuitenkaan juuri tuota vastenmielistä et-voi-voittaa-ja-olet yhteiskunnan-talutusnuorassa-ikuisesti -taakkaa halua ja heillä on vapaassa länsimaassa täysi oikeus valita ja elää elämänsä omine vapaine valintoineen.

Ja vielä tärkeämpää on sananvapaus, joka myös ap:n kuvailemilla ihmisillä on. Joten miksi ruikutat? Mulle on ihan sama miten elätte sen jälkeen kun mä kupsahdan, asia ei koske mua mitenkään, ei vaikuta todennäköisesti mun elinaikana väestökato Suomessa.

Vierailija
104/104 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse asiassa hyvä asia, että vasemmistolaiset eivät halua lisääntyä. Se toimii kuin luonnonvalinta. Seuraavassa sukupolvessa keskimääräinen älykkyysosamäärä on korkeampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä