Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömänä olen pystynyt säästöjeni avulla harrastamaan ja matkustamaan, mutta pian säästöt loppuvat

Vierailija
29.06.2024 |

Ja sitten on pakko lopettaa harrastukset ja jättäytyä pois esimerkiksi kaveriporukan vuosittaisilta matkoilta.

Saa nähdä miten tuota muutosta osaa käsitellä. Harrastukset, matkat ja muut maksulliset jutut ovat tuoneet pieniä valonsäteitä arjen keskelle ja pian on vain harmaata päivästä toiseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työtön saa säästää rahaa.

Vierailija
2/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa saa töistä. Ja siinä samalla voi sitten laittaa lisää säästöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös säästänyt vuosikymmenen ja en ole matkustellut joten minulla on säästöjä vielä noin 45000 euroa.

Vierailija
4/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä välillä työhön , mun poika kesän työssä, talven työtön ja 3-4 kk ulkomailla.

Vierailija
5/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös säästänyt vuosikymmenen ja en ole matkustellut joten minulla on säästöjä vielä noin 45000 euroa.

Minulla oli 20 000 €. Nyt enää 5000 €.

Vierailija
6/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä välillä työhön , mun poika kesän työssä, talven työtön ja 3-4 kk ulkomailla.

Valitettavasti en pääse töihin. 

Vierailija
7/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työtön saa säästää rahaa.

Käteisenä säästän. Olen elänyt niin monta tt-tuella että en enää muista kuinka monta vuotta.

Vierailija
8/9 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8918 kirjoitti:

Tiesithän että voit myös saada lainaa lainavertailun avulla jos säästöt alkavat loppumaan. www.lainavertailija.com Työttömyys ei ole este lainan hakemiselle.

Ei kuulosta järkevältä. Vaikka toisaalta tässä konkurssissa ei olisi väliä vaikka ottaisi kaikki hyödyt ja jättäisi hoitamatta. 

Vierailija
9/9 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lakat on kypsiä, keltaista kultaa.  Pari sataa euroa helposti päivän tienesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan