Mikseivät kaikki alhaisesta syntyvyydestä huolestuneet itse hanki 10-20 lasta?
Tällöin mitään väestöongelmaa ei olisi, ja näiden ihmisten aika kuluisi maailman arvokkaimman tehtävän parissa eikä tuhlaantuisi internetissä mölisemiseen. Ennen vanhaankin äiti, isä ja 20 lasta elivät onnellisena hellahuoneessa. Lapset olivat terveitä, puhtaita ja hyväkäytöksisiä. Ei valitettu eikä töllötetty älyluuria.
Kommentit (104)
Niin ja miksei valtio anna naisille vaikkapa verohelpotuksia jos hankkivat useamman lapsen. Asiasta jaksetaan valittaa taukoamatta, mutta mitään ei haluta tehdä asialle.
Minua ovat herrat yrittäneet saada raskaaksi siitä asti kun minun kuukautiset alkoivat kun olin 10. Nyt ikää minulla 53 ja vielä kertaakaan KUKAAN ei ole saanut raskaaksi. Niin siksi.
Nämä alhaisesta syntyvyydestä huolestuneet täällä kirjoittavat ovat oikeasti niitä, joiden kanssa kukaan ei halua harjoittaa lisääntymistä.
Sitten ne yrittää viimeisenä keinona syyllistää naisia.
Samat hyypiöt kirjoittavat, miten tänne pitäisi saada paljon ulkomaalaisia naisia, esim. Ukrainasta tai Filippiineiltä, eli käytännössä väestönvaihto, jota ne muuten vastustaa hampaat irvessä.
No kun minulla on ne loistavat ideat. Joku muu saa ne toteuttaa, liian vaivalloista minulle.
Moni on liian vanha saadakseen lapsia. Ymmärrys siitä, että lapsia pitäisi saada yli kolme tulee liian myöhään.
Mutta ihmettelen paljon, että on lääkäreitä ja lapsijärjestöissä työskenteleviä, joilla ei ole neljää tai useampaa lasta. Kaksi lasta on pakollinen minimi ja ei vielä kuvasta sitä, että oikeasti pidettäisiin lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksei valtio anna naisille vaikkapa verohelpotuksia jos hankkivat useamman lapsen. Asiasta jaksetaan valittaa taukoamatta, mutta mitään ei haluta tehdä asialle.
Vanhempainrahan määrä pitäisi olla jyrkemmin sidottu työntekoon, että se kannustaisi ahkeria työtä tekeviä naisia lisääntymään, eikä naiset jäisi kokonaan pois työelämästä.
Suomessa oli ennen sotia huomattavasti vähemmän väestöä kuin nyt ja Suomikin oli kymmeneksen isompi.
Ei se määrä, vaan laatu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän naisille on annettu, sitä vähemmän lapsia syntyy.
Se on niin helppo pakottaa muita asioihin joihin itse ei viitsi ryhtyä. Kun joku muu vaan aina tekisi työt eikä he.
Vierailija kirjoitti:
Minua ovat herrat yrittäneet saada raskaaksi siitä asti kun minun kuukautiset alkoivat kun olin 10. Nyt ikää minulla 53 ja vielä kertaakaan KUKAAN ei ole saanut raskaaksi. Niin siksi.
Hirveää, että olet joutunut kokemaan jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukasta tutkimusta heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukasta tutkimusta heh
Tämä on päivä selvä asia. Kukaan tolkun ihminen ei edes yritä kiistää sitä.bä
Vierailija kirjoitti:
Suomessa oli ennen sotia huomattavasti vähemmän väestöä kuin nyt ja Suomikin oli kymmeneksen isompi.
Ei se määrä, vaan laatu.
Tai sisä siittoisuus, mitä herkumpi niin sen serkumpi;)
Niin tai vaikka tarjoa naisille kunnollista turvaa ja tukea siihen lasten hankintaan? Nykymiehistä ei siihen ole, eivät osallistu yhteistalouteen ja saattavat jopa kaapata lapset äidiltä (yhteishuoltajuus) kun ne on saatu uunista ulos
Voisin ihan hyvin ryhtyä yksinkin 1-2 lapsen äidiksi, mutta koska äitiys vie mieron tielle ja antaa lapsille saman kohtalon, ei inspiroi. Sitten lasten luokkakaverit kiusaavat, kun yhden äiti ei olekaan seksiorja eli avioliitossa, tai vertaiset ovat päihteidenkäyttäjien vanhempia
Maaperä on yksinkertaisesti myllätty sellaiseksi, että se ei kannusta lasten tekoon. Eikä siinä ole kyse itsekkyydestä vaan ensisijaisesti ajattelen lapsia ja heidän turvallisuuttaan sekä hyvinvointiaan
Itse haluaisin 3 lasta, siihen vielä saattaisi riittää jaksaminen ja resurssit. Harmi vaan etten voi saada enempää, yksi on. Siitä olen kiitollinen
Lähinnähän tämä on naisten ongelma. He ovat suurimpia hyötyjiä julkisesta sektorista, jota ylläpidetään veronmaksajilla. Suurin osa eläkkeistä maksetaan naisille, suurin osa terveydenhuollon resursseista käytetään naisiin, suurin osa julkisen sektorin työntekijöistä on naisia, suurin osa maksuttoman korkeakorkeakoulun opiskelijoista on naisia jne. Kun lapsia syntyy vähemmän ja julkista sektoria leikataan, naiset itse häviävät eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempainrahan määrä pitäisi olla jyrkemmin sidottu työntekoon, että se kannustaisi ahkeria työtä tekeviä naisia lisääntymään, eikä naiset jäisi kokonaan pois työelämästä.
Päin vastoin. Palkkaorjuuteen koulutettu ja rahakannustimilla lisääntyvä nainen ei ole hyvä äiti. Tämä on myös yksi osa ongelmaa, kun ihmiset kuvittelevat hyvän elämän lapsen kanssa maksavan puoli miljoonaa. Ei maksa. Sosiaaliset ja emotionaaliset taidot, lasten rauhallinen kasvuympäristö (ei esim. Perheväkivaltaa, edes verbaalista), jne. On riittävä, mutta ilmeisesti suhteellisen mahdoton yhtälö. Äitiys, eli naisen luontainen yhteys lapsiin. Nimenomaan varakkaimmista perheistä tulevat pahimmat psykopaatit ja kiusaajat
Vierailija kirjoitti:
Lähinnähän tämä on naisten ongelma. He ovat suurimpia hyötyjiä julkisesta sektorista, jota ylläpidetään veronmaksajilla. Suurin osa eläkkeistä maksetaan naisille, suurin osa terveydenhuollon resursseista käytetään naisiin, suurin osa julkisen sektorin työntekijöistä on naisia, suurin osa maksuttoman korkeakorkeakoulun opiskelijoista on naisia jne. Kun lapsia syntyy vähemmän ja julkista sektoria leikataan, naiset itse häviävät eniten.
Syntyvyyden lasku on ihan koko yhteiskunnan ongelma. Aggressiivisia ja dominantteja siittäjiä se tietysti koskettaa ja kiinnostaa vähiten, kuten ihan kaikki muukin yhteiskunnassa
Tärkeintä on aina lässyttäminen.